ماسک دریایی Marine Mask

ماسک دریایی Marine Mask

کیت لوئیس با دنیای سلامت و زیبایی غریبه نیست، زیرا قبلا برای غول های لوازم آرایشی جهانی از جمله محصولات آرایشی استی لادر و Benefit کار کرده است. کیت یک درمانگر زیبایی واجد شرایط (سطوح 2 و 3 NVQ) است، دارای مدرک HND در گریم تئاتر و رسانه است و کمی بیش از دو سال در Forever به عنوان متخصص محصول کار کرده است. به عنوان بخشی از حرفه خود، کیت در پشتیبانی صاحبان کسب و کار مستقر است و به همه ایمیل‌ها و تماس‌های درخواست محصول پاسخ می‌دهد. او با وزارت خانه برای پشتیبانی و اطلاعات تیم توسعه محصول آنها ارتباط برقرار می کند و هر از گاهی به بخش بازاریابی با ویدیوها و مقالات مبتنی بر محصول کمک می کند.

ماسک دریایی Forever Living

من از طرفداران پر و پا قرص ماسک‌های صورت هستم، زیرا این ماسک‌ها راه بسیار خوبی برای لذت بردن از یک نوازش شایسته هستند. استرس های روزمره زندگی مدرن اغلب می تواند پوست ما را کدر و احساس کم آبی کنند، و به نظر من بهترین راه برای مبارزه با این عوامل محیطی استفاده از ماسکی است که بر آبرسانی و تسکین پوست تمرکز دارد.

ماسک دریایی فوراور فوق‌العاده است، زیرا در عین متعادل‌سازی بافت پوست، یک تجربه پاک‌سازی عمیق را فراهم می‌کند. من عاشق این واقعیت هستم که حاوی مواد معدنی طبیعی دریا مانند کلپ دریایی و جلبک است. مواد معدنی دریا به دلیل خواص تسکین دهنده خود شناخته شده اند و برای کمک به آرام کردن لک ها و پوست حساس ایده آل هستند. همچنین دارای خواص فوق العاده مرطوب کننده و حالت دهنده آلوئه ورا، عسل و عصاره خیار است – ترکیبی باورنکردنی که بوی شگفت انگیزی نیز دارد!

نحوه استفاده از ماسک دریایی

نکته مهم در مورد ماسک دریایی فوراور این است که از قبل مخلوط شده است و می توان آن را مستقیماً روی پوست تمیز و خشک استفاده کرد.

من این ماسک را هفته ای دو بار روی صورتم می زنم. بهترین راه برای استفاده از ماسک این است که مقدار زیادی از ماسک را روی پشت دست خود فشار دهید، سپس یک لایه ضخیم را به کل صورت بمالید و از ناحیه ظریف چشم، لب ها و ابروها دوری کنید. استفاده از آن بسیار آسان است و به پوست شما احساس طراوت و شادابی می دهد.

پس از استفاده از آن روی پوست، به سادگی دراز بکشید و استراحت کنید. اجازه دهید ماسک به مدت 15 تا 20 دقیقه خشک شود و سپس به آرامی آن را با یک پارچه گرم پاک کرده و کاملاً بشویید. پوست را با یک حوله تمیز خشک کنید.

ماسک دریایی Forever Marine Mask حاوی موادی است که توسط زنبورهای عسل تولید می شود


۰۶ دی ۱۴۰۰


محصولات مشابه
  • اتوماسیون مخازن تولید بهداشتی

    اتوماسیون مخازن تولید بهداشتی

    همواره آب یکی از ترکیبات اصلی است که در محصولات بهداشتی مانند تولید شامپو استفاده میشود میزات ترکیب آب در مخازن با تگزاپون که ماده اصلی ساخت شامپو است مورد توجه تولید کنندگان بوده و غلظت شامپو به میزان تزریق آب یه مخازن وابسته است در سیستم های سنتی اندازه آب برای مخلوط سازی توسط باسکول اندازه گیری میشد که مشکلاتی از قبیل 1- کاهش و افزایش غلظت 2-خطاهای انسانی 3-مصرف زیاد تگزاپون 4-مدت زمان زیاد توزین آب 5-مدت زمان طولانی برای پروسه تولید را بهمراه داشت پیشران صنعت ویرا به درخواست شرکتهای محصولات بهداشتی از محصولی رونمایی میکند که قادر است همه مشکلات فوق را یکجا رفع نماید این سیستم یک مکانیزم اتوماسیون بارگیری آب مخازن بهداشتی است که میتواند مشکلات فوق را یکباره حل و فصل نماید سیستم اتوماسیون بارگیری مخازن یک مکانیزم تماما صنعتی است که قابلیت پرکردن مخازن بصورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت انسان را دارد قابلیتهای این سیستم عبارتند از 1-تنظیم میزان آب قابل بارگیری درهرمخزن به لیتر 2-محاسبه مدت زمان بارگیری هرمخزن و تمامی مخازن 3-قطع اتوماتیک پمپ وشیر پس از بارگیری 4-ذخیره اطلاعات بارگیرها درحافظه سیستم برای رجوع دوباره 5-ذخیره اطلاعات بارگیری ها برای محاسبه سوابق بصورت فایل اکسل 6-صفحه تاچ اسکرین و راحت برای کارکردن افراد مختلف 7-تغییرمیزان ظرفیت درهرمخزن قبل ازشروع بارگیری روی مخزن 8-آلارم نوری و صوتی پس از اتمام هر مرحله ازکار واتمام تمام مراحل پرکردن این سیستم صنعتی قابلیت کنترل و بارگیری 8 مخزن یکجا را دارد و میتواند برای 1 مخزن تا 8 مخزن بکار گرفته شود و نصب این سیستم در محل کارگاهی و یا کارخانه مورد نظر بدون تغییرات اساسی قابل انجام است برای اطلاعات بیشتر به وبسایت این شرکت رجوع نمایید www.pishrans.com

    بهداشتی و آرایشی تهران
  • کرم ضد لک و جوش

    کرم ضد لک و جوش

    کرم ضد لک و جوش با تاثیر بالا و کیفیتی فوق العاده ارسال به تهران و شهرستانها 09194260919 مشاوره رایگان

    بهداشتی و آرایشی تهران
  • بلفاروپلاستی(برطرف کردن افتادگی پلک)

    بلفاروپلاستی(برطرف کردن افتادگی پلک)

    بلفاروپلاستی یکی از روش‌های پرکاربرد در جراحی زیبایی چشم است که به منظور برطرف کردن مشکلات زیبایی و بهبود دید چشم انجام می‌شود. این روش به منظور برطرف کردن مشکلات پوست بالا و پایین چشم انجام می‌شود. انجام بلفاروپلاستی، دید چشم را بهبود میدهد و مشکلاتی نظیر کاهش دید، ظاهر خستگی‌آور و تیرگی چشم برطرف می‌شود. **جهت مشاوره رایگان عدد 1را به شماره زیر پیامک کنید** چند نمونه از مواردی که بلفاروپلاستی برای آنها موثر است عبارتند از : **برطرف کردن افتادگی پلک که به بهبود بینایی و زیباتر شدن چهره کمک می‌کند درمان پف و ورم پلک‌ها و زیر چشم حذف پوست اضافی بر روی پلک‌ها**

    بهداشتی و آرایشی تهران
  • کیسه زباله آویس

    کیسه زباله آویس

    کیسه های زباله آویس در جعبه بندی شیک و دارای سه رول رنگی و تهیه شده ازمواد پلی اتیلن خالص مقاومت بسیار بالا در برابر کشیدگی و پارگی دارای ضخامت بالا و بدون نشتی ساخته شده با بهترین و مرغوب ترین متریال و در رنگ بندی های مختلف برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده ی تمامی محصولات و همچنین ثبت سفارشات خود میتوانید به وبسایت ما به آدرس http://www.avisaplast.ir مراجعه فرمایید و یا با شماره های مندرج دربخش اطلاعات تماس حاصل فرمایید تولیدکننده تمامی محصولات سلولزی /تولید انواع دستمال های کاغذی و انواع محصولات پلیمری و ظرفهای یکبار مصرف از جمله انواع ظروف کاغذی ، سفره های یکبار مصرف ، کیسه های زباله و و فریزر با بالاترین کیفیت و قیمت معقول

    بهداشتی و آرایشی تهران