بوستر پمپ


بوستر پمپ :

1. تعریف بوستر پمپ
   بوستر پمپ، یک تجهیزات مهم در سیستم‌های آبدهی و فشارآب است که برای افزایش فشار آب و بهبود عملکرد پمپ‌های اصلی استفاده می‌شود.

2. عملکرد بوستر پمپ:
   این دستگاه با افزایش فشار به صورت مستقل یا به عنوان یک جزء از سیستم پمپاژ عمل می‌کند و باعث ارتقاء قدرت پمپ اصلی و افزایش ضریب تأثیرآبدهی می‌شود.

3. انواع بوستر پمپ:
   بوستر پمپ‌ها در اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلف موجود بوده و ممکن است از نوع های چند سطحه یا مونوسطحه باشند، که به تعداد مراحل گرفتگی اشاره دارند.

4. کاربردهای بوستر پمپ:
   این تجهیزات در ساختمان‌ها، سیستم‌های آبیاری، صنایع، و سیستم‌های آب و فاضلاب برای افزایش فشار آب و تأمین آب به مناطق با فشار پایین به کار می‌روند.

5. کنترل الکترونیکی:
   بسیاری از بوستر پمپ‌ها دارای سیستم‌های کنترل الکترونیکی هستند که به صورت خودکار فشار را تنظیم کرده و بهینه‌سازی مصرف انرژی را امکان‌پذیر می‌کنند.

6. مواد ساخت:
   بوستر پمپ‌ها از مواد مقاوم در برابر خوردگی مانند استنلس استیل یا آلومینیوم ساخته می‌شوند تا در معرض آب و رطوبت مداوم نیز مقاوم باشند.

7. تأمین پایداری آب:
   با استفاده از بوستر پمپ، امکان تأمین پایداری آب در سیستم‌های شهری یا صنعتی افزایش می‌یابد و نیاز به مخازن ذخیره آب در نقاط مختلف کاهش می‌یابد.

8. سازگاری با فشار متغیر:   بوستر پمپ‌ها قابلیت سازگاری با فشارهای متغیر را دارند و می‌توانند به صورت خودکار به تغییرات فشار وارده در شبکه آب پاسخ دهند.

9. کاهش هزینه‌های اجرایی:
   استفاده از بوستر پمپ‌ها به عنوان راهکاری کارآمد به منظور افزایش فشار آب، می‌تواند هزینه‌های اجرایی سیستم‌های آبدهی را بهبود بخشد.

10. پشتیبانی و خدمات پس از فروش:
    هنگام انتخاب بوستر پمپ، اهمیت اطمینان از وجود خدمات پس از فروش و تأمین قطعات یدکی برای تعمیر و نگهداری به درستی نباید نادیده گرفته شود.
۳۰ دی ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • پکینگ اسپلش ، پکینگ رندم اسپلش، پکینگ نت اسپلش

    پکینگ اسپلش ، پکینگ رندم اسپلش، پکینگ نت اسپلش

    پکینگ برج خنک کننده : همانطور که میدانید برج خنک کننده به عنوان یکی از اصلی ترین تجهیزات در سیستم خنک کاری خطوط تولید و دستگاه های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار میگیرد و برای همه کارفرمایان و مهندسین فنی عملکرد درست و راندمان حداکثری این دستگاه اهمیت بالای دارد. در همین راستا برای رسیدن به حداکثر رضایت از نحوه کار کولینگ تاور باید توجه خاصی به یکی از اصلی ترین قطعات برج خنک کننده یعنی پکینگ (فیلینگ یا مدیا) شود. https://www.azintahvie.com/محصول/338/پکینگ-برج-خنک-کننده یکی از مهمترین اجزاء برج خنک کننده که عملکرد موثر و کارآمد کولینگ تاور، تحت تاثیر آن می باشد، پکینگ برج خنک کن ( Cooling tower packing ) یا همان سطوح پر کننده می باشد. وظیفه اصلی پکینگ مدیا برج خنک کننده انتقال حرارت بیشتر از طریق افزایش سطح تماس آب و هوا و همچنین بالا بردن مدت زمان تماس این دوسیال با هم می باشد. برای انتخاب درست پکینگ برج خنک کننده باید به نوع کاربری و خصوصیات آب (دما ، سختی و املاح آب) توجه داشته باشیم. براساس مکانیزم عملکرد پکینگ های برج خنک کننده می توان آنها را به دو دسته کلی تقسیم نمود: 1- پکینگ فیلم ( film filling ) پکینگ آبشاری / پکینگ لانه زنبوری 2- پکینگ اسپلش ( splash filling ) / پکینگ پاششی پکینگ اسپلش((Packing Splash : پکینگ اسپلش قطرات آب را بصورت ریز و پاششی به سمت تشتک هدایت می کند. اسپلش به معنای پاشش می باشد. پکینگ اسپلش بازده تبخیری کمتری نسبت به مدل فیلمی دارد. ضمنا پکینگ اسپلش میزان رسوب پذیری کمتری دارد. و مدت زمان تعویض آنها تقریبا طولانی تر از مدل فیلمی می باشد. پکینگ اسپلش در انواع زیر طراحی و تولید می گردد : • پکینگ نت اسپلش (Net Splash) • پکینگ تیوب اسپلش (TUBE SPLASH PACKING) • پکینگ توربو اسپلش (Turbo Splash) • پکینگ برج خنک کننده اسپلش بار (Bar spalsh fill) • پکینگ گرید اسپلش (Grid Splash) • پکینگ رندوم اسپلش یا پال رینگ (Random Splash fill) • پکینک NC و پکینگ VC در زیر به توضیح چند نونه از پکینگ های اسپلش خواهیم پرداخت: پکینگ نت اسپلش : پکینگ نت اسپلش به سبب ریزتر کردن قطرات آب نسبت به مدلهای دیگر اسپلش تقریبا از لحاظ راندمان حرارتی بالاتر و شبیه به پکینگ فیلمی بلوکی عمل می کند. پکینگ نت اسپلش در بلوک های به ابعاد 120*30*30سانتی متر و 100**30*30سانتی متر تولید میگردد. پکینگ نت اسپلش تحمل دمایی 90 درجه سانتیگراد دارد و متریال پلی پرو پیلن ساخته میشود. پکینگ رندوم اسپلش یا پال رینگ : پکینگ رندوم اسپلش یا پال رینگ شکلی استوانه ای دارد که مشابه استکان می باشد. نحوه قرار گیری این نوع پکینگ ها در داخل کولینگ تاور به این صورت می باشد که در داخل برج خنک کننده محفظه یا سبد فلزی تعبیه می گردد و قطعات با قطر 25، 50 و 75 میلیمتر( که جزو ابعاد پرمصرف می باشد ) بطور نامرتب در داخل آن ریخته می شود. در ساخت این نوع از پکینگ ها از متریال پلی پروپیلن ، پلی اتیلن ، ترموپلاستیک تقویت شده ، پلی وینیل کلراید و غیره استفاده می شود.

    تأسیسات تهران
  • شیرآلات ارزان

    شیرآلات ارزان

    پخش باقرزاده انواع شیرآلات اهرمی.فانتزی وکلاسیک *دارنده نشان استاندارد ملی ایران *دارنده نشان استاندارد اروپا CE *دارنده گواهینامه IS 9001 * گارانتی تعویض @@ تنوع محصولات تنوع در رنگ بندی جنس بدنه آلیاژ برنج کیفیت بالا فروش آنلاین و حضوری قیمت بدون واسطه ارسال به موقع فروش جزئی و کلی همکاری با همکاران چطور می توانیم شیرآلات با کیفیت را تشخیص دهیم؟ برای اکثر افراد خرید کالاهای روزمره ساده تر است چرا که امکان جبران اشتباه وتغییر انتخاب پس از مصرف کالا وجود دارد. اما وقتی نوبت به خرید شیرآلات با کیفیت می رسد که جنبه های مختلف فنی، کاربردی و زیبایی در آن موثر است، تصمیم گیری تخصصی تر و دشوارتر می گردد. تنوع سبک ها، مواد اولیه و آبکاری ها در کنار تنوع قیمت ها گیج کننده است. از طرفی شیرآلات اهرمی جز لوازمی است که یکبار برای مدت طولانی خریداری می شود و در نیتجه بهتر است از خرید خود راضی باشیم. اغلب افراد سوالاتی از قبیل: در زمان خرید شیرآلات استاندارد به چه نکاتی توجه کنیم؟ شیرآلات با کیفیت ایرانی را چطور تشخیص دهیم؟ با کیفیت ترین شیرآلات ایرانی کدام هستند؟ و... را از خود می پرسند. برای راهنمایی بهتر شما می توانید با کارشناسان فروش ما مشاوره رایگان داشته باشید. برای دریافت کد تخفیف عدد 1 را به شماره 09309135303 ارسال کنید .

    تأسیسات البرز
  • قیمت شیرآلات اهرمی ارزان با 5 سال ضمانت

    قیمت شیرآلات اهرمی ارزان با 5 سال ضمانت

    فروش انواع شیرالات ارزان با کیفیت در رنگ های کروم، سفید، سفید طلایی، طلایی و مشکی طلایی و مدل های گوناگون استاندارد با 5 سال ضمانت تعویض برای مشاهده نمونه های گوناگون شیرآلات ارزان بر روی لینک زیر کلیک کنید: [شیرآلات استاندارد قیمت مناسب](https://kalasazeh.com/product_brand/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/)

    تأسیسات تهران
  • تولید کننده پکینگ نت اسپلش -فروش پکینگ اسپلش برج

    تولید کننده پکینگ نت اسپلش -فروش پکینگ اسپلش برج

    تولید پکینگ نت اسپلش از جنس پلی پرو پیلن PP در بلوک های 100*30*30سانت جهت استفاه در برج های خنک کننده مکعبی و کولینگ تاور های آب گردان مخروطی. پکینگ نت اسپلش تحمل آب داغ تا دمای حدود 85 درجه را دارد و این امکان را فراهم میآورد تا در صورت ایجاد رسوب بر روی پکینگ آنها را با اسید و یا واتر جت شتشو دهند. جهت خرید پکینگ در تهران و ارسال برای تمام نقاط کشور با ما در تماس باشید. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت https://www.azintahvie.com/ مراجعه نمایید . پکینگ اسپلش (Packing Splash ): پکینگ اسپلش قطرات آب را بصورت ریز و پاششی به سمت تشتک هدایت می کند. اسپلش به معنای پاشش می باشد. پکینگ اسپلش بازده تبخیری کمتری نسبت به مدل فیلمی دارد. ضمنا پکینگ اسپلش میزان رسوب پذیری کمتری دارد. و مدت زمان تعویض آنها تقریبا طولانی تر از مدل فیلمی می باشد. پکینگ اسپلش در انواع زیر طراحی و تولید می گردد : • پکینگ نت اسپلش (Net Splash) • پکینگ تیوب اسپلش (TUBE SPLASH PACKING) • پکینگ توربو اسپلش (Turbo Splash) • پکینگ برج خنک کننده اسپلش بار (Bar spalsh fill) • پکینگ گرید اسپلش (Grid Splash) • پکینگ رندوم اسپلش یا پال رینگ (Random Splash fill) • پکینک NC و پکینگ VC

    تأسیسات تهران