چگونه سنگ کانتر آشپزخانه را ضدلک کنیم؟

نانو ضد لک سنگ کانتر آشپزخانه یک ماده محافظ مخصوص است که بر روی سطوح سنگی کانتر آشپزخانه به کار می‌رود. 

این ماده معمولاً شامل انواع مواد نانویی شیمیایی است که ویژگی‌های ضد لکه، ضد آب و الماسه شدن را دارند.

استفاده از نانو ضد لکه سنگ کانتر آشپزخانه باعث می‌شود که سطوح سنگی دیگر به راحتی لکه نشود و به طور کلی ضد آب شوند. 

این ماده می‌تواند به صورت رقیق شده از طریق پاشش روی سطوح سنگی کانترها به کار گرفته شود.

 پس از اعمال ماده، سطح سنگ کانتر باید به طور کامل خشک شود.


استفاده از نانو ضد لک سنگ کانتر آشپزخانه دارای مزایای خاص خود است. 

مزایای عبارتند از نانو ضدلک سنگ کانتر آشپزخانه:

1. محافظت در برابر لکه‌ها: با استفاده از این نانوماده، سطح سنگ کانتر در برابر روغن، چای، قهوه و سایر مواد رنگی محافظت می‌شود و لکه‌ها را به سطح نفوذ نمی‌دهد.

2. ضد آبی: نانو ضد لکه سنگ کانتر آشپزخانه باعث ایجاد لایه‌ای ضد آب بر روی سطح سنگ می‌شود و جلوی نفوذ آب و مواد مایع را می‌گیرد.

3. سهولت در تمیزکاری: با وجود ماده ضد لکه، تمیزکردن سطح سنگ کانتر آسان‌تر می‌شود زیرا ذرات گرد و غبار و لکه‌ها به راحتی به سطح نفوذ نمی‌کنند.



توجه:
لایه ضد لکه با گذر زمان ممکن است تحت تأثیر فرآیندهای روزمره مانند تمیزکردن و استفاده قرار گیرد و نیاز به تجدید خواهد داشت.


قبل از استفاده از نانو ضد لکه سنگ کانتر آشپزخانه، توصیه می‌شود همیشه دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های سازنده را به دقت مطالعه کنید و در صورت لزوم، از توصیه‌های یک متخصص مربوطه استفاده کنید.
 


۱۹ بهمن ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • فروش بلوک های شیشه ای و تایل های شیشه ای

    فروش بلوک های شیشه ای و تایل های شیشه ای

    این شرکت با بیش از 60 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی تولید تایل های شیشه ای با برترین کیفیت جهانی ، آمادگی خود را جهت اعطای نمایندگی رسمی در سراسر کشور اعلام می نماید تایل های شیشه ای با بهترین مواد اولیه ساخته شده و کاملا در برابر شرایط جوی مقاوم هستند همچنین واردات و نصب تخصصی بلوک های شیشه ای از دیگر فعالیت های شرکت می باشد ضمانت اجرایی و پایین ترین قیمت را از ما بخواهید اعطای نمایندگی رسمی در سراسر کشور تهران 77447662 09121094020 زیبایی در شومینه ، کانتر ، راه پله ، فضای بین کابینت ، سقف ها ، ستون ها ،‌آب نما ها ، و همه جای محیط زندگیتان با تایل های زیبا و منحصر به فرد تولیدات ما اجرای دکوراسیون داخلی توسط مهندسین مجرب

    دکوراسیون و نما تهران
  • نورگیر حبابی - نورگیر سقفی

    نورگیر حبابی - نورگیر سقفی

    ❌ خرید بدون واسطه و مستقیم ازتولید کننده ❌ ♦️ تولید کننده و مجری نورگیرهای سقفی کوپل (حبابی-گنبدی) در انواع بازشو،ثابت،دریچه دار،فن دار.حفاظ دار،توری ضد حشره و .. . ❌طراحی-تولید-نظارت-اجرا❌ ♦️ طرح تعویض نورگیرهای قدیمی شیشه ای با نسل جدید نورگیرهای خانگی ♦️ قابل اجرا برروی سر پله،داکت،وید،پاسیو ،مساجد،حسینیه ها،سایبان پارکینگ ، مراکز اداری و تجاری ، استخر ، پاساژها و.... ♦️ بالاترین کیفیت در کمترین زمان ممکن را از ما بخواهید. ❌ همراه با ضمانت نامه ❌ ♨️بازدید و مشاوره رایگان ♨️اجرا در سراسر اصفهان و حومه ‌ ♦️ عاملیت فروش انواع طلق(پلی کربنات،پلکسی گلاس،آکرولیک ، کارتن پلاست ، فایبر گلاس و...) ♦️ دفتر فروش ؛ اصفهان بلوار کشاورز حد فاصل سه راه سیمین و چهار راه مفتح بعد از کوچه ۱۲۵ نورگیر ابطحی ♦️ با مدیریت مهندس امیر اردلان ابطحی و امیر حسین ابطحی

    دکوراسیون و نما اصفهان
  • تولید و پخش انواع سقف کاذب ، آسمان مجازی ، معرق

    تولید و پخش انواع سقف کاذب ، آسمان مجازی ، معرق

    پروفیل سامان تولید و پخش انواع سقف های کاذب پی وی سی (PVC) معرق و آسمان مجازی سقف های کاذب در دو مدل پی وی سی و سقف کاذب گچی در ابعاد 60*60 موجود است. سقف کاذب در مدل های مختلف شامل سقف کاذب آسمان مجازی و سقف کاذب معرق و دارای تنوع در رنگ و طرح های گوناگون است. سقف کاذب آسمان مجازی و سقف کاذب معرق طبق سفارش مشتری با اندازه سفارشی قابل تولید می باشد. بازدید از پروژه رایگان می باشد. ارسال بار به سراسر کشور از طریق باربری جهت دیدن محصولات از وب سایت پروفیل سامان بازدید نمایید.

    دکوراسیون و نما تهران
  • ساب و لاک پارکت

    ساب و لاک پارکت

    تعمیرات تخصصی پارکت و ساب و لاک پارکت را در تمام مناطق تهران وشهرستانها به ما بسپارید . با سابقه 20 ساله در زمینه انواع پارکت ، ساب و لاک انواع پارکتهای چوبی قدیمی ( سایز کوچک و بزرگ ) ، ساب و لاک و کلیه تعمیرات با پیشرفته ترین دستگاهها ، تعمیرات جزئی و کلی ، بتونه سراسری ، ساب و لاک پله و فضاهای باریک ، ساب و لاک قرنیز ، بازدید از محل پروِژه و مشاوره رایگان ، برای مشاهده عکسهای قبل و بعد از اجرا ، از سایت ما دیدن فرمائید . ( گالری عکس/ساب و لاک پارکت ) http://www.takbaloot.com

    دکوراسیون و نما تهران