آموزش و فروش دستگاه شفاف سازی چراغ خودرو

با گذشت زمان چراغ‌های جلوی خودروی شما ممکن است کدر و مات شوند و بدون اینکه متوجه شوید آنها را به طرز خطرناکی کم نور می‌کند.

چراغ‌های مات و کدر و نورهای کم‌ بر همه رانندگان تأثیر می‌گذارند، بنابراین بیایید ببینیم چرا چراغ‌های شما مانند گذشته روشن و براق نیست.

مات شدن پوشش چراغ جلو
چراغ های جلو ممکن است به چند دلیل کدر یا زرد شوند:
با گذشت زمان چراغ‌های جلوی خودروی شما ممکن است کدر و مات شوند و بدون اینکه متوجه شوید آنها را به طرز خطرناکی کم نور می‌کند.

چراغ‌های مات و کدر و نورهای کم‌ بر همه رانندگان تأثیر می‌گذارند، بنابراین بیایید ببینیم چرا چراغ‌های شما مانند گذشته روشن و براق نیست.

مات شدن پوشش چراغ جلو
چراغ های جلو ممکن است به چند دلیل کدر یا زرد شوند:


اکسیداسیون: لنزهای چراغ جلو در یک لایه شفاف پوشانده شده اند تا از اکسید شدن اکریلیک جلوگیری کنند. با گذشت زمان پوشش از بین می رود و نور UV خورشید پوشش را اکسید می کند و آن را زرد می کند.

ساییدگی و پارگی: پوشش محافظ شما مستعد خط و خش ناشی از سنگ ریزه های روی جاده است، هنگامی که این لایه از لایه محافظ فراتر می رود، پوشش آسیب دیده و کدر و مات به نظر می رسد.
خاک: پس از کیلومترها در جاده، لایه نازکی از خاک و مواد شیمیایی ناشی از آلودگی می تواند روی پوشش چراغ جلو جمع شود و نور چراغ شما را کم نور کند.
بخار آب: چراغ‌های جلو دارای پلی اورتان  ضد آب هستند که اغلب از طریق سایش و پارگی می‌شکنند، پس از این اتفاق آب می‌تواند در داخل چراغ جمع شود و پرتوهای نور را پراکنده کند.
حتی اگر لامپ‌های چراغ خودروی شما در شرایط عالی باشند، چراغ‌های جلوی شما کم نور یا تغییر رنگ می‌دهند وقتی که بدنه ابری/مه‌آلود دارید.

.
ما در مجموعه سیب خاص، آموزش کار با شفاف سازی چراغ خودرو، آموزش عایق کردن چراغ خودرو، فروش انواع مواد شفاف سازی چراغ را قرار داده ایم تا شما دوست عزیز، به راحتی بتوانید با آن کار کنید

ضمنا این مجموعه، دوره آموزش شفاف سازی چراغ خودرو را برای دوستان شهرستانی، بمدت 4 روز 100 درصد عملی برگزار میکند.

لینک ورود به سایت
 
۲۳ فروردین ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • صندلی دانش آموزی ودانشجویی ،نیمکت

    صندلی دانش آموزی ودانشجویی ،نیمکت

    شرکت صنعت آذربایجان(صنایع فلزی مالکی)تولیدکننده انبوه مصنوعات فلزی شامل انواع صندلی دانش آموزی و دانشجویی، نیمکت ، صندلی آزمایشگاهی(تابوره) وچهارپایه ،میزنقشه کشی ،میزکامپیوترفایبرگلاس وسایرمصنوعات فلزی کلیه محصولات خودرا بابهترین کیفیت ونازلترین قیمت به فروش می رسان.

    لوازم مصرفی آذربایجان شرقی
  • فروش بهترین قیمت جعبه لوتوس

    فروش بهترین قیمت جعبه لوتوس

    قابلیت نصب روی دیوار درب کریستال طبقه بندی شده( با قابلیت جا به جایی) جعبه کمک های اولیه در انواع لوتوس ، داتیس و مانا با قابلیت جابجا شدن ، طبقه بندی شدن در سراسر کشور انجام می شود .لازم بهذکر است جعبه لوتوس صرفا دیواری بوده و مناسب استفاده در منزل ، مغازه و ادارات می باشد . جعبه داتیس و مانا پرتابل بوده به این معنا که هم به دیوار نصب می شوند هم قابل حمل می باشند . درباره ی ما : ما همیشه سعی به کیفیت در تولید و خدمات پس از فروش و تحویل بموقع سفارشات خود داشته و داریم ۰ ارسال جعبه و کیف های امداد و نجات با بهترین قیمت به سراسر کشور. جعبه کمک های اولیه دیواری یا کیفی، اورژانسی. جعبه ها قابلیت نصب روی دیوار را دارند و به راحتی نیز جدا می شوند . ما بهترین قیمت جعیه کمک های اولیه را ارائه می دهیم . فروش جعبه های کمک اولیه دیواری و پرتابل. کیف های امداد و نجات و اورژانسی. با تجهیزات و بدون تجهیزات. تجهیزات داخلی جعبه ها: گاز استریل چسب زخم - چسب ضد حساسیت - باند نخ کنار بافت 5 سانت - باند نخ کنار بافت 10 سانت - باند کش 5 سانت - بتادین - دستکش - پنبه 50 گرمی - دستمال سه گوش جهت کسب اطلاعات بیشتر با با ما تماس بگیرید . 09391784475

    لوازم مصرفی تهران
  • جابجایی و نصب قفسه بایگانی ریلی

    جابجایی و نصب قفسه بایگانی ریلی

    جابجایی و نصب قفسه بایگانی ریلی درسراسر ایران توسط شرکت تندیس انجام میپذیرد با گذشت زمان تمامی اجناس خریداری شده مانند کمد و قفسه بایگانی ریلی فرسوده شده و نیازمند مرمت مجدد هستند. کمد هایی که از گارانتی خارج شده و یا شرکت تولید کننده به دلیل ساخت کمد با طرح جدید پاسخگو در زمینه محصول خود نیست . شرکت تندیس با توجه به تجربه چند ساله و شناخت کامل در رابطه با محصولات توانایی تعمیر قفسه ریلی و انتقال این محصولات را دارد، و آمادگی خود را در مورد این خدمت اعلام مینماید . خدمات ارائه شده : 1) تعمیر، نصب و جابه جایی قفسه بایگانی ریلی 2) تعمیر و جابه جایی کمد های دوار گردان 3) تعمیر و باز سازی کمد های رختکن پرسنلی 4) تعمیر فایل بایگانی

    لوازم مصرفی تهران
  • تعمیر انواع جاروبرقی در مدلهای مختلف(بوش، LG، ناسیونال، سطلی و ...)

    تعمیر انواع جاروبرقی در مدلهای مختلف(بوش، LG، ناسیونال، سطلی و ...)

    ## تعمیر و رفع عیب انواع جاروبرقی و جاروشارژی در مدلهای مختلف شامل فیلیپس، بوش، LG ## جاروهای سطلی + انواع کوبل، پاکت دائمی و یکبار مصرف و لوله جاروبرقی **لوازم خانگی عرفان خ طالقانی، بین سرتیپ و اردیبهشت، جنب الکترونیک رضازاده** **[09134260866](tel:09134260866)** **[03132330947](tel:03132330947)**

    لوازم مصرفی اصفهان