استئارات کلسیم عامل سیالیت مواد پودری شکل

استئارات کلسیم پودری سفید رنگ و پرکاربرد در صنایع PVC است. و کاربرد هایی در صنایع مختلف از جمله مواد غذایی دارد.

نام محصول: استئارات کلسیم

نام انگلیسی: Calcium stearate

فرمول شیمیایی: C17H35COO)2Ca)

استئارات کلسیم چیست؟

در واقع همان صابون فلزی اسید استئاریک است که در آن یون کلسیم چایگزین هیدروژن اسیدی شده است. حالت فیزیکی ماده تولیدی شرکت نادرشیمی پودر سفید رنگ است

گستره کاربرد استئارات کلسیم

این ماده نقش روان کنندگی موثری را در صنایع دارد.این ترکیب به عنوان یک ماده ضد آب و مواد افزودنی پلاستیکی به طور گسترده ای در  صنایع لاستیک ، PVC ، فوم فشرده PVC ، سلامت ، مواد آرایشی ، پلاستیک و صنایع غذایی استفاده میشود. و بیشتر کاربرد این ماه را میتوان در تولید امولسیون کننده ها ، تثبیت کننده ها ، مواد آزاد کننده ، تسریع کننده ها ، مواد پایه لوازم آرایشی دید.

 

کاربرد در تولید PVC و عامل روان‌کنندگی

در تولید PVC به عنوان روان‌کننده ، در تولید کامپاندهای پلیمری ، و استابلایزر(پایدار کننده حرارتی) میتوان نقش موثر این ماده را دید.همچنین به عنوان عامل روان‌کننده، کمک فرایند و رباینده اسید در آمیزه سازی بسیاری از پلیمرها مانند پلی الفین‌ها، پلی استایرن و… است.

کاربرد در ساختمان سازی و صنعت کاغذ

در ساختمان سازی برای جلوگیری از شوره ضدگی و ضد آب کردن مواد بتنی از استئارات کلسیم استفاده میشود. در صنعت کاغذ سازی،موحب یکنواختی رنگ و عدم تیرگی و ترک خوردگی میشود.

کاربرد در تولید کامپاند‌های صنعتی و پلیمر(پلاستیک)

در مستربچ،کامپاند و پلیمرها (پلاستیک) استئارات کلسیم FSC3014 می‌تواند به عنوان رباینده یا خنثی‌کننده اسید در کنسانتره‌های بالای ppm 1000، و یک روان‌ساز و یا یک عامل آزادکننده عمل نماید. استئارات کلسیم هم چنین در کنسانتره‌های پلاستیک رنگی بکار گرفته می‌شود تا خشک شدن پیگمنت را بهبود بخشد.

آیا استئارات کلسیم سمی است؟

این ماده غیر سمی از طرف FDA ماده‌ای بی خطر و جزء افزودنی های مجاز مواد غذایی میباشد.

 

ویژگی ظاهری

استئارات کلسیم اگر کیفیت خوبی داشته باشد حالتی یکنواخت و یک‌دست دارد. این پودر سفید رنگ در آب حل نمیشود اما در صورت وجود حرارت در ترکیبات آروماتیک حل میشود.

 

جمع بندی کاربردهای این ماده پرارزش

۱-   عامل سیالّیت در مواد پودری شکل

۲-   پارچه های ضد آب

۳-   نرم کننده مداد و مداد مومی

۴-   در صنعت بتن

۵-   کاغذ و مقوا سازی

۶-  صنعت  لاستیک و پلاستیک بعنوان یک نرم کننده موثردر پروسه و عامل آزاد کننده

۷-  صنعت پلاستیک

۸-   در کنسانتره های پلاستیک رنگی بعنوان خمیر کننده رنگدانه ها

۹-   به کاهش فشار اکسترودر کمک میکند.

۱۰- از اجزاء سازنده بعضی از کف زدا ها‌ ‌


۰۴ خرداد ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • صندلی دانش آموزی ودانشجویی ،نیمکت

    صندلی دانش آموزی ودانشجویی ،نیمکت

    شرکت صنعت آذربایجان(صنایع فلزی مالکی)تولیدکننده انبوه مصنوعات فلزی شامل انواع صندلی دانش آموزی و دانشجویی، نیمکت ، صندلی آزمایشگاهی(تابوره) وچهارپایه ،میزنقشه کشی ،میزکامپیوترفایبرگلاس وسایرمصنوعات فلزی کلیه محصولات خودرا بابهترین کیفیت ونازلترین قیمت به فروش می رسان.

    لوازم مصرفی آذربایجان شرقی
  • جابجایی و نصب قفسه بایگانی ریلی

    جابجایی و نصب قفسه بایگانی ریلی

    جابجایی و نصب قفسه بایگانی ریلی درسراسر ایران توسط شرکت تندیس انجام میپذیرد با گذشت زمان تمامی اجناس خریداری شده مانند کمد و قفسه بایگانی ریلی فرسوده شده و نیازمند مرمت مجدد هستند. کمد هایی که از گارانتی خارج شده و یا شرکت تولید کننده به دلیل ساخت کمد با طرح جدید پاسخگو در زمینه محصول خود نیست . شرکت تندیس با توجه به تجربه چند ساله و شناخت کامل در رابطه با محصولات توانایی تعمیر قفسه ریلی و انتقال این محصولات را دارد، و آمادگی خود را در مورد این خدمت اعلام مینماید . خدمات ارائه شده : 1) تعمیر، نصب و جابه جایی قفسه بایگانی ریلی 2) تعمیر و جابه جایی کمد های دوار گردان 3) تعمیر و باز سازی کمد های رختکن پرسنلی 4) تعمیر فایل بایگانی

    لوازم مصرفی تهران
  • کمد بایگانی گردان چهار طبقه آویز

    کمد بایگانی گردان چهار طبقه آویز

    از کمد بایگانی گردان چهار طبقه آویز برای نگهداری پوشه های آویز یا زونکن های آویز استفاده می شود. مشخصات کمد بایگانی گردان چهار طبقه آویز تولید با ورق 9 دهم میلی متر برای بدنه کار استفاده از ورق 1 میلی متر روغنی برای سینی نگهدارنده ابعاد کمد به طول 86 سانتی متر در 86 سانتی متر به ارتفاع 196 سانتی متر استفاده از لوله پروفیل با ضخامت 1 میلی متر برای نگهداری سینی های بایگانی بلبرینگ کف گرد جهت اتصال سینی به لوله پروفیل و چرخش سینی رنگ پودری الکترو استاتیک چرمی ( رنگ اصلی بژ ) دستگیره و قفل بایگانی از جنس تایوان قطر هر سینی 60 سانتی متر بوده و 180عدد پوشه یک سانتی بر روی یک سینی قرار میگیرد این محصول 720 عدد پوشه یک سانتی در خود جای می دهد موارد سفارشی کمد بایگانی استفاده از رنگ های متنوع پودری استاتیک استفاده از رنگ مایع کوره ای استفاده از قفل رمزدار گردشی به جای قفل ساده استفاده از قفل رمزدار دیجیتال این محصول قابلیت دمونتاژ و مونتاژ را دارد دارای بسته بندی با روکش سلفون و مقوا کاملا تسمه کشی شده جهت ارسال به تمام نقاط کشور برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    لوازم مصرفی تهران
  • کمد کتابخانه شیشه ای قاب دار

    کمد کتابخانه شیشه ای قاب دار

    از کمد کتابخانه شیشه ای قاب دار برای نگهداری اسناد و مدارک استفاده میگردد، همچنین برای داروخانه و بیمارستانها برای نگهداری دارو و … نیز استفاده می شود. مشخصات کمد کتابخانه شیشه ای قاب دار تولید شده با ورق روعنی با ضخامتهای 5 دهم میلی متر ، 7 دهم میلی متر و9 دهم میلی متر خم کاری شده با دستگاه برک سی ان سی جوش کاری برنج و نقطه جوش ابعاد کمد به طول 95 سانتی متر ، عمق 45 سانتی متر و ارتفاع 195 سانتی متر می باشد. این محصول به دو قسمت تقسیم می شود که سمت بالای آن دارای شیشه و پایین مانند کمد می ماند. شیشه ها دارای قاب فلزی می باشند که به وسیله لولای نواری به بدنه متصل می شوند. کمد دارای طبقات بوده و تمامی طبقات قابلیت جابه جایی با فاصله دو سانتی متر را دارد. درب دارای دستگیره توکار پلاستیکی می باشد. دارای رنگ پودری الکترو استاتیک چرمی ( رنگ اصلی بژ ) موارد سفارشی کمد کتابخانه تولید با ورق روغنی به ضخامت یک میلی متر به بالا تولید با رنگ های متنوع استاتیک چرمی به صورت تک رنگ و دو رنگ تولید با رنگ مایع کوره ای ایجاد پایه تنظیم برای شستشو کف و جلو گیری از زنگ زدگی کمد اضافه کردن طبقات بیشتر دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش بسته بندی شده با روکش سلفون و مقوا و کاملا تسمه کشی شده جهت ارسال به تمام نقاط کشور

    لوازم مصرفی تهران