برندهای جدید و پرفروش انواع پارکت لمینت ایرانی و خارجی

سلام و درود کاربران گرامی، برای خرید برندهای جدید و پرفروش انواع پارکت لمینت ایرانی و خارجی با شرکت آکس تزئین نوین در ارتباط باشید و از خدمات مشاوره و بازدید از محل پروژه بهره مند شوید. همانطور که می دانید پارکت لمینت یک کفپوش بسیار عالی برای کف خانه و منزل شماست که براحتی با جارو و تی تمیز می شود. پارکت لمینت از چوب واقعی به همراه یک لایه اضافی که سبب دوام و استحکام بیشتر آن می شود، تولید می گردد. 

انواع پارکت لمینت ایرانی و خارجی

پارکت لمینت ها توسط شرکت های داخلی و خارجی با برندهای مختلف تولید می شوند. شرکت آکس تزئین نوین انواع پارکت لمینت ایرانی و خارجی را به شما مشتریان محترم ارائه می کند. از جمله این محصولات می توان به پارکت لمینت تکنوفلور، آرت دکو هوم، پارکلام الگانس، دیبادکو، هیلو فلور و پارکت لمینت ای فلور اشاره نمود. ساختار کفپوش پارکت لمینت ها شامل پارکت، انواع لمینت، کفپوش پی وی سی، کفپوش سه بعدی، پارکت و لمینت چسبی، اپوکسی، پلاستیکی، رولی می باشد. تفاوت این محصولات در کاربرد آنها، نحوه نصب، جنس و مقاومت آنها می باشد. به طور قطع در فضایی که تردد و رفت و آمد بیشتری وجود دارد بهتر است از پارکت لمینتی که دوام و استحکام بیشتری دارد بهره ببریم.

مزایای به کارگیری پارکت لمینت

از مهمترین مزایا و ویژگی های پارکت لمینت ها می توان به : نصب سریع، ماندگاری طولانی و مقرون به صرفه، مقاوم در برابر رطوبت، نظافت و نگهداری آسان، تنوع در طرح و مدل اشاره نمود. با نصب پارکت لمینت براحتی تغییری در دکوراسیون داخلی خود ایجاد نمایید.


۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • جشنواره تخفیف تعویض پنجره ویژه بهمن ماه 402

    جشنواره تخفیف تعویض پنجره ویژه بهمن ماه 402

    با توجه به افزایش قیمت احتمالی پروفیل ویستا بست شرکت واعظی وین در نظر دارد با تخفیف ویژه و حمل مجانی و مشاوره و بازدید رایگان خدمات خود را در بهمن ماه ارایه نماید. برای استفاده از این شرایط ویژه همین الان با ما تماس بگیرید همکاران ما 24 ساعته پاسخگو هستن 09123008791 02122645460 برای اطلاعات بیشتر به سایت ما سر بزنید [https://vista.vaeziwin.com/](https://vista.vaeziwin.com/)

    دکوراسیون و نما تهران
  • درب و پنجره آلومینیوم و upvc

    درب و پنجره آلومینیوم و upvc

    ویژگی­های پنجره upvc : کاملا سالم و بهداشتی ضد آب عایق حرارتی و صوتی مقاومت و دوام بالا سازگار با محیط زیست ضد سرقت مقاومت در برابر آتش­سوزی مقاومت در برابر شرایط جوی زیبایی ظاهری عامل موثر آخر در خرید، قیمت و هزینه پنجره است. احتمالا با خواندن تمام مزایای بالا فکر کرده­ اید قیمت پروفیل upvc یک رقم نجومی است! اما بگذارید به عنوان مزیت آخر ذکر کنیم که پنجره upvc قیمت کاملا مناسب و مقرون­ به­ صرفه­ ای دارد. امین واعظی تولید کننده انواع درب و پنجره آلومینیوم و upvc دو و سه جداره آماده ارایه خدمات به شما عزیزان می باشد مشاوره با ما، انتخاب با شما 09123008791 بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت را با ما تجربه کنید .

    دکوراسیون و نما تهران
  • کاغذ دیواری

    کاغذ دیواری

    طراحی ، تهیه و اجرای برگزیده بهترین کاغذ دیواری های روز دنیا ، 100% قابل شستشو ، کاغذ دیواری قابل شستشو کاغذ دیواری ارزان و قیمت مناسب کاغذ دیواری لاکچری و بسیار شیک کاغذ دیواری مخصوص لابی ایتالیا ، کره ، تایوان ، آلمان و غیره ، 70 آلبوم متفاوت و تک در عرضهای متفاوت ، بهترین کاغذ دیواری های کودک ، جدیدترین کاغذ دیواری طرح کودک با کادر مجرب و متعهد در اجرا و زیرسازی مناسب ، پیشنهاد ما : قیمت هر نوع کاغذ دیواری را از ما استعلام قیمت بگیرید ، ارسال آلبوم ، بازدید و مشاوره رایگان ، http://www.takbaloot.com

    دکوراسیون و نما تهران
  • طراحی داخلی کلینیک، طراحی مطب و بازسازی کلینیک

    طراحی داخلی کلینیک، طراحی مطب و بازسازی کلینیک

    در طراحی کلینیک و فضاهای درمانی ، کاربردی بودن طراحی با توجه به وضعیت و شرایط موجود از اهمیت ویژه ای برخورداراست. شرکت معماری و طراحی داخلی شیپ با سابقه طولانی در طراحی و اجرای پروژه های معماری و دکوراسیون داخلی ، توانسته است جایگاه ویژه ای در طراحی کلینیک و مطب و فضاهای درمانی نیز کسب کند که میتوان به عنوان نمونه به طراحی کلینیک دندانپزشکی دکتر آشوری،طراحی کلینیک پوست و زیبایی گاندی، طراحی کلینیک دندانپزشکی کیان و .... اشاره کرد. برای مشاهده پروژههای شیپ به وبسایت این شرکت مراجعه نمایید.

    دکوراسیون و نما تهران