معرفی و ویژگی های ردیاب دزدگیر خودرو رایان

معرفی و ویژگی های ردیاب دزدگیر خودرو رایان
استفاده از ردیاب دزدگیر خودرو یکی از بهترین راه‌های حفاظت از خودروی شما در برابر دزدی است. با استفاده از این دستگاه می‌توانید خودرو خود را در هر زمان و هر مکانی که باشید از راه دور کنترل کنید و از وضعیت آن آگاه شوید. در این مقاله به معرفی ویژگی‌های ردیاب دزدگیر خودر با برند رایان خواهیم پرداخت.

یکی از قابلیت‌های برجسته این دستگاه، ریموت قفل مرکزی خودرو است. با استفاده از این دستگاه می‌توانید بدون محدودیت فاصله، درب‌های خودرو و درب صندوق عقب را قفل و باز کنید. همچنین، می‌توانید این کار را از طریق اپلیکیشن، دستور پیامکی یا ریموت فیزیکی ، بلوتوث و یا تماس با دستگاه انجام دهید. این ویژگی بسیار کارآمد و مفید است و به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی و بدون نیاز به حضور در کنار خودرو، آن را بدون محدودیت فاصله کنترل کنید.

ویژگی بعدی این دستگاه، قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور است. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید به راحتی خودرو خود را در دوحالت امن و فوری خاموش کنید همچنین، با فعال کردن  این حالت  در زمانی که خودرو پارک هست سوئیچ مخفی ماشین فعال شده و دیگر نگران روشن شدن خودرو نباشید و از مخاطرات دزدی جلوگیری کنید.

قابلیت موقعیت‌یابی آنلاین و ذخیره مسیرهای پیموده شده تا یکسال، یکی دیگر از قابلیت‌های این دستگاه است. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید همیشه از موقعیت جغرافیایی خودرو آگاه شوید و در صورت دزدی، مکان آن را به راحتی پیدا کنید. همچنین، با ذخیره مسیرهای پیموده شده، می‌توانید مسیر سفر خود را به دقت بررسی کنید و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

قابلیت بعدی این دستگاه، شنود داخل کابین خودرو است. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید به راحتی صداهای داخل خودرو را بشنوید و در صورتی که نیاز باشد، به سرعت واکنش نشان دهید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا از وضعیت داخل خودرو آگاه شوید و در صورت نیاز به آن واکنش نشان دهید.

هشدار حمل با جرثقیل، هشدار ضربه به خودرو و هشدار سرقت باتری، از ویژگی‌های دیگر این دستگاه هستند. با استفاده از این ویژگی‌ها، می‌توانید در صورت وقوع حادث، به سرعت به وضعیت خودرو واکنش نشان دهید و از دزدی و صدمه‌های احتمالی جلوگیری کنید.

از دیگر مزیت های دستگاه ردیاب دزدگیر رایان این هست که سخت‌افزار و نرم‌افزار دستگاه ردیاب دزدگیر کاملاً در شرکت رایان طراحی و تولید شده است. این مزیت بسیار مهم است زیرا به شما اطمینان می‌دهد که سخت‌افزار و نرم‌افزار دستگاه با یکدیگر سازگاری بالایی دارند و به بهترین شکل ممکن عمل می‌کنند و نگرانی در مورد از کارافتادن اپلیکیشن دستگاه نداشته باشید . این یکی از موارد مهم در انتخاب یک ردیاب می باشد.

با توجه به تمامی ویژگی‌هایی که در این مقاله ذکر شد، شما می توانید با خیال راحت، این محصول را تهیه کنید و در نهایت، با خرید ردیاب دزدگیر خودرو رایان، به راحتی و بهترین شکل ممکن، از خودرو خود مراقبت کنید .
 


۱۵ تیر ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • ضدخم در 206 رانا 207 با کورکن شاسی و حفاظ کاپوت

    ضدخم در 206 رانا 207 با کورکن شاسی و حفاظ کاپوت

    پک تقویت کننده ضدسرقت درب رانا 206 207 و کورکن درب 206 و محافظ قفل کاپوت پک تقویت کننده ضدسرقت درب 206 توساکو Toosako به همراه شاسی کور کن درب 206 و محافظ قفل کاپوت قابل نصب برای پژو 206 ، SD 206 ، رانا ، 207i تقویت درب و محافظ قفل کاپوت ثبت اختراع ملی به شماره 89979 خرید این محصول توسط گلوبایت به مشتریان گرامی توصیه و پیشنهاد می شود. پک تقویت کننده ضدسرقت درب رانا 206 207 و کورکن درب 206 و محافظ قفل کاپوت پیشنهاد ما پک ضدسرقت درب ۲۰۶ فیلم سرقت از ۲۰۶ صندوقدار توسط خم کردن درب آموزش نصب تقویت کننده پک ضدسرقت درب ۲۰۶ رانا ۲۰۷ و کورکن درب ۲۰۶ و محافظ قفل کاپوت: نصب محافظ قفل کاپوت ۲۰۶ نصب محافظ قفل کاپوت 206 ۱٫ برای نصب پک ضدسرقت درب ۲۰۶ ابتدا جلو پنجره را باز کنید. ۲٫ قفل کاپوت را باز کنید. ۳٫حتما در پایین قرار گرفتن محافظ دو شیار به عمق ۱سانتی متر در قسمت پلاستیکی با تیغ اره ایجاد کنید. که هنگام نصب قسمت پایین محافظ در داخل شیار های ایجاد شده به صورت عمود قرار گیرد . لطفا به هیچ وجه توساکو را بدون ایجاد شیار نصب نکنید چون ایمنی کامل را برای قفل تامین نمی کند . سپس قفل را در محل خود و محافظ را بر روی آن قرار داده و به وسیله پیچها محکم نمائید . دیگر ویدئو های سرقت از ۲۰۶ با خم کردن درب خودرو ۲۰۶ نصب محافظ سیم قفل باز کن کاپوت پژو ۲۰۶ و رانا : در مرحله بعدی از نصب پک ضدسرقت درب ۲۰۶ محافظ سیم را در سمت راست پنجره طوری قرار دهید تا بخشی که سوراخ بزرگتری دارد دقیقا زیر اولین سوراخ قرار گیرد. سپس به وسیله خار مشکی رنگ آمپولی محکم نمائید. پس از تنظیم محافظ در محل خود با دریل یک سوراخ ۶ میلیمتری در طرف دیگر محافظ که سوراخ دارد ایجاد کنید یک خار آمپولی در بسته بندی موجود است. آن را از محافظ عبور داده و وارد سوراخی که ایجاد کرده اید نمائید و محکم کنید. در بعضی از مدل های پژو ۲۰۶ در محل قرار گرفتن محافظ سیم یک عدد ضربه گیر لاستیکی وجود دارد. می توانید با باز کردن پیچ داخل آن لاستیک را باز کرده و محافظ را نصب کنید . مرحله اصلی نصب پک ضدسرقت درب ۲۰۶ محافظ درب خودرو و بازو های تقویت درب است PEUGEOT206 . 206SD . 207i . RUNN اطلاعات بیشتر = www.Globyte.ir تماس با گلوبایت = 09332211270 - جهت سوالی و یا استعلام قیمت و سفارش خرید پیام دهید -ارسال به سراسر ایران -ارسال همان روز -نصب در تهران هم دارد. -فیلم آموزش نصب هم این محصول دارد. -فروش عمده و تکی هم داریم. ============================================= راه های ارتباطی: - وبسایت https://Globyte.ir ✉️ایمیل ما info@globyte.ir - پیام به ما در تلگرام https://t.me/Globyte - کانال در تلگرام https://t.me/Globyte_car - پیج اینستاگرام https://instagram.com/globyte.ir ☎️تلفن تماس و پیامک 09369203564 ============================= مدیریت : سیدمحمدتقی سیدکباری - آدرس حضوری با هماهنگی قبلی: تهران -خ آزادی- خ جمالزاده جنوبی پایین تر از آش نیکو صفت

    تزئینات و تیونینگ خودرو تهران
  • آپشن های پژو ۲۰۶ و ۲۰۷

    آپشن های پژو ۲۰۶ و ۲۰۷

    لوازم لوکس و تزئینی خودروهای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ روداشبوردی جاسویچی کاور ریموت ولکام لوگو لایت کاور استیل درب باک پارکابی / برچسبی برچسب بدنده کفی ۳ بعدی صندوق و بسیاری دیگر از محصولات لوکس

    تزئینات و تیونینگ خودرو تهران
  • محافظ ضدسرقت 5 تکه درب و کاپوت تیبا ساینا

    محافظ ضدسرقت 5 تکه درب و کاپوت تیبا ساینا

    ویژگی‌های محصول وزن خالص: 141 گرم وزن با بسته‌بندی: 241 گرم سایر توضیحات: محافظ ضدسرقت درب و کاپوت تیبا و ساینا (قطعات 5 تکه کامل) شرکت ایمن صنعت قابل نصب برای تیبا – تیبا 2 – ساینا دارای شماره ثبت اختراع ملی به شماره 28984 با توجه به صعودی شدن قیمت لوازم خودرو و افزایش سرقت باتری و ضبط و… خودرو تیبا و ساینا میتوان با نصب این محصول از سرقت اجزای داخل خودرو و کاپوت خودرو جلوگیری نمود. ☑️فیلم آموزش نصب هم بخواهید ارسال می‌شود. ????نصب در تهران هم داریم باهماهنگی. ????پخش عمده هم داریم ☑️هرگونه سوالی هم پیام بدهید یا تماس بگیرید. ابعاد: 15 × 9 × 4 cm درباره محصول اگر میخواهید با صحنه سرقت باتری خودرو ، جعبه فیوزها ،کامپیوتر خودرو و دیگر لوازم داخل اتاق و کاپوت خودروی تیبا و ساینا خود مواجه نشوید ، پیشنهاد ما تهیه محافظ ضدسرقت درب و کاپوت تیبا و ساینا (قطعات 5 تکه کامل) و نصب آن است. * این محصول بر روی تیبا و تیبا 2 و ساینا قابل نصب است . * این محصول دارای 5 قطعه محافظ فلزی می باشد . + 1 قطعه برای محافظت از باز شدن درب کاپوت تیبا و ساینا + 4 قطعه برای محافظت از باز شدن درب های عقب و جلو خودرو تیبا و ساینا *این محصول قابل نصب بر روی تیبا و تیبا 2 و ساینا می باشد. پیشنهاد ما خرید و نصب محافظ ضدسرقت درب و کاپوت تیبا و ساینا (قطعات 5 تکه کامل) آموزش نصب محافظ ضد سرقت تیبا و ساینا : 1-برای نصب محافظ ضد سرقت 4 درب عقب و جلو تیبا و ساینا ابتدا بایستی رودری 4 درب عقب و جلو خودرو باز شود. 2- سپس هر دستگیره از داخل درب دو پیچ دارد که باز کرده محافظ را در جای خود گذاشته و با همان دوپیچ میبنیدم. 3-رودری ها را میبندیم.(مراقب باشید خار های رودری اگر شکست باید تعویض شود.) 4- برای محافظ قفل کاپوت هم یک پیچ دارد که سمت راننده را باز میکنیم و محافظ را با همان پیچ سفت میکنیم. قابل توجه مالک محترم خودرو پس از نصب ضدسرقت های تیبا و ساینا پس از نصب ضدسرقت درب و کاپوت تیبا و ساینا ، درب های خودرو توسط سارق از بیرون باز نمیشود . نصب محافظ درب های تیبا و ساینا همگی بازدارنده بوده و هیچ تعهدی برای تولید کننده، فروشنده و نصاب جهت جبران خسارت و سرقت احتمالی ایجاد نمی کند. لذا توصیه می شود کلیه نکات ایمنی خصوصا از قبیل نصب قفل پدال و قفل فرمان رعایت شود . از اینکه ضدسرقت درب و کاپوت تیبا و ساینا (قطعات 5 تکه کامل) را بر روی خودرو خود نصب میکنید متشکریم . توجه : نصب دزدگیر برای خودرو کافی نیست، زیرا بلافاصله پس از به صدا در آمدن دزدگیر خودرو سارق برق خودرو را قطع نموده و یا با روشن نمودن خودرو از محل متواری می شود. اطلاعات بیشتر = http://www.Globyte.ir تماس با گلوبایت = (در پایین آگهی) - جهت سوالی و یا استعلام قیمت و سفارش خرید پیام دهید -ارسال به سراسر ایران -ارسال همان روز -نصب در تهران هم دارد. -فیلم آموزش نصب هم این محصول دارد. -فروش عمده و تکی هم داریم. ============================================= راه های ارتباطی: - وبسایت https://Globyte.ir ✉️ایمیل ما info@globyte.ir - پیام به ما در تلگرام https://t.me/Globyte - کانال در تلگرام https://t.me/Globyte_car - پیج اینستاگرام https://instagram.com/globyte.ir ☎️تلفن تماس و پیامک (در پایین آگهی) ============================= مدیریت : سیدمحمدتقی سیدکباری - آدرس حضوری با هماهنگی قبلی: تهران -خ آزادی- خ جمالزاده جنوبی پایین تر از آش نیکو صفت

    تزئینات و تیونینگ خودرو تهران
  • واکس داشبورد سیلیکونی - کارواش و مصارف شخصی

    واکس داشبورد سیلیکونی - کارواش و مصارف شخصی

    واکس داشبورد سیلیکونی گلنز محصولی کاملا حرفه‌ای به منظور ایجاد یک لایه محافظ روی سطح داشبورد خودرو و براق نمودن آن است. این محصول از سطح داشبورد خودروها در برابر هرگونه عوامل تخریبی نظیر اشعه خورشید محافظت کرده و ضمن ایجاد براقیت، دارای خواص و ویژگی‌های کاملا چشم‌گیری نظیر خاک گریزی است. این محصول دارای غلظت فوق العاده بسیار زیادی است و می‌تواند بنابر میل و تشخیص شخصی‌تان آن را با آب ترکیب کنید. نحوه استفاده از آن نیز ساده بوده و صرفا کافی است تا واکس داشبورد گلنز را یک ابر یا دستمال نانو تمیز ریخته و روی سطح داشبورد ماساژ دهید.

    تزئینات و تیونینگ خودرو البرز