خرید چسب پلی اورتان اسفند1401

چسب پلی اورتان یا PU (گاهی اوقات PUR) چسب های بسیار متنوعی هستند که از یک پلیمر یا مولکول زنجیره بلند ساخته می‌شوند.
برخی ار آنها انعطاف پذیر و لاستیکی هستند و بعضی از آنها مانند اپوکسی سخت و محکم هستند. یکی از مزیت های بزرگ چسب های پلی اورتان این است که می توان آن هارا برای چسباندن به انواع مختلفی از مواد فرموله کرد. بیشتر چسب های پلی اورتان در برابر آب بسیار مقاوم هستند.و می توانند طیف وسیعی از دماهارا تحمل کنند. برای تعمیرات DIYبسیار مناسب هستند.

چسب پلی اورتان آکفیکس P635

AKFIX P635 پلی اورتان تک جزیی که در معرض رطوبت هوا دارای چسبندگی عالی به تمام مصالح ساختمانی مصالح پایه سیمانی، آجر، سرامیک، شیشه، ورق گالوانیزه و.. است.
خواص این چسب:
خاصیت ارتجاعی
بدون شک دهی
عدم چسبندگی بعد از خشک شدن کامل
بدون انقباض
قابل رنگ آمیزی
بدون ایجاد حباب
مناسب برای استفاده در سیستم های آب آشامیدنی

کاربردهای پلی اورتان P635

اجرای انواع نمای خشک ( نما سمنت برد)
اتصالات بین مصالح ساختمانی پیش ساخته
درزبندی و آب بندی لوله ها و کانال های آبرسانی و تصفیه خانه های آب و فاضلاب
صنعت خودرو و نصب شیشه های اتومبیل
صنعت قایقرانی و کشتی سازی و حمل و نقل
تولید  کفش و چرم سازی
روش استفاده از چسب های پلی اورتان
به دلیل وجود خاصیت شره نکردن به راحتی میتوان از گان(تفنگ) های دستی یا بادی برای اجرای پلی اورتان های سوسیسی استفاده کرد.
سطحی که قرار است روی آن چسب بزنید باید عاری از هرگونه گرد و خاک و چربی و هرگونه آلاینده باشد.در مواردی لازم است قبل از اجرای چسب از پرایمر استفاده کنید .
روش اجرای پلی اورتان 
گان بادی
ملاحظات استفاده:
استفاده از هرگونه حلال یا اب حین اجرا ممنوع است
چسب پلی اورتان باید حتما در شرایط محیطی و مجاورت هوا خشک شود.

 
۰۲ اسفند ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • بلوک إسمنتی ثقیل

    بلوک إسمنتی ثقیل

    بلوک إسمنتی ثقیل بأبعاد 20 * 20 * 40 ، وهو مصنوع من الرمل والأسمنت ویزن ما بین 12 و 15 کجم ، کل منها خاص ببلوک واحد

    مصالح ساختمانی تهران
  • آیا هزینه نصب سنگ لاشه دماوند نسبت به سایر سنگ؟

    آیا هزینه نصب سنگ لاشه دماوند نسبت به سایر سنگ؟

    نصب سنگ لاشه دماوند نسبت به بسیاری از سنگ‌ها، هزینه‌بیشتری دارد؛ زیرا برای استخراج، برش و حمل این نوع سنگ، به تجهیزات و مهارت‌های خاصی نیاز دارد. به علاوه، برای شکستن سنگ لاشه دماوند باید از ایزوی که یک سیستم مدیریت کنترل کیفیت است برای اطمینان از اینکه سطح سنگ دماوند پیوستگی عالی و خالی از هرگونه شکستگی، سایش، نمردها، شکسته شدن، نمای مربوط به عیب‌های فیزیکی و سایر عیوبی که سبب تشویش و درکمیاب کیفیت محصول میشوند استفاده کنیم. هزینه نصب سنگ لاشه دماوند بستگی به تعداد سنگ‌های مورد نیاز، ابعاد هر سنگ، چگونگی نصب، جستجوی سنگ در معدن و نیز میزان توانایی فردی یا شرکتی که مأموریت نصب را برعهده دارد، دارد. به طور کلی، برای نصب سنگ لاشه دماوند باید از متخصصین حرفه‌ای بهره گرفته شود و هزینه‌های نصب و مدیریت بیشتری را برای مواد سنگین‌تر از سنگ لاشه دماوند در نظر گرفت

    مصالح ساختمانی تهران
  • یونولیت بام تبریز

    یونولیت بام تبریز

    یونولیت بام تبریز بزرگترین تولید کننده یونولیت در شمالغرب کشور تولید و فروش عمده و جزئی انواع یونولیت یونولیت سقفی یونولیت سردخانه یونولیت دیواری یونولیت تراشکاری یونولیت بسته بندی قطعه های شکستنی یونولیت نمای ساختمان یونولیت مجسمه سازی یونولیت سیمانکاری ارسال به تمام نقاط کشور ???? مستقیم و بدون واسطه از خود کارخانه خرید کنید ???? با بیش از15سال سابقه درخشان ⭐️ اعتماد شما اعتبار ماست با مدیریت حسن سلمانی شماره تماس 09145030741????????

    مصالح ساختمانی آذربایجان شرقی
  • چسب پلی اورتان سوسیسی سفید

    چسب پلی اورتان سوسیسی سفید

    فروش انواع چسب پلی اورتان سوسیسی سفید به قیمت عمده چسب پلی اورتان سوسیسی سفید ABC با قیمت عمده فروشی تامین انواع چسب پلی اورتان یا همان ماستیک پلی اورتان سوسیسی سفید تامین چسب چسب یار پلی اورتان زتکس هلند چسب پلی اورتان آکفیکس سوسیسی چسب پلی اورتان انواع چسب پلی اورتان سوسیسی با کیفیت را از ما بخواهید قیمت را مقایسه کنید، بعد خرید کنید چسب پلی اورتان سیکا

    مصالح ساختمانی تهران