مشخصات هواساز هایژنیک

  مشخصات هواساز هایژنیک
     هواساز هایژنیک
   مشخصات هواساز هایژنیک، بدنه هواساز هایژنیک
   
هواساز هایژنیک زیر مجموعه ای از سیستم های اتاق تمیز می باشد که برای فراهم نمودن یک محیط سالم و کاملاً بهداشتی در مکانهایی که نیازمند هوای کاملاً تمیز می باشند مانند اتاق عمل، فضای بیمارستان ها، مکان هایی که برای داروسازی در نظر گرفته شده اند، آزمایشگاه ها، گلخانه ها، کارخانجات صنایع غذایی و کارخانجات تولید مواد شیمیایی نصب می‌شوند.



 

 مشخصات هواساز هایژنیک
هواساز هایژنیک زیر مجموعه ای از سیستم های اتاق تمیز می باشد که برای فراهم نمودن یک محیط سالم و کاملاً بهداشتی در مکانهایی که نیازمند هوای کاملاً تمیز می باشند مانند اتاق عمل، فضای بیمارستان ها، مکان هایی که برای داروسازی در نظر گرفته شده اند، آزمایشگاه ها، گلخانه ها، کارخانجات صنایع غذایی و کارخانجات تولید مواد شیمیایی نصب می‌شوند.
مزیت مهم این هواسازها این است که برای فضا های مورد استفاده ، هوای تازه و فیلتر شده تامین نموده و از نشر بسیاری از بیماری ها جلوگیری به عمل می آورد.
مشخصات بدنه هواساز هایژنیک
بدنه هواساز هایژنیک باید دارای سطوح داخلی صیقل یافته و هموار باشد؛ هرچه سطوح داخلی هموارتر باشد رشد میکروارگانیسم ها در آن کمتر می شود.
به منظور استریل کردن سطوح داخلی از لامپ های uv استفاده می شود؛ لامپهای یو وی تمامی میکروارگانیسم های سطوح داخلی هواساز را از بین می برد.
پانل و پروفیلهای بدنه هواساز هایژنیک باید در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت زیادی داشته باشد؛ به همین سبب جنس بدنه این هواسازها از نوع جنس استنلس استیل می باشد. معمولااز ورقه های استنلس استیل ۳۱۶ در تولید هواساز های بهداشتی استفاده می شود.
هواساز های فایبرگلاس نیز از لحاظ بهداشتی مورد تایید بوده و می توان آنها را به پوشش های آنتی باکتریال مجهز نمود.

شکل 1مشخصات هواساز هایژنیک
رنگ هایی که پانل و پروفیلهای بدنه هواساز با آن رنگ می شود باید در برابر حرارت، اشعه، خوردگی و پوسته پوسته شدن مقاوم باشد.
بدنه هواساز هایژنیک باید قابل شستشو و ضد عفونی شدن باشد.
هواساز هایژنیک نسبت به سایر هواسازها درز بندی های پیشرفته تری دارد؛ درز بندی این هواساز به گونه ای است که از ورود گرد و غبار و سایر ذرات به داخل فضای هواساز جلوگیری می نماید.
مشخصات فیلتر هواساز هایژنیک چیست؟
علت اصلی تمایز هواساز هایژنیک با سایر هواسازها نوع فیلترهای این هواساز ها می باشد.
هواساز هایژنیک دارای چند نوع و چند عدد فیلتر می باشد که هوای ورودی به هواساز را در سه مرحله یا بیشتر فیلتر می نماید.
فیلترهای این هواسازها مجهز به سنسور اختلاف فشار می باشد. سنسور اختلاف فشار کمک می‌کند تا تهویه به درستی انجام شود و می‌توان از تمیزی و یا کثیفی فیلتر به راحتی اطمینان حاصل کرد. به طور کلی می توان گفت که این سنسورها باعث می‌شود وضعیت سیستم تهویه به خوبی بررسی شود.
نشانگر پر شدن فیلتر یکی دیگر از سیستم های پیشرفته نصب شده برروی هواساز هایژنیک است.
در این هواسازها ، هوای ورودی به هواساز ابتدا از فیلتر فلزی مشبک عبور کرده و از نظر ذرات درشت و گرد و غبار فیلتر میشود؛ سپس هوا از فیلتر کیسه ای عبور کرده و ۹۵ درصد ذرات موجود در آن فیلتر می گردد. پس از عبور از فیلتر کیسه ای، هوا از فن عبور کرده و وارد فیلترهای هپا و اولپا می‌گردد؛ در هنگام عبور از این فیلتر ها ذرات موجود در هوا۹۹/۹۹ درصد فیلتر می گردد. در واقع تمامی لاشه های باکتری ها، ذرات بیماری زا و غیره که اندازه ی آنها بین یک دهم تا ۳ دهم میکرون است؛ توسط این فیلتر ها فیلتر می شوند.
سپس هوای تمیز و عاری از میکروارگانیسم وارد محیط می شود.
وجود عایق صدا از جنس پلی اورتان یا پشم سنگ، کویل های برودتی و حرارتی همراه با فیل آلومینیومی با قابلیت شستن و ضدعفونی کردن، وجود صداگیر با اسپلیتر افقی از جنس استنلس استیل قابلیت شستشو و ضدعفونی، رطوبت زن بخار استیل با ظرفیت متغیر دیگر مشخصات هواساز هایژنیک است.


 


۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • رول گونی | جامبو لمینت | گونی ساختمان

    رول گونی | جامبو لمینت | گونی ساختمان

    یامیران بافت استعلام قیمت = خرید(قیمت بصرفه) کارخانه تولید کننده : کیسه های گونی با ابعاد و رنگ های متنوع کیسه گونی شالی و برنج،کیسه گونی کاه و علوفه،کیسه گونی محصولات کشاورزی،کیسه ضمانت کیفیت خرید و فروش گونی دست دوم نداریم فروش انواع رول گونی: رول گونی ساختمانی رول گونی الوان لمینت رول گونی فشرده لمینت رول گونی پرتقالی رول گونی سفید پرچمی رول گونی سفید رول های کم عرض و عریض ارسال به تمام نقاط ایران با ما در تماس باشید .

    متفرقه تهران
  • تفنگ میخکوب گازی هیتر

    تفنگ میخکوب گازی هیتر

    تفنگ میخکوب گازی هیتر یک دستگاه تمام اتوماتیک با قابلیت بارگذاری 40 عدد میخ در خشاب و سرعت خارق العاده2شلیک در هر ثانیه روی بتن و فلز (1200 شلیک در ساعت ) نسبت به سیستم ها ی سنتی تا 65% در وقت اپراتور صرفه جویی میکند. از میخکوب گازی هیتر میتوان برای اتصال پلیت و صفحه های مختلف به انواع سازه های بتنی ،آهن و ورق های استنلس استیل ، اتصال توری به دیواره های بتنی، بلوک، بلوک سیمانی، چوب، آجر،کناف و مصالح ساختمانی دیگر استفاده نمود.

    متفرقه تهران
  • تولید،فروش و صادرات رب گوجه اسپتیک جلوه

    تولید،فروش و صادرات رب گوجه اسپتیک جلوه

    ????شرکت صنایع غذایی جلوه???? ????تولید و عرضه کننده رب گوجه اسپتیک(38-36/cold break) در بشکه های 240کیلویی با تناژ ماهیانه 1000تن ☑️ ????????دارای پروانه بهداشت غذاودارو و استاندارد ایران و تمام ایزو های معتبر اروپا ????آمادگی خود را جهت امضای قرارداد های فروش از جمله EXW تا CIF(بشرط پول سپاری در مبدأ) خدمت صادرکنندگان محترم و نمایندگان خرید شرکت های صنایع غذایی و بازرگانی خارجی در ایران اعلام می نماید! ????آدرس کارخانه: کیلومتر45اتوبان شیراز ـ اصفهان ????مدیریت شرکت(مهندس اورنگ): +989175567829 ????مدیریت فروش: +989199524380 رب گوجه رب گوجه اسپتیک صادرات صادرات رب گوجه اسپتک خری رب گوجه اسپتیک فروش رب گوجه اسپتیک ترشیجات شوریجات تن ماهی

    متفرقه فارس
  • فروش ورق های ژئوممبران،پلی اتیلن، پی وی سی و ژئوتکستایل

    فروش ورق های ژئوممبران،پلی اتیلن، پی وی سی و ژئوتکستایل

    فروش انواع ورق های ژئوممبران از جنس پلی اتیلن و پی وی سی مناسب استخرهای ذخیره آب کشاورزی و پردرش آبزیان، انواع ورق ها در ضخامت ها و عرض های مختلف مناسب با ابعاد استخر شما، با کمترین هزینه و بهترین کیفیت با رنگ های دلخواه شما. با ضمانت 10 ساله . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. تلفن همراه: 09120204952 واتس‌آپ: 09120204952 تلفن محل کار: 02188009861-02188009862 وب سایت: https://ariankhak.com/ https://geokhanjani.com/

    متفرقه تهران