سنگ مرمر چه نوع سنگی است؟

سنگ مرمر

از بهترین و با کیفیت ترین سنگ ها است که در صنعت ساختمان سازی به کار می رود.
مرمر خالص ، سفید و شفاف است اما بخاطر کانی هایی مثل منیزیوم ، آلومینیوم و آهن تنوع در طرح و رنگ آن ها میشود. به طوری که مرمر یک دست خالص به ندرت پیدا میشود.
سنگ مرمر به دلیل اینکه درون زمین تحت فشار و دمای زیادی بوده است ،سنگی بسیار مقاوم است از همین رو به عنوان کف پوش در مکان های پر رفت و آمد مثل زیارتگاه ها کاربرد فراوانی دارد.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد مرمر این است که اگر در ضخامت نسبتا کم برش داده شود میتواند نور را از خود عبور دهد. این ویژگی باعث میشود تا از این سنگ در مکان های لوکس استفاده شود.
سنگ مرمر علاوه بر ویژگی های فیزیکی که دارد ، خواص درمانی نیز دارد.از جمله این خواص : افزایش تمرکز - درمان استرس - بهبود گردش خون و درمان میگرن.
در آسیای شرقی از سنگ مرمر در اتاق خواب و حمام شاهان استفاده میشده است زیرا موجب آرامش و باز شدن چاکراه های بدن میشود . در پی این موضوع عمل گردش خون را بهبود میبخشد


۰۳ دی ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • بلوک إسمنتی ثقیل

    بلوک إسمنتی ثقیل

    بلوک إسمنتی ثقیل بأبعاد 20 * 20 * 40 ، وهو مصنوع من الرمل والأسمنت ویزن ما بین 12 و 15 کجم ، کل منها خاص ببلوک واحد

    مصالح ساختمانی تهران
  • آیا هزینه نصب سنگ لاشه دماوند نسبت به سایر سنگ؟

    آیا هزینه نصب سنگ لاشه دماوند نسبت به سایر سنگ؟

    نصب سنگ لاشه دماوند نسبت به بسیاری از سنگ‌ها، هزینه‌بیشتری دارد؛ زیرا برای استخراج، برش و حمل این نوع سنگ، به تجهیزات و مهارت‌های خاصی نیاز دارد. به علاوه، برای شکستن سنگ لاشه دماوند باید از ایزوی که یک سیستم مدیریت کنترل کیفیت است برای اطمینان از اینکه سطح سنگ دماوند پیوستگی عالی و خالی از هرگونه شکستگی، سایش، نمردها، شکسته شدن، نمای مربوط به عیب‌های فیزیکی و سایر عیوبی که سبب تشویش و درکمیاب کیفیت محصول میشوند استفاده کنیم. هزینه نصب سنگ لاشه دماوند بستگی به تعداد سنگ‌های مورد نیاز، ابعاد هر سنگ، چگونگی نصب، جستجوی سنگ در معدن و نیز میزان توانایی فردی یا شرکتی که مأموریت نصب را برعهده دارد، دارد. به طور کلی، برای نصب سنگ لاشه دماوند باید از متخصصین حرفه‌ای بهره گرفته شود و هزینه‌های نصب و مدیریت بیشتری را برای مواد سنگین‌تر از سنگ لاشه دماوند در نظر گرفت

    مصالح ساختمانی تهران
  • یونولیت بام تبریز

    یونولیت بام تبریز

    یونولیت بام تبریز بزرگترین تولید کننده یونولیت در شمالغرب کشور تولید و فروش عمده و جزئی انواع یونولیت یونولیت سقفی یونولیت سردخانه یونولیت دیواری یونولیت تراشکاری یونولیت بسته بندی قطعه های شکستنی یونولیت نمای ساختمان یونولیت مجسمه سازی یونولیت سیمانکاری ارسال به تمام نقاط کشور ???? مستقیم و بدون واسطه از خود کارخانه خرید کنید ???? با بیش از15سال سابقه درخشان ⭐️ اعتماد شما اعتبار ماست با مدیریت حسن سلمانی شماره تماس 09145030741????????

    مصالح ساختمانی آذربایجان شرقی
  • چسب پلی اورتان سوسیسی سفید

    چسب پلی اورتان سوسیسی سفید

    فروش انواع چسب پلی اورتان سوسیسی سفید به قیمت عمده چسب پلی اورتان سوسیسی سفید ABC با قیمت عمده فروشی تامین انواع چسب پلی اورتان یا همان ماستیک پلی اورتان سوسیسی سفید تامین چسب چسب یار پلی اورتان زتکس هلند چسب پلی اورتان آکفیکس سوسیسی چسب پلی اورتان انواع چسب پلی اورتان سوسیسی با کیفیت را از ما بخواهید قیمت را مقایسه کنید، بعد خرید کنید چسب پلی اورتان سیکا

    مصالح ساختمانی تهران