صادرات 2تن گل گاو زبان به اتریش/سال 2023

صادرات 2تن گل گاو زبان به اتریش سال 2023 و قبلا روند بالایی داشت.
یکی از اصلی ترین گیاهان دارویی ایرانی که در بازار آمار فروش به کشور های خارجه و از همه بیشتر به اتریش دارد.
اتریش یکی از مشتریان همیشگی گل گاوزبان ایرانی و با کیفیت است که صادرات به این کشور زیاد انجام می شود.

صادرات گل گاو زبان ایرانی به اتریش
گیلان یکی از بهترین تولید کننده ی انواع گیاهان دارویی با کیفیت از جمله گل گاوزبان می باشد. به طور کل هرساله ایران با کمک استان های شمالی بهترین گل گاوزبان را برداشت و آماده ی فروش می کند که علاوه بر فروش داخلی، برای صادرات نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
یکی از کشور های همیشه مشتری انواع گل گاوزبان مرغوب ایرانی، کشور اتریش می باشد.
اتریش از کیفیت بالا و خواص بی نظیر گل گاوزبان ایرانی مطلع می باشد و هرساله سفارشات زیادی را ثبت می کند.

تولید گل گاو زبان در استان های شمالی ایران
گل گاوزبان بیشتر در استان های شمالی ایران تولید و آماده برای فروش و عرضه در سراسر ایران و حتی صادرات می شود.
گل گاو زبان با گل های رنگ صورتی و بنفش در دامنه های استان های شمالی می رویند و هرساله با آمار بالای تولید، این استان ها را به عنوان قطب تولید نیز مشهور می کند.
تالش و اشکورات مرکز تولید گل گاو زبان صادراتی
همانطور که گفته شده گیلان و شهرایی مثل تالش و اشکورات به عنوان بزرگ ترین مرکز تولید گیاهان دارویی در ایران از جمله گل گاوزبان شناخته شده اند و هرساله امکان برداشت بیشتری نسبت به سال قبل را به باغ داران و فروشندگان برای صادرات می دهند.
گل گاوزبان سرشار از خواص و طعم دلنشینی می باشد که متقاضیان زیادی از سراسر ایران و کشور های خارجه دارد.

قیمت هر کیلو گل گاو زبان در سال 2023
گل گاوزبان یکی از پرخاصیت و پرمشتری ترین گیاهان دارویی در ایران می باشد که با قیمت هایی بر اساس نوع و کیفیت در بازار عرضه می شوند.
به طور کلی محصولات گیاهی قیمت ثباتی نداشته و نرخ گذاری در حال تغییر می باشد. مراکز های فروش اینترنتی و یا حضوری آخرین نرخ قیمت انواع گیاهان دارویی تولید شده را با مشخصات وزنی و نوعی، از طریق پل های ارتباطی می توانند به مشتریان اطلاع رسانی کنند.
مجوزات صادرات گل گاوزبان اتریش تماس با واحد بازرگانی
صادرات هر گونه محصولات لازم به صدور مجوزات از طرف هر دو کشور است. گیاهان دارویی تولید شده در ایران نیز برای فروش به کشور های خارجه نیز به مجوزات دارند و شرکت های صادرکننده در قسمت بازرگانی این کار را انجام می دهند.
انواع گل گاوزبان ایرانی که در دامنه و کوه های استان های شمالی تولید می شوند بهترین کیفیت و خواص را دارا اند و این بی نظیر بودن در بازار جهانی گیاهان دارویی مشهور است. ایران آمار بالایی در صادرات گیاهان دارویی از جمله گل گاوزبان به کشور های خارجه مانند اتریش، دارد.

 


۲۶ فروردین ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • صندلی دانش آموزی ودانشجویی ،نیمکت

    صندلی دانش آموزی ودانشجویی ،نیمکت

    شرکت صنعت آذربایجان(صنایع فلزی مالکی)تولیدکننده انبوه مصنوعات فلزی شامل انواع صندلی دانش آموزی و دانشجویی، نیمکت ، صندلی آزمایشگاهی(تابوره) وچهارپایه ،میزنقشه کشی ،میزکامپیوترفایبرگلاس وسایرمصنوعات فلزی کلیه محصولات خودرا بابهترین کیفیت ونازلترین قیمت به فروش می رسان.

    لوازم مصرفی آذربایجان شرقی
  • فروش بهترین قیمت جعبه لوتوس

    فروش بهترین قیمت جعبه لوتوس

    قابلیت نصب روی دیوار درب کریستال طبقه بندی شده( با قابلیت جا به جایی) جعبه کمک های اولیه در انواع لوتوس ، داتیس و مانا با قابلیت جابجا شدن ، طبقه بندی شدن در سراسر کشور انجام می شود .لازم بهذکر است جعبه لوتوس صرفا دیواری بوده و مناسب استفاده در منزل ، مغازه و ادارات می باشد . جعبه داتیس و مانا پرتابل بوده به این معنا که هم به دیوار نصب می شوند هم قابل حمل می باشند . درباره ی ما : ما همیشه سعی به کیفیت در تولید و خدمات پس از فروش و تحویل بموقع سفارشات خود داشته و داریم ۰ ارسال جعبه و کیف های امداد و نجات با بهترین قیمت به سراسر کشور. جعبه کمک های اولیه دیواری یا کیفی، اورژانسی. جعبه ها قابلیت نصب روی دیوار را دارند و به راحتی نیز جدا می شوند . ما بهترین قیمت جعیه کمک های اولیه را ارائه می دهیم . فروش جعبه های کمک اولیه دیواری و پرتابل. کیف های امداد و نجات و اورژانسی. با تجهیزات و بدون تجهیزات. تجهیزات داخلی جعبه ها: گاز استریل چسب زخم - چسب ضد حساسیت - باند نخ کنار بافت 5 سانت - باند نخ کنار بافت 10 سانت - باند کش 5 سانت - بتادین - دستکش - پنبه 50 گرمی - دستمال سه گوش جهت کسب اطلاعات بیشتر با با ما تماس بگیرید . 09391784475

    لوازم مصرفی تهران
  • جابجایی و نصب قفسه بایگانی ریلی

    جابجایی و نصب قفسه بایگانی ریلی

    جابجایی و نصب قفسه بایگانی ریلی درسراسر ایران توسط شرکت تندیس انجام میپذیرد با گذشت زمان تمامی اجناس خریداری شده مانند کمد و قفسه بایگانی ریلی فرسوده شده و نیازمند مرمت مجدد هستند. کمد هایی که از گارانتی خارج شده و یا شرکت تولید کننده به دلیل ساخت کمد با طرح جدید پاسخگو در زمینه محصول خود نیست . شرکت تندیس با توجه به تجربه چند ساله و شناخت کامل در رابطه با محصولات توانایی تعمیر قفسه ریلی و انتقال این محصولات را دارد، و آمادگی خود را در مورد این خدمت اعلام مینماید . خدمات ارائه شده : 1) تعمیر، نصب و جابه جایی قفسه بایگانی ریلی 2) تعمیر و جابه جایی کمد های دوار گردان 3) تعمیر و باز سازی کمد های رختکن پرسنلی 4) تعمیر فایل بایگانی

    لوازم مصرفی تهران
  • تعمیر انواع جاروبرقی در مدلهای مختلف(بوش، LG، ناسیونال، سطلی و ...)

    تعمیر انواع جاروبرقی در مدلهای مختلف(بوش، LG، ناسیونال، سطلی و ...)

    ## تعمیر و رفع عیب انواع جاروبرقی و جاروشارژی در مدلهای مختلف شامل فیلیپس، بوش، LG ## جاروهای سطلی + انواع کوبل، پاکت دائمی و یکبار مصرف و لوله جاروبرقی **لوازم خانگی عرفان خ طالقانی، بین سرتیپ و اردیبهشت، جنب الکترونیک رضازاده** **[09134260866](tel:09134260866)** **[03132330947](tel:03132330947)**

    لوازم مصرفی اصفهان