عوامل موثر بر قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس

 

  عوامل موثر بر قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس
 
    برج خنک کننده فایبرگلاس
 
   قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس
 
   برج خنک کننده فایبرگلاس در انواع مختلف و شکل های متنوع تولید می شود. قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود؛ نوع فن، شکل برج خنک کننده فایبرگلاس، جنس قطعات به کار رفته شده در برج، قدرت و توان موتور، نوع و جنس و تعداد پکینگ از جمله عوامل موثر میباشند.


 

عوامل موثر بر قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس
برج خنک کننده فایبرگلاس

در انواع مختلف و شکل های متنوع تولید می شود. به سبب تنوع زیادی که در برج های خنک کننده وجود دارد، نمی توان قیمت واحدی را برای این برجها در نظر گرفت. قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود؛ نوع فن، طرح و استراکچر برج خنک کننده فایبرگلاس، جنس قطعات به کار رفته شده در برج، قدرت و توان موتور، نوع و جنس و تعداد پکینگ از جمله عوامل موثر میباشند.
تاثیر نوع فن بر قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس
فن در برج خنک کننده وظیفه جابجایی هوا را بر عهده دارد. جنس پره ها می تواند از نوع فلزی و یا فایبرگلاس باشند، پره های فن مرکز انتقال و جابجایی هوا در فن می باشند که در تعداد مختلف طراحی شده و هر چه تعداد پره های فن بیشتر باشد نرخ هوادهی فن بالاتر خواهد رفت. تمامی موارد گفته شده اعم از جنس پره، تعداد پره، عرض تیغه و نرخ هوادهی فن در قیمت برج خنک کننده تاثیر گذار می باشد. عرض تیغه هر چقدر بیشتر باشد امکان مکش هوا توسط فن بیشتر خواهد بود، از طرفی برای تولید تیغه با عرض بیشتر ، مواد بیشتری به کار برده می شود به همین جهت عرض تیغه موثر بر قیمت برج می باشد. توان برودتی، جنس و مقاومت شافت های به کار رفته شده در فن از دیگر پارامترهای موثر بر قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس می باشند.
در برج خنک کننده فایبرگلاس فن از نوع فن محوری و یا سانتریفیوژ می باشد، و نوع فن را می توان از دیگر پارامترهای موثر بر قیمت برج دانست.

شکل 1برج خنک کننده فایبرگلاس


تاثیر طرح و استراکچر بر قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس
برج خنک کننده فایبرگلاس در انواع مخروطی، مکعبی و صنعتی تولید می شود. میزان مقاومت بدنه خارجی در برابر رطوبت، گرما و سرما تاثیر قابل توجهی بر قیمت برج خواهد داشت.
اگر در طی تولید برج خنک کننده از پوششهایی چون پوششNPG استفاده شود، قیمت برج بالاتر خواهد رفت زیرا این پوشش‌ها بدنه برج را در برابر ضربه و اشعه UV مقاوم می سازد.
بدنه هایی که در برابر رسوب، جلبک و رشد و تکثیر میکروارگانیسم ها مقاوم باشند، به مراتب قیمت بالاتری خواهند داشت.
ابعاد برج نیز در قیمت برج خنک کننده تاثیر گذار می باشد. برج هایی که در نیروگاه ها استفاده می شود گاهی تا ۲۰۰ متر نیز میرسد؛ در نتیجه قیمت بیشتری نسبت به برج های خانگی خواهند داشت.
تاثیر پکینگ بر قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس
پکینگ ها در کولینگ تاور سطح انتقال حرارت را ایجاد می نمایند. قیمت پکینگ ها درصد بالایی از قیمت کولینگ تاور را تشکیل میدهد.
نوع کاربرد و جنس پکینگ در قیمت پکینگ و در نهایت برج خنک کننده تاثیر خواهد داشت.
پکینگها از انواع PVC  یا PP یا چوبی ، و یا سرامیک ها و... ساخته می شوند
پکینگ ها در اشکال نامنظم و یا در شکل هایی با ساختار خاص تولید می شوند، پکینگ های نامنظم ارزان‌تر بوده و پکینگ هایی با شکل خاص کارایی بالاتری داشته و گران تر می باشند.
میزان مقاومت پکینگ ها به دما، زنگ زدگی، پوسیدگی، اشعه های آفتاب و مواد شیمیایی چون اسیدها و بازها تعیین کننده نوع قیمت پکینگ می باشند.


 


۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • رول گونی | جامبو لمینت | گونی ساختمان

    رول گونی | جامبو لمینت | گونی ساختمان

    یامیران بافت استعلام قیمت = خرید(قیمت بصرفه) کارخانه تولید کننده : کیسه های گونی با ابعاد و رنگ های متنوع کیسه گونی شالی و برنج،کیسه گونی کاه و علوفه،کیسه گونی محصولات کشاورزی،کیسه ضمانت کیفیت خرید و فروش گونی دست دوم نداریم فروش انواع رول گونی: رول گونی ساختمانی رول گونی الوان لمینت رول گونی فشرده لمینت رول گونی پرتقالی رول گونی سفید پرچمی رول گونی سفید رول های کم عرض و عریض ارسال به تمام نقاط ایران با ما در تماس باشید .

    متفرقه تهران
  • تفنگ میخکوب گازی هیتر

    تفنگ میخکوب گازی هیتر

    تفنگ میخکوب گازی هیتر یک دستگاه تمام اتوماتیک با قابلیت بارگذاری 40 عدد میخ در خشاب و سرعت خارق العاده2شلیک در هر ثانیه روی بتن و فلز (1200 شلیک در ساعت ) نسبت به سیستم ها ی سنتی تا 65% در وقت اپراتور صرفه جویی میکند. از میخکوب گازی هیتر میتوان برای اتصال پلیت و صفحه های مختلف به انواع سازه های بتنی ،آهن و ورق های استنلس استیل ، اتصال توری به دیواره های بتنی، بلوک، بلوک سیمانی، چوب، آجر،کناف و مصالح ساختمانی دیگر استفاده نمود.

    متفرقه تهران
  • تولید،فروش و صادرات رب گوجه اسپتیک جلوه

    تولید،فروش و صادرات رب گوجه اسپتیک جلوه

    ????شرکت صنایع غذایی جلوه???? ????تولید و عرضه کننده رب گوجه اسپتیک(38-36/cold break) در بشکه های 240کیلویی با تناژ ماهیانه 1000تن ☑️ ????????دارای پروانه بهداشت غذاودارو و استاندارد ایران و تمام ایزو های معتبر اروپا ????آمادگی خود را جهت امضای قرارداد های فروش از جمله EXW تا CIF(بشرط پول سپاری در مبدأ) خدمت صادرکنندگان محترم و نمایندگان خرید شرکت های صنایع غذایی و بازرگانی خارجی در ایران اعلام می نماید! ????آدرس کارخانه: کیلومتر45اتوبان شیراز ـ اصفهان ????مدیریت شرکت(مهندس اورنگ): +989175567829 ????مدیریت فروش: +989199524380 رب گوجه رب گوجه اسپتیک صادرات صادرات رب گوجه اسپتک خری رب گوجه اسپتیک فروش رب گوجه اسپتیک ترشیجات شوریجات تن ماهی

    متفرقه فارس
  • فروش ورق های ژئوممبران،پلی اتیلن، پی وی سی و ژئوتکستایل

    فروش ورق های ژئوممبران،پلی اتیلن، پی وی سی و ژئوتکستایل

    فروش انواع ورق های ژئوممبران از جنس پلی اتیلن و پی وی سی مناسب استخرهای ذخیره آب کشاورزی و پردرش آبزیان، انواع ورق ها در ضخامت ها و عرض های مختلف مناسب با ابعاد استخر شما، با کمترین هزینه و بهترین کیفیت با رنگ های دلخواه شما. با ضمانت 10 ساله . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. تلفن همراه: 09120204952 واتس‌آپ: 09120204952 تلفن محل کار: 02188009861-02188009862 وب سایت: https://ariankhak.com/ https://geokhanjani.com/

    متفرقه تهران