جدیدترین طرح‌های گچبری سقف پذیرایی

گچبری یکی از روش‌های پرطرفدار و محبوب در طراحی و تزئینات سقف است که به تنهایی می‌تواند جلوه‌ای متفاوت و زیبا به خانه شما ببخشد. چه طرح‌های گچبری ساده و چه طرح‌های پیچیده و کلاسیک برای سقف پذیرایی خانه حود انتخاب کنید، یک گچبری زیبا دگرگون کننده فضای داخلی است. در این مقاله با انواع طرح‌های گچبری سقف پذیرایی آشنا می‌شویم و به این سوال پاسخ می‌دهیم که چرا گچبری سقف ساده و شیک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دکوراسیون خانه است.

انواع گچبری سقف

سبک‌های اجرایی گچبری سقف به چهار دسته اصلی تقسیم می‌شود که هر کدام با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. در طراحی هر کدام از این سبک‌ها همه عوامل تاثیرگذار توسط متخصص در نظر گرفته می‌شود. در ادامه، به بررسی این سبک‌ها می‌پردازیم.
  • گچبری سقف کلاسیک

بی اغراق گچبری کلاسیک بین سایر انواع، از محبوبیت بیشتری برخوردار است. دلیل این محبوبیت نیز طرح‌های پیچیده و جزئیات فراوان خود، ظاهری اشرافی و مجلل است. در گچبری سقف به سبک کلاسیک از طرح‌های منحنی، نقوش گل‌وبوته و قاب‌بندی‌های دقیق استفاده می‌شود. معمولا گچبری کلاسیک سقف را برای خانه‌هایی که دکوراسیون مجلل دارند پیشنهاد می‌کنیم. گچبری کلاسیک سقف را به یک اثر هنری تبدیل می‌ند؛ جذاب نیست؟
  • گچبری سقف نئوکلاسیک

گچبری نئوکلاسیک ترکیب شده از سادگی سبک مدرن و شکوه سبک کلاسیک است. در این سبک از پیچیدگی‌های کمتری استفاده می‌شود اما با حفظ همان زیبایی‌ها. خطوط متقارن و قاب‌بندی‌های ساده‌تر از ویژگی‌های بارز این سبک است. گچبری نئوکلاسیک بیشتر مناسب خانه‌هایی است که دکوراسیون آن‌ها به سمت مدرن پیش رفته اما همچنان تمایل به حفظ شکوه کلاسیک دارند. این نوع گچبری می‌تواند در خانه‌های نئوکلاسیک با دکوراسیون روشن و شیک به‌خوبی جای گیرد.
  • گچبری سقف مدرن

به دنبال ساختن فضایی ساده، مینیمال و در عین حال زیبا هستید؟ گچبری سقف مدرن بهترین انتخاب است. در گچبری سقف مدرن، از خطوط ساده استفاده می‌شود، به همین دلیل بر خلاف سایر سبک‌ها جزئیات کمتری دارد. در گچبری سقف مدرن برای ایجاد فضایی بازتر و خلوت‌تر از نورپردازی‌های مخفی استفاده می‌شود. معمولا گچبری سقف مدرن را برای آپارتمان‌ها کوچک و خانه‌هایی که سبک مینیمال دارند پیشنهاد می‌کنیم.
  • گچبری سقف سنتی

گچبری سنتی با طرح‌های اصیل و قدیمی اجرا می‌شود و شامل نقوش و الگوهایی است که از هنرهای کهن ایرانی الهام گرفته‌اند. گچبری سنتی را با نقش‌های هندسی و طرح‌های پیچیده می‌شناسند . تقریبا حس و حالی از اصالت و سنتی بودن دارد. این سبک از گچبری سقف برای افرادی که به فرهنگ و هنرهای ایرانی علاقه دارند، انتخابی ایده‌آل است. گچبری سنتی سقف به افرادی که دکوراسیون به سبک قدیمی یا سنتی دارند پیشنهاد می‌شود.

گچبری سقف ساده و شیک چیست؟

در بین همه طرح‌های گچبری سقف، گچبری سقف ساده و شیک همیشه خواهان دارد و بسیار کاربردی است. زیرا این مدل از گچبری سقف، طرح‌های پیچیده ندارد، از خطوط ملایم استفاده می‌کند و حس سادگی و زیبایی را به بیننده القا می‌کند. در گچبری سقف ساده و شیک، تمرکز بر ایجاد فضایی ساده و تمیز است که با طراحی‌های ظریف، جلوه‌ای زیبا اجرا می‌کند.

گچبری سقف ساده و شیک مناسب چه افرادی است؟

گچبری سقف ساده و شیک مناسب افرادی که دکوراسیونی کم جزئیات با حس و حالی آرام دارند و می‌خواهند فضایی دلپذیر، زیبا و تمیز ایجاد کنند. گچبری سقف ساده و شیک را با هر نوعی از دکوراسیون داخلی ترکیب کنید، جلوه‌ای منحصربه‌فرد در پذیرایی خانه شما ایجاد می‌کند.

قیمت گچبری سقف ساده و شیک

در تعیین قیمت گچبری سقف ساده و شیک متراژ فضا، نوع گچبری و میزان جزئیات در نظر گرفته می‌شود. معمولا گچبری‌های ساده به دلیل جزئیات کمتری که دارند، در مدت زمان کمتری اجرا می‌شوند و ارزانتر هستند. در مقابل گچبری‌های کلاسیک زمان بیشتری برای اجرا نیاز دارند و طالب دقت و مهارت بیشتری نیز هستند، همین موضوع باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود.
علاوه بر این، هزینه نهایی گچبری به مهارت و تجربه مجری کار نیز بستگی دارد. در صورتی که گچبری با دقت و کیفیت بالایی اجرا شود، ممکن است هزینه کمی بیشتر شود، اما نتیجه کار بسیار زیبا و ماندگار خواهد بود. برای اطلاع دقیق از قیمت گچبری سقف پذیرایی خود، بهتر است با کارشناسان گچبری مجتبی پارسایی مشورت کرده و طرح مورد نظر خود را برای بررسی در میان بگذارید.


نتیجه‌گیری
گچبری سقف یکی از روش‌های پرطرفدار و زیبا برای دکوراسیون پذیرایی است که می‌تواند جلوه‌ای خاص و هنری به فضای داخلی شما ببخشد. از طرح‌های پیچیده و کلاسیک گرفته تا سبک‌های ساده و مدرن، گچبری سقف به شما امکان می‌دهد تا پذیرایی خود را به فضایی دلپذیر و چشم‌نواز تبدیل کنید. انتخاب سبک مناسب گچبری به سلیقه شخصی و نوع دکوراسیون خانه شما بستگی دارد، اما در نهایت هر نوع گچبری می‌تواند فضایی زیبا و متفاوت برای شما خلق کند.
اگر به دنبال ایجاد تغییر در فضای پذیرایی خود هستید، گچبری سقف ساده و شیک یکی از بهترین گزینه‌هاست که هم زیبایی دارد و هم هزینه‌ی کمتری نسبت به دیگر سبک‌ها خواهد داشت. با انتخاب صحیح طرح و مجری مناسب، می‌توانید از نتیجه نهایی کار لذت ببرید و خانه‌ای جذاب و منحصر به فرد داشته باشید.
 
۳ روز پیش


محصولات مشابه
  • فلوتر پیامکی صبا 322

    فلوتر پیامکی صبا 322

    فلوتر سیمکارتی مناسب برای کنترل سطح مخازن از راه دور به صورت هوشمند با برد نامحدود شرح کار فلوتر پیامکی ( فلوتر سیم کارتی ): بوسیله دو دستگاه اس ام اس کنترل AM322 می توانید یک فلوتر پیامکی در مبدا و مقصد در کنار مخزن و کنار پمپ یا تابلو برق ایجاد نمایید. که این دو دستگاه برای کنترل سطح مخزن با هم شبکه می شوند . برای شبکه نمودن دو دستگاه اس ام اس کنترل مدل AM322 نام ورودی شماره یک را در یکی از دستگاههای کنار مخزن قرار میدهیم و نام ورودی شماره دو همین دستگاه را در دستگاه ذخیره می کنیم(طبق راهنمای فارسی دستگاه) سپس به این دو ورودی سنسور یا فلوتر سطح بالا و پایین مخزن را متصل می کنیم تا با تحریک هر سنسور ورودی دستگاه پیام خاموش و روشن شدن پمپ را به دستگاه دیگری که در کنار پمپ قرار دارد ارسال کند . در یکی از خانه 2 تا 7 حافظه دستگاه شماره تلفن کنار پمپ ذخیره می شود حال اگر ورودی 1 که به فلوتر اول(خالی) مخزن متصل است تحریک شود دستور روشن شدن پمپ برای دستگاه گیرنده ارسال می شود و پمپ شروع بکار می کند و مخزن که پر شد ورودی دو یا فلوتر سطح بالا تحریک شده و دستور خاموش شدن پمپ را ارسال می نماید و مخزن سر ریز نمی کند. در این شرایط با دو دستگاه AM322 موتور پمپ آب را کنترل می کنیم تا مخزن بصورت اتوماتیک پر شود . در واقع با تنظیم دستورات و تحریک ورودی های 1 و 2 که به فلوتر (سطح پایین و بالا) مخزن متصل شده اند دستورات روشن و خاموش به دستگاه پمپ ارسال می شود . با این عمل مخزن پر شده و پمپ خاموش می شود . استفاده از فلوتر پیامکی هیچگونه محدودیت فاصله بین فرستنده و گیرنده ندارد و هر جا آنتن دهی موبایل وجود داشته باشد عمل می کند . امکانات دیگر فلوتر پیامکی : · قابل استفاده در تمام نقاط تحت پوشش شبکه تلفن همراه · پشتیبانی از سیم کارتهای همراه اول، ایرانسل، رایتل · کنترل بدون نیاز به نرم افراز و تنها با پیامک ( SMS ) · دارای 2 رله پنج آمپر واقعی · دارای 3 ورودی ایزوله شده (علاوه بر کنترل سطح می تواند انواع سنسور مانند: چشم الکترونیک ، مگنت ، دتکتور دود و... متصل گردد.( · دارای ورودی جریان 4 تا 20 میلی آمپر و ارائه گزارش بر مبنای درصد · امکان روشن و خاموش کردن خروجی با تحریک ورودی · امکان اعلام قطع و وصل برق (در صورت نصب باتری و شارژر یا پنل خورشیدی) · قابلیت اتصال به انواع حسگرهای دیجیتال و آنالوگ · راهنمای صوتی اجرای فرامین و دستورات · قابلیت اعمال تمام تنظیمات و پیکر بندی ها از راه دور با پیامک (SMS ) · سرعت بالا در پردازش اطلاعات GSM و پاسخگویی به دستورات · ارایه رایگان نرم افزار اندروید برای تسهیل کار با دستگاه محتویات شامل : v دو دستگاه اس ام اس کنترل AM322 v دو عدد آنتن جی اس ام کوتاه(در صورت تمایل می توان آنتن سیم دار برای آنتن دهی بیشتر استفاده نمود.) v دو عدد آداپتور 12 ولت 2 آمپر (در صورت تمایل می توان برای تغذیه از پنل خورشیدی و باطری و شارژ کنترل استفاده نمود.)

    متفرقه اصفهان
  • تهیه طرح‌های توجیهی اقتصادی تولیدی،خدماتی،پتروشیمی،صنعتی

    تهیه طرح‌های توجیهی اقتصادی تولیدی،خدماتی،پتروشیمی،صنعتی

    شرکت فنی مهندسی مشاوره مدیریت و سرمایه‌گذاری سه هزار طرح مجری اولین و بزرگترین سایت ارائه دهندۀ خدمات تهیه و تنظیم و ارائه طرح‌های توجیهی و مطالعات امکان‌سنجی با اتکاء به تجارب کاری و گروه مجرب با بیش از 6000 عنوان طرح توجیهی از سال 1379 تا به امروز بوده است. سه‌هزارطرح برای اولین بار در کشور، شبکه مشاوره الکترونیک را با هدف اطلاع رسانی و انجام مشاوره از طریق مجازی در ایران تأسیس نمود. اینک پس از گذشت چندین سال مجموعۀ سه‌هزار‌طرح(WWW.3000TARH.IR) در زمره پیشگامان مشاوره صنعتی و کشاورزی و انجام مطالعات امکان‌سنجی و توجیهی از طریق مجازی در کشور به شمار می‌آید. سه‌هزارطرح(تلفن تماس 09354300400 و آدرس www.3000tarh.ir) به عنوان یک آژانس مشاوره سرمایه‌گذاری و با تجارب ارزنده در انجام موفق طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی، پتروشیمی، پزشکی، معدنی، نیروگاهی، پالایشگاهی، خدماتی و کشاورزی، مهمترین وظیفه خود را پشتیبانی از کارآفرینان از ایده تا اجرا و ارائه خدمات مشاوره اقتصادی و تأمین منابع مالی و جذب سرمایه‌گذاری می‌داند و در این راستا آمادگی ارائه خدمات زیر را دارد: • تهیه طرح‌‌های امکان‌سنجی(توجیه فنی و اقتصادی) در تمامی حوزه‌ها جهت گرفتن تسهیلات از کلیه بانک‌‌های کشور و مؤسسات مالی-اعتباری، سازمان‌ها، سرمایه‌گذاران و وزارتخانه‌‌ها • ارائه روش تهیه و تکمیل فرم جواز تأسیس و موافقت اصولی برای ثبت شرکت واحدهای صنعتی در کلیه استان‌ها و جهت اخذ تسهیلات و وام‌های صنعتی و مجوزهای مورد نیاز • تهیۀ و تنظیم فرم‌های پیش طرح توجیهی جهت دریافت مجوز و ارائه به استانداری، فرمانداری، شهرداری، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، صنعت معدن تجارت و... • تهیه طرح‌های توجیهی آمایش و سایت بهین یاب(وزارت صنایع و معادن) به صورت فاز به فاز(مراحل انجام کار) • تهیه و تکمیل فرم کسب و کار و پرسشنامه‌های درخواست اعتبار و کمک به توسعه صنایع نوین(وزارت صنایع و معادن) • تهیه طرح‌های توسعه و تکمیل و تجهیز کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی و همچنین انجام مطالعات ارزیابی زیست محیطی • انجام پروژه‌های مطالعات بازار، نیازسنجی، بازارسنجی و واقع‌سنجی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و بازرگانی(داخلی و بین‌المللی) • مطالعه امکان‌سنجی، ارزیابی و بررسی طرح‌های توجیهی فنی، مالی و اقتصادی(Business Plan) • ارائه طرح‌های توجیهی خدماتی، گردشگری، تفریحی و توریستی، ساخت و ساز، تکمیل بنا و... • تدوین نمونه طرح‌های توجیهی تکمیل شده بهمراه فایل کامل قابل دانلود نوشته شده با نرم‌افزار کامفار Comfar و اکسل، جهت صدور مصوبه با تأییدیه کانون مشاورین اعتباری بانکی • تدوین و نگارش طرح‌های توجیهی استاندارد مجتمع‌های بزرگ صنعتی، کشت و صنعت، صنایع میان دستی و پایین دستی • خدمات بازار‌سنجی و تحقیقات بازار و مارکتینگ پلن(Market Research) • ایجاد بانک‎های اطلاعاتی تخصصی با گرایش مشاوره اقتصادی و… جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش نوشتن طرح به سایت سه هزار طرح www.3000tarh.ir مراجعه فرمائید. ایمیل بخش مشاوره و اطلاعات: alonemrt@yahoo.com شماره‌های تماس: تلفن بخش پشتیبانی: 02122333464(از ساعت 8 الی 18) موبایل مشاوره سریع: 09354300400

    متفرقه تهران
  • اخذ ویزا کشورهای اروپایی و کانادا

    اخذ ویزا کشورهای اروپایی و کانادا

    شرکت رسمی مهاجرتی -کاریابی استانبول آیلار با مجوز رسمی از دولت ترکیه بیش از ده سال سابقه فعالیت * اخذ ویزا توریستی کشورهای اروپایی * اخذ ویزا توریستی کانادا و آمریکا * اخذ ویزا جاب آفر کشورهای اروپایی ** رفع مشکل مهاجرتی افرادی که نقص مدارک دارند ** جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تلفن : 09911868425 واتساپ : 00989051225258

    متفرقه تهران
  • انواع تخت چوبی یک نفره ودونفره و سرویس چوب

    انواع تخت چوبی یک نفره ودونفره و سرویس چوب

    تخت چوبی یکی از محصولاتی است که مورد علاقه بسیاری از خانوده های ایرانی بویژه زوج های جوان می باشد، تخت های مختلف چوبی وفلزی یک نفره و دونفره که در مجموعه نامی خواب عرضه می شوداز کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده ومیزان رضایت افراد مصرف کننده از آن بسیار بالاست.علاوه بر تخت محصولاتی نظیر پاتختی ، میز آرایش، میز تحریر و کمد نیز همراه آن تولید میشود که با توجه به مدل تخت سرویس آن نیز ست می باشد.تختهای چوبی را میتوان همراه با کشو انتخاب نموده بطوریکه از فضای زیرتخت هم میتوان برای قرار دادن لوازم مختلف در داخل کشو استفاده نمود.مدل تختهایی نظیر مدل نرگس، مدل صبا، مدل ونوس، وکیوم عروس و رکسانا از جمله نمونه طرح های بیشماری است که در مجموعه نامی خواب عرضه می شود.

    متفرقه خراسان رضوی