کارکرد تکنولوژی لیزر در مشاغل فنی کاری متفاوت

از کارکرد تکنولوژی لیزر در گروهای کاری متفاوتی کمک گرفته میشود که میتوان از کارکرد تکنولوژی لیزر در مشاغلی مانند مشاغل دوربین مداربسته و درب های رول آپ ،در کلیه امور نصب دکوراسیون ودر مشاغل ساختمانی و برق و کلیه مشاغلیکه نیاز به اندازه گیری و تراز نمودن کار نسبت به سطح مورد نظر میباشد استفاده میشود.

تصور کنید در مکانی میخواهید دربی رو نصب کنید و ازلحاظ چشمی نگاه میکنید و کاملا تراز هست ولی بعد از انجام سنگ کاری و نصب درب متوجه میشوید که درب خوب بسته نمیشود و یا اینکه گیر دارد آن وقت باید یا باید دوباره تخریب کنید و متحمل ضرر در وقت و هزینه خواهید شد ولی اگر مزیت های کارکرد تکنولوژی لیزر استفاده کرده بودید دیگر همچین مشکلی برای شما رخ نمیداد.

به طور کل لیزر به معنی تابش بیشتر نور و تقویت توسط القایی تابش میباشد.

و از کارکرد تکنولوژی لیزر در صنعتهای دیگر با شدت و نوع و پیچیدگیهای خاص خود نسبت به آن شغل میباشد مانند استفاده کارکرد تکنولوژی لیزر در بارکد خوان که نمونه آن میباشد.
 

متر لیزری به وسیله نور لیزر خود بر روی سطح مورد نظر استفاده میشود و فرستاده میشود و دوباره برگشت پیدا میکند به گیرنده که برای اندازه دقیق میلیمتری مناسب نمیباشد.

فاصله بین متر و هدف با فرمول خاص خود محاسبه میشود و میزان سرعت نور معمولا درهمه مکانها یکی است که از آن برای کارکرد تکنولوژی لیزر در همه مکانها استفاده میشود.

و اما هدف از کارکرد تکنولوژی لیزر برای چیست و چرا استفاده میکنیم

گاها دیده شده که در بعضی از مشاغل که شاگرد یک فروشگاه نحوه کارکرد با لیزر و استفاده و کارکرد تکنولوژی لیزر رو به خوبی مسلط نیست ودر چنین شرایطی دچار خطای انسانی مشویم و سرعت در کار ما کتمتر میشود و باعث میشود بعد از اتمام کار متوجه اشکال خود شویم ولی در صورتی که نحوه کارکرد تکنولوژی لیزر مسلط بوریم چنین مشکلاتی برای ما به وجود نمی آمد.

واما باید در نظر گرفت که در زمان کارکرد تکنولوژی لیزر یک مشکل دارد و آن اینست باید در نظر بگیریم که قادر به تشخیص قوس در دیوار نیست و باید در زمان استفاده و کارکرد تکنولوژی لیزر مانعی بین دو نقطه مورد نظر ما وجود نداشته باشد.
منبع:www.afaridkala.ir


۱۱ آذر ۱۳۹۸


محصولات مشابه
  • مرکز تایپ و پرینت شبانه روزی ، ویرایش و خدمات چاپ

    تایپ و ترجمه سریع در صفحات نامحدود (زمان تحویل : یک روزه ) پرینت شبانه روزی رنگی و دانشجویی فتوکپی رنگی ارزان پرینت و فتوکپی سیاه و سفید با قیمت دانشجویی و ارزان انواع صحافی کتابها و نقشه های شما در سریعترین زمان چاپ سربرگ و لیبل و کارت ویزیت و تراکت فوری و ارزان صحافی پایان نامه گالینگور در رنگهای مختلف و شاد ارزان و سریع طلاکوب بر روی کلیه اشیاء و پوشه های پلاستیکی پرس کارت و لمینت در ابعاد بزرگ اسکن در ابعاد بزرگ پلات و چاپ�نقشه بسیار ارزان تماس و شبکه های اجتماعی : 09011305834

    متفرقه تهران
  • میکرونایز مواد معدنی

    میکرونایز مواد معدنی

    میکرونایز مواد معدنی و شیمیایی این واحد صنعتی با دراختیار داشتن امکاناتی نظیر : بال میل ، جت میل و پیش آسیاب های کوچک و بزرگ آماده قبول سفارشات شما خوبان است. تولید موادی نظیر باریت و کربنات کلسیم و کاِئولن در مش های 1500 و 2500 در دستور کار روز قرار دارد. همچنین در این واحد صنعتی آماده خدمت رسانی با مش های بالاتر از 2500 با سیستم جت میل میباشد. این روش خردایش بعلت پاک بودن و وارد نشدن ناخالصی استفاده فراوانی دارد: صنایع دارو سازی صنایع مواد غذایی صنایع رنگ سازی صنایع مواد معدنی ودر هرجای دیگر از صنعت که نیاز به آسیاب کردن مواد با مش های بالا 2500 داشته باشند می توان از جت میل استفاده نمود.

    متفرقه تهران
  • اخذ پروانه پزشکی و دندانپزشکی کشور ترکیه درموسسه مجاز  آوا مهد تدبیر

    اخذ پروانه پزشکی و دندانپزشکی کشور ترکیه درموسسه مجاز آوا مهد تدبیر

    موسسه مجاز اعزام دانشجو با مجوز رمسی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری اخذ پروانه پزشکی و دندانپزشکی کشور ترکیه تحصیل رایگان تخصصی پزشکی و دندان پزشکی بدون طرح اجباری کاریابی و اخذ مجوز کاری برای پزشکان و دندانپزشکان عمومی و متخصص ،ماما و پرستاران

    متفرقه تهران
  • اتوبار باربری پرند امیر بار

    اتوبار باربری پرند امیر بار

    اتوبار باربری پرند امیر بار ☎️09198643569☎️ ☎️09124287924☎️ ☎️02156885485☎️ معرفی خدمات حمل بار و اسباب کشی در پرند باربری پرند یکی از خدمات اصلی است که شامل حمل بار و اسباب کشی در مناطق مختلف این شهر است. این خدمات شامل حمل اثاثیه منزل، استفاده از انواع ماشین‌های باربری مانند نیسان و خاور، بسته‌بندی وسایل منزل و ارسال کارگر حرفه‌ای به منزل مشتریان می‌شود. معرفی خدمات حمل بار و اسباب کشی در پرند مناطق خدمات باربری پرند شامل فاز 6، شهرک صنعتی ، فاز 2 و فاز 3 این شهر است. خدمات حمل و نقل به مناطق مختلف شهرستان ارائه می‌شود و قیمت‌های آن بر اساس نرخ مصوب اتحادیه اثاث کشی و باربری تعیین می‌شود. علاوه بر این، لیست قیمت حمل و نقل به شهرستان‌های مختلف نیز ارائه‌شده‌است که از آن می‌توان برای انتقال بارها به مناطق مختلف استفاده کنید حمل اسباب کشی حمل اثاثیه منزل حمل کالاهای سنگین حمل کالاهای حساس قیمت باربری پرند بر اساس نوع بار نیز متغیر است. برای مثال، حمل اسباب کشی و اثاثیه منزل قیمت متفاوتی نسبت به حمل کالاهای سنگین دارد. همچنین، برای کالاهای حساس نیز نرخ متفاوتی در نظر گرفته می‌شود. این امر به دلیل نیاز به تجهیزات و امکانات ویژه برای حمل‌ونقل این نوع بارهاست. خدمات باربری پرند بهترین شرکت باربری در پرند خدمات اسباب کشی منزل پرند و حمل اثاثیه در پرند سال ها تجربه دارد ما با استفاده از کارگران ماهر ، ورزیده ، خوش اخلاق در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل برخورداری از ناوگان باربری مجهز و مدرن ، خدمات شایسته همشهریان محترم پرند ارائه می دهیم ، در عین خدمات حرفه‌ای قیمت حمل اثاثیه اتوبار پرند باربری امیر کاملا رقابتی ، منصفانه و مناسب است ما به صورت شبانه روزی در خدمت همشهریان محترم هستیم ما آماده آیم در صورت درخواست مشتری ، بسته بندی اثاث منزل را به صورت اصولی و حرفه‌ای انجام دهیم ، جابجایی اثاثیه منزل پرند خدمات جابجایی اثاثیه منزل توسط حمل و نقل شامل جابجایی انواع لوازم خانگی، اثاث کشی سیسمونی بچه و حمل‌ونقل تخصصی اقلام سنگین مانند گاوصندوق، یخچال ساید بای ساید، پیانو و تردمیل می‌شود. تیم مجرب و با تجربه و با استفاده از وانت‌های مناسب و تجهیزات حمل‌ونقل مناسب، اقلام منزل را با دقت و آرامش به مقصد مورد نظر منتقل می‌کند.

    متفرقه تهران