سنگ لاشه و سنگ مالون چه تفاوتی دارند ؟

پیش از این نیز گفتیم : سنگ هایی که با عنوان لاشه در ساختمان سازی و دیگر سازه های مهندسی مورد استفاده قرار می گیرند - ساختاری کاملا طبیعی داشته و هیچ گونه برشی روی آن ها صورت نمی گیرد . باطن این نوع سنگ در عدم تراشکاری و تغییر شکل پنهان شده است . 
اما زمانی که این سنگ ها به دست یک سری تغییرات از جمله تراشکاری و شکستن دچار تغییر شکل می شوند. تبدیل به سنگ هایی می شوند که تحت عنوان های دیگری مانند اجرای دیوار و ستون در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند.
۱۰ خرداد ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • پشم شیشه | پشم سنگ ، خرید پشم شیشه

    پشم شیشه | پشم سنگ ، خرید پشم شیشه

    ### پشم شیشه چیست و چه کاربردی دارد؟ عایق پشم شیشه یا سنگ، عایقی سبک وزن و نازک و سازگار با محیط زیست که انتخابی مناسب برای عایق کاری می باشد. این محصول از شیشه بوروسیلیکات با ترکیبات قابل توجهی مانند ماسه سیلیس، شیشه بازیافت شده، و مواد تثبیت کننده ساخته می شود. این محصول عایقی است که با شیشه ذوب شده به عنوان ماده اولیه تولید و تشکیل می شود. پشم شیشه متشکل از لایه ای نازک از شیشه است که در دمای 200 درجه سانتی گراد پخته شده تا رشته های شیشه را به همدیگر بچسباند و در نتیجه از ضخامت ورق بکاهد. علاوه بر این، در کوره الکتریکی با دمای 1100 درجه سانتی گراد ذوب و بعدا در کوره های گاز آتش تهویه می گردد. **** ### مشخصات و کاربردهای پشم شیشه: 1. مقاوم در برابر دما و گرما تا 300 درجه سانتی گراد 2. دارای مقاومت کششی عالی 3. از این محصول به عنوان دیوارهای خالی (دیوار کاذب) یا عایق پانل گچی استفاده می شود. 4. علاوه بر این، برای عایق بندی در سقف های سالن های نمایش و سقف های معلق نیز استفاده می شود. 5. از هدر رفت گرما به خصوص در سیستم های داکتینگ HVAC جلوگیری می کند. 6. مناسب برای کار در ساختمان هایی با اسکلت فلزی 7. سیستم های پانل گچی 8. عایق صوتی 9. عایق گرما 10. سبک وزن و نصب راحت و آسان 11. قابل استفاده در ماشین سازی و قطار و دیگر وسایل حمل و نقل.

    مصالح ساختمانی تهران
  • ساندویچ پانل ضد حریق

    ساندویچ پانل ضد حریق

    ساندویچ پانل ضد حریق ,فروش ساندویچ پانل ,فروش پانل ضد حریق ,پانل ضد حریق ماموت,قیمت پانل ضد حریق ,پانل ضد حریق بی وان , ساندویچ پانل ضد حریق چیست این محصول نیز مانند ساندویچ پانل های صنعتی از سه لایه تشکیل شده ولی در هسته میانی از پانل یا شیت های پشم سنگ استفاده شده است که در برابر دماهای بالا مقاومت میکند. ساندویچ پانل ضد حریق یا کندسوز تشکیل شده از فوم عایق پلی یورتان میباشد . مهمترین ویژگی های ساندویچ پانل و بویژه پلی آیزوساینوریت در مواجه با آتش عبارتند از : PIRاستانداردهایB2وB1را برای خطر آتش سوزی می گذراند. PIRدر زمان آتش سوزی قطره های آتش زا و یا ذرات شعله ور را ایجاد نمی کند و سبب گسترش آتش نمی شود. دمای اولیه ی مورد نیاز شعله کشیدنPIRازPURبالاتر است . بعد از تماس با شعله مستقیمPIRبلافاصله خاموش شده و سبب گسترش آتش نمی شودو این در حالی است کهEPSیا دیگرعایقهای آلی خیلی زودتر مشتعل می شوند. ساندویچ پانل ضد حریق یا ساندویچ پانل پشم سنگ در ایران بسیار کمیاب است و کمتر شرکتی قادر به تولید آن است.ضد حریق بودن ساندویچ پانل از ویژگی های بسیار خوب انواع پانل ها محسوب می شود . طراحی ساندویچ پانل ها امری بسیار پیچیده می باشد که جهت رسیدن به نیازهای خاصی مثل ، مقاوم بودن در برابر حرارت ، آبندی ، مقاومت مکانیکی ، مسئله بهداشت و ایمنی در برابر حریق و مسئله ی محیط زیست انجام می شود . ساندویچ پانل ها برای رسیدن به این مسائل طراحی و تولید می شوند . به خاطر عایق بودن و دارا بودن جداره های داخلی و خارجی رنگی ساندویچ پانل ها از بهترین گزینه های مصالح برای خانه های پیش ساخته می باشند که برای جلوگیری از نفوذ آب و هدر رفت انرژی استفاده می شوند . ورق های گالوانیزه طی روش کانتینیوز و با گذراندن استاندارد های لازم تولید می شوند گالوانیزه در برابر خورندگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد . این نوع ساندویچ پانلهمچنینبرای مصارف خاص صنعتی مانند گرمخانه های بالای 70 درجه و کوره های پخت مورد استفاده قرار میگیرد تحمل دماهای بالا را تا 2000 درجه سانتی گراد دارد و در عین زیبایی و سرعت در ساخت ویژگی منحصر به فردی دارد که میتواند درخواست مشتری را به خوبی پاسخ دهد. ساندویچ پانل ضد حریق ,فروش ساندویچ پانل ,فروش پانل ضد حریق ,پانل ضد حریق ماموت,قیمت پانل ضد حریق ,پانل ضد حریق بی وان , 09123827865

    مصالح ساختمانی تهران
  • عایق کاری

    عایق کاری

    عایقکاری موتورخانه مخازن کانال لوله چیلر داک بویلر رآکتور دیگ بخار هیتر گاز کوره های حرارتی برج های پالایشگاهی صنایع پتروشیمی نیروگاه های برق پایپینگ پالایشگاهی خطوط روغن داغ سیستم‌های حرارتی و برودتی باروکش ورق آلومینیوم و استیل گالوانیزه بصورت تخصصی گروه صنعتی مهدی

    مصالح ساختمانی تهران
  • بلوک إسمنتی ثقیل

    بلوک إسمنتی ثقیل

    بلوک إسمنتی ثقیل بأبعاد 20 * 20 * 40 ، وهو مصنوع من الرمل والأسمنت ویزن ما بین 12 و 15 کجم ، کل منها خاص ببلوک واحد

    مصالح ساختمانی تهران