نمایندگی هود گرنیه gorenje

نمایندگی هود گرنیه ، گرنجه ، گرنج ، گرنجی که میبایست تلفظ صحیح این برند را با نام گرنیه و علامت انحصاری این برند را gorenje نامید .
گرنیه یک شرکت اروپایی تولید کننده لوازم توکار آشپزخانه میباشد که کارخانه و دفتر اصلی این شرکت خوشنام اروپایی در کشور اسلوونی میباشد .واردات محصولات گرنیه gorenje در ایران توسط دو شرکت بزرگ بازرگانی از سالهای گذشته در ایران انجام میگردید که نام یکی از این شرکتها شرکت بزرگ بازرگانی فربر میباشد و دیگرشرکت وارد کننده محصول شرکت شکوفا الکتریک میباشد .

همزمان با واردات این محصولات توسط دو شرکت بازرگانی فربر ، شکوفا هر دو شرکت جهت ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات محصولات خود اقدام به عقد قرارداد با شرکت های زینو اطلس و شکوفا سرویس نمودند تا در زمان نصب و ارائه خدمات مشتریان در آرامش کامل نسبت به رفع عیوب احتمالی محصولات بدون دغدغه و مشکل اقدام نمایند.
اما از ابتدای سال 1397 و  لغو قانون واردات لوازم خانگی در ایران ، هر دو شرکت نسبت به ورود دستگاه های این شرکت بزرگ (gorenje ) دچار مشکل گردیدند و واردات محصولات با کیفیت این شرکت خاص اروپایی دیگر در کشور انجام نشد .

و اما مشکل از آنجا شروع شد که شرکتهای ارائه کننده خدمات وتعمیرات این برند (gorenje) واردات قطعات ولوازم یدکی محصولات خود را ادامه دادند تا مشتریان این مجموعه ها و تعهد انجام شده به آنها در قبال برگه گارانتی پایمال نگردد متاسفانه افراد سودجو و افرادی بدونه هرگونه مجوز قانونی در بستر و فضای مجازی اقدام به ثبت وانتشار آگهی تعمیرات محصولات مختلف مینمایند از این فرصت سو استفاده و شروع به درج آگهی های تعمیرات در سراسر کشور نمودند که این امر توانسته موجبات نارضایتی مشتریان این برند مطرح و معروف اروپایی را فراهم آورد .

این افراد بدون در دست داشتن قطعات این برند و به بهانه های مختلف نسبت به دریافت اطلاعات مشتریان اقدام و با مراجعه به آنها قطعات اصلی واورجینال دستگاه را از آن جدا کرده وقطعات بسیار بی کیفیت چینی را جایگزین این قطعات نموده و در شکل وظاهر و از همه مهمتر عملکرد دستگاه به صورت درست و طبیعی اختلال درست میکنند و مشتری را با هزینه های هنگفت تعمیرات بی کیفیت مواجه مینمایند .
از این رو لازم به توضیح مجدد میباشد نمایندگی رسمی محصولات گرنیه gorenje در ایران دو شرکت بزرگ و معتبر زینو  اطلس و شکوفا میباشند و این مجموعه ها هیچ نمایندگی ویا دفتر خدمات وتعمیرات دیگری در ایران ندارند لذا شما مشتری گرامی میبایست جهت تعمیرات و خدمات محصولات خود با این دو مجموعه در تماس باشید .

تاریخچه شرکت زینو اطلس

شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ، از ابتدای سال 1390 در تهران تاسیس و اقدام به اخذ مجوز های لازم در حوزه خدمات پس از فروش و بازرگانی محصولات وقطعات نموده است . این مجموعه نمایندگی رسمی محصولات شرکت گرنیه gorenje در ایران میباشد که با توجه به خدمات گسترده خود در سراسر کشور توانسته برترین ارائه کننده خدمات و تعمیرات محصولات در کشور را به مشتریان محترم خود و محصولات با کیفیت گرنیه gorenje ارائه دهد .

توجه داشته باشید جهت دریافت خدمات و تعمیرات ، خرید قطعات ، خرید دستگاههای موجود میبایست همه روزه در ساعات اداری با شماره 02126326554 با زینو اطلس در ارتباط باشید .
این مجموعه میتواند در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارائه خدمات و تعمیرات ، فروش قطعات ، و فروش محصولات در سراسر کشور در کنار شما عزیزان باشد .

محصولات گرنیه gorenje

اگر تازه به جمع دارندگان محصولات گرنیه gorenje پیوستید و یا قصد تجهیز آشپزخانه خود را با محصولات خاص و لاکچری گرنیه gorenje دارید لازم است با محصولات این شرکت آشنا شوید .

هود گرنیه gorenje :

هود های گرنیه gorenje در دو نوع دیواری و جزیره تولید میگردد .
هود گرنیه gorenje دیواری معمولا با عرض های 60 و 90 سانت ارائه گردیده و از تکنولوژی سبز ودوستدار محیط زیست بهره میبرد . این محصول مجهز به موتور قدرتمند با توان مکش 900 متر مکعب و سوپر سایلنت (بی صدا ) با توجه به قدرت موتور مکنده خود میباشد . ضمانت و نصب خدمات این محصول در ایران بر عهده شرکت خدمات طلایی زینو اطلس میباشد .

اجاق گاز گرنیه gorenje :

این محصول یکی از مهمترین ابزار آشپزخانه هر کدبانوی ایرانی بوده و در دو اندازه 4 و 5 شعله در کشور ارائه گردیده از مشخصات و امکانات این محصول میتوان به ترموکوپل تاپ تایم ، سرشعله با کیفیت و اصلی برند ساباف ، دیفندی ، سامی پرس ، همچنین مجهز به سیستم فندک اتوماتیک و از همه مهمتر مجهز به شیشه سرامیکی شات و مقاوم به حرارت و شک که باعث تمایز این محصول با دیگر محصولات موجود در بازار بوده است.
نصب و گارانتی و همچنین تعمیرات و خدمات این محصول بر عهده شرکت خدمات طلایی زینو اطلس میباشد.

فر توکار گرنیه gorenje :

یکی دیگر از محصولات خاص ومهم در آشپزخانه که در توسط شرکت گرنیه با طراحی و امکانات بی نظیر ارائه گردیده است . توجه کنید نصب و تعمیرات این محصول بر عهده شرکت خدمات طلایی زینو اطلس میباشد. این محصول در دو نوع گازی و تمام برق ارائه گردیده و دارای برنامه های بسیار متنوع پخت میباشد که هر برنامه دارای قابلیت های بسیار زیاد بوده و پخت های خاص را برای شما فراهم آورده است .
۱۸ تیر ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • تعمیرات جک پارکینگ خدمات جک بازویی ریموت

    تعمیرات جک پارکینگ خدمات جک بازویی ریموت

    تعمیرات جک پارکینگ تخصصی در تمام نقاط تهران فقط با یک تماس تعمیر جک پارکینگی دو لنگه تعمیر جک پارکینگی تک لنگه تعمیر جک پارکینگی ریلی ریموت یدک انواع جک پارکینگ تعمیر گیربکس جک پارکینگی تعمیر شفت جک پارکینیگ تعمیر چرخ دنده جک بازویی پارکینگ تعمیر برد جک پارکینگ تنظیم برد جک پارکینگی برنامه ریزی مجدد جکهای پارکینگی و جوشکاری پلیت جک بازویی جوشکاری دنده شانه ای جک ریلی پارکینگ کشویی و تعمیر یا تعویض چشمی درب پارکینگی تمامی برند های جک مانند بی اف تی - فک - نایس - آریا - باروس - سیماران - کسری - میلان - آلفا - سه آ - فادینی - بلانکو - آلدو - بنینکا - جنیوس - آپریماتیک - کوییکو - کی اتومیشن - بتا - سوزوکی و تمامی برندها و مارک های جک ایرانی و خارجی تعمیر و تعویض و فروش جک پارکینگی در مرکز تخصصی جک پارکینگ 02126764001 02144111025 09123036082

    تعمیرات تهران
  • تعمیر جک فادینی پارکینگی نمایندگی کاتالوگ فارسی فادینی

    تعمیر جک فادینی پارکینگی نمایندگی کاتالوگ فارسی فادینی

    faac نماینده اصلی fadini نماینده اصلی BFT نماینده اصلی نماینده رسمی خدمات پس از فروش و تعمیرات محصولات فک و فادینی ایتالیا در تهران با اعضای دوره دیده در تمام نقاط تهران آماده پاسخگویی و خدمت به مشتریان محترم برندهای فادینی FADINI FAAC ایتالیا در است .خدمات فادینی هیدرولیک با کارکرد فوق العاده ایمن و طول عمر بالا نماینده رسمی خدمات فادینی 26764001 ( خط ویژه ) تعمیر انواع جک پارکینگی ایتالیایی تعمی رانواع جکهای بازویی ایرانی . خدمات فوری جک های بازویی 412 فک ایتالیا تعمیرات و خدمات جکهای بازویی نوپی 66 فادینی خدمات وتعمیرات جکهای ریموتی بی اف تی ایتالیا فوبوس تعمیرانواع جک ریلی دایموس بی اف تی تعمیرات دنده شانه ای جکهای ریلی تعمیض و تعمیر ریموت کنترل یدک درب اتوماتیک تعمیردنده شانه ای جک ریلی بی اف تی تعمیرات جک های بازووب در تمامی مناطق تهران 02126764001 خط ویژه -09123036082 موبایل

    تعمیرات تهران
  • تعمیر RN221N

    تعمیر RN221N

    تعمیر RN221N-B1 برند Endress+Hauser TRANSMITTER SUPPLY 20-250VDC Weight: 0.29 kgs بیش از 20 سال تجربه تعمیرات انواع تجهیزات الکترونیکی صنعتی شرکت ره آورد اندیشه الکترونیک با مدیریت مهندس ملکیاری ثبت شده و دارای کداقتصادی و فاکتور رسمی

    تعمیرات تهران
  • نماینده پکیج ایمرگاس درتبریز

    نماینده پکیج ایمرگاس درتبریز

    سرویسکار مجاز پکیج ایمرگاس در تبریز اولین کارگاه تعمیرات تخصصی پکیج دارای پروانه کسب تعمیرات پکیج درتبریز تعمیرات پکیجهای : ایران رادیاتور - بوتان - گلدیران - ایساتیس - ایمرگاس - ایرفل - آریستون - وستن - بارل - باکسی - شاپه فرانسه - تاچی - گرم ایران - زاس ترکیه - دمراد - بایکان - بایمک - آلزان دیواری شماره تلفن تماس : 09148442137 شماره تلفن تماس : 09390324739

    تعمیرات آذربایجان شرقی