مقالات مرتبط

راه بند اتوماتیک

rozelland

راه‌ بند (barrier) به مانعی گفته می‌شود که در خیابان‌ها و محوطه‌های عمومی به منظور کنترل عبور و مرور، ترافیک، امنیت، و امور عمرانی شهری به کار گرفته می‌شود. در راهبند اتوماتیک، بومی که بر روی دستگاه قرار دارد به صورت اتوماتیک جابه‌جا می‌شود. راهبند اتوماتیک نقشی کلیدی در نظارت و کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه ایفا می‌کند. راه بند را می‌توان در ورودی پارکینگ‌ها، انبارها، تعمیرگاه‌ها و محوطه‌های عمومی مورد استفاده قرار داد. راه بند اتوماتیک از قابلیت تجهیز به ریموت کنترل، کلید انتخاب حالت و کارت خوان برخوردار می‌باشد.

مزایای استفاده از راهبند اتوماتیک شامل موارد زیر می‌باشد:
-    سیکل کاری نامحدود برای تردد
-    دارای کنترل برد دیجیتال هوشمند
-    قابل اتصال به کلیه تجهیزات کنترل تردد و حفاظتی
-    سرعت بالا در حرکت و واکنش سریع در مقابل موانع
-    کنترل آسان تردد و عبور و مرور
-    افزایش امنیت مکان
-    قابلیت کنترل از راه دور

هر راهبند از یک میله که در انتهای آن یک وزنه وصل شده و به شکل افقی در جلو خودرو‌ها در مسیر قرار می گیرد، تشکیل شده است. سیستم راهبند اتوماتیک، کنترل دقیق عبور و مرور خودروها در پارکینگ ها و محوطه‌های عمومی را فراهم می‌کند. در پارکینگ های عمومی کنترل تردد اتومبیل‌ها، ثبت زمان ورود و خروج آن‌ها و محاسبه هزینه‌ها توسط راهبند اتوماتیک انجام می گیرد.
در راهبند اتوماتیک برای ثبت زمان ورود و خروج و یا کنترل مجاز و غیرمجاز بودن ترددها، می‌توان از یک سامانه نرم افزاری متصل به سنسورها و دوربین مداربسته بهره گرفت.
راهبند در تامین امنیت یک محیط نیز می‌تواند نقش ویژه‌ای ایفا کند. جلوگیری از ورود خودروهای مجاز و متفرقه به یک محیط و کنترل اتوماتیک تردد، از طریق هوشمندسازی راهبند اتوماتیک ممکن می‌گردد.

راهبند اتوماتیک به دو نوع اصلی راهبند ستونی و راهبند اهرمی تقسیم می‌شود:

راهبند اتوماتیک ستونی:
راهبند ستونی (Bollard Barrier) استوانه‌هایی هستند که داخل زمین کار گذاشته می‌شوند و با بیرون آمدن از سطح زمین مسیر تردد را مسدود می‌کنند. این نوع راهبند به دلیل دشواری مراحل نصب، پرهزینه و گران می باشد. راهبند ستونی را می‌توان با توجه به معماری و دکوراسیون محیط طراحی کرده و مورد استفاده قرار داد. این‌گونه راهبند بیشتر در اماکن دولتی و نظامی که نیازمند درجه بالایی از امنیت می‌باشند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
راهبند اتوماتیک ستونی یا بولارد موانع بسیار مطمئنی برای کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه هستند و هرگونه برخورد اتومبیل‌ها با این راهبند منجر به خسارت و آسیب شدید وسیله نقلیه خواهد شد.

راهبند اتوماتیک اهرمی:
راهبند اتوماتیک اهرمی، میله‌هایی هستند که بر روی یک دکل نگهدارنده یک متری بر روی زمین نصب می گردد. طول این میله که در اندازه‌های مختلف دو تا هشت متری وجود دارند، برای عبور و مرور اتومبیل‌ها محدودیت ایجاد می‌کند. راهبند اتوماتیک اهرمی متداول‌ترین و پرمصرف‌ترین نوع راهبند اتوماتیک می باشد. در این نوع راهبند قدرت موتور محرک متناسب با طول بازوی راهبند متفاوت می‌باشد. در صورتی که راهبند اهرمی با وسیله نقلیه تصادف کند، آسیبی که بازوی متحرک راهبند وارد می‌شود، بیشتر از وسیله نقلیه خواهد بود.

 


۱۸ خرداد ۱۴۰۰


محصولات مشابه
  • درب اتوماتیک پارکینگی دراصفهان

    درب اتوماتیک پارکینگی دراصفهان

    گروه حفاظتی سپاس نزدیک به چهار دهه فعالیت در حیطه سیستم های حفاظتی و نصب انواع درب اتوماتیک پارکینگ در مدل های کشویی _ ریلی _ کناررونده _ زاویه دار _ لولایی _ سه لنگه متحرک _ دولنگه متحرک _ یک لنگه متحرک با هر عرض و طولی ... از ما اتوماتیک کردن انواع درب های خاص را بخواهید و مطمئن باشید ما با سلیقه شما بهترین ها را دراختیارتان قرار میدهیم تا با آرامش و آسایش زندگی کنید . درب های اتوماتیک پارکینگی با جک ها و موتورهای بی اف تی ، بلانکو ، دیموس ، کروز و ...قابل ارائه می باشد.

    تجهیزات ایمنی و امنیتی اصفهان
  • قیمت کولینگ تاور مدار بسته

    قیمت کولینگ تاور مدار بسته

    آذین تهویه طراحی وتولید برج خنک کننده مدار باز و مدار بسته هیبریدی-09194201355 https://www.azintahvie.com/محصول/344/کولینگ-تاور برج خنک کننده مداربسته یا همان کولینگ تاور هیبریدی یکی از انواع مبدلهای صنعتی می باشد که به خوبی می تواند در صنایع مختلف و در تکمیل فرآیند خنک سازی آب مورد استفاده قرار گیرد. مصرف آب و حجم تبخیر آب در کولینگ تاور مدار بسته خیلی کمتر از نوع مدار باز می باشد. در برج خنک کننده هیبریدی یا برج خنک کن ترکیبی آب در یک سیکل کامل بسته درون لوله های مسی یا همان کویل جریان دارند و از طریق برخورد با هوا و پاشش آب ثانویه خنک می شود. ابعاد و بدنه اصلی برج خنک کن مدار باز و مدار بسته یکی هستند و تفاوت این دو نوع کولینگ واتر در حالت گردش آب درون برج می باشد. در برج خنک کننده مدار باز آب توسط نازل ها روی پکینگ ریخته می شود ولی در برج خنک کن مدار بسته آب درون رادیاتور یا کویل جریان دارد. میزان مصرف آب تبخیر شده و پرت آب در نوع مدار باز خیلی بیشتر از برج هیبریدی یا بسته است. مزایای کولینگ تاور مداربسته سیستم برج خنک کننده مدار بسته با توجه به ویژگی های که در بالا عنوان کردیم از مزایای به خصوصی بر خوردار است.از همین رو در مناطق کم آب و کویری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. چند مزیت اصلی این نوع کولینگ تاور ها به شرح زیر می باشد کاهش مصرف آب ( به علت استفاده از سیکل بسته) کاهش رسوب و جلبک در قسمتهای مختلف کولینگ تاور عدم نیاز به آب جبرانی وکاهش مصرف برق پایداری خصوصیات کیفی سیال در جریان درون کویل های برج خنک کن قابل استفاده در مناطق گرمسیر و کم آب درمورد معایب کولینگ تاور خشک می توان به کاهش دمای سیال تا محدود حباب خشک محیط اشاره نمود که این امر باعث می شود این سیستم در مقایسه با برج های مدارباز از راندمان کمتری برای خنک کردن آب در دماهای پایین برخوردار باشند.

    تجهیزات ایمنی و امنیتی تهران
  • جک درب برقی سیماران در اصفهان

    جک درب برقی سیماران در اصفهان

    فروش محصولات جک درب پارکینگ سیماران امکان پرداخت اینترنتی  توسط تمامی کارت های عضو شتاب از طریق در گاه اینترنتی  سامان کیش ارسال به تمام نقاط کشور با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن از طریق شرکت پست  ، تیپاکس ، اتوماسیون حمل کالا پایانه مسافر بری بین شهری و باربری بین شهری  امکان پذیر است ????????✈ ارائه کلیه محصولات جک پارکینگ دولنگه و ریلی  سیماران ???????? مدل های دو لنگه سیماران   4N   4M   4L  4S  3L  6L  6S ریلی ۸۰۰ کیلو ۱۲۰۰ کیلو ۱۵۰۰ کیلو ۲۰۰۰ کیلو  ???? مدل 6L  6S برای درب های عریض تا عرض ۷ متر و سنگین مدل4N  دارای موتور قوی جهت تردد بالا و مناطق باد گیر چشمی فتوسل دار سیماران ریموت اصلی سیماران  دارای گارانتی معتبر شرکت سیماران نو و آکبند و پلمپ کارخانه می باشد با تخفیف ویژه  برای مدت محدود تلفن تماس ۰۹۱۳۳۰۳۱۶۴۵ جهت اطلاع از مشخصات  محصولات و تخفیفات به سایت زیر مراجعه فرمائید ???????????? http://simaranexclusiveagent-isfahan.ir/ ایتا    simaranisfahan@

    تجهیزات ایمنی و امنیتی اصفهان
  • موتور توبولار کرکره برقی مناسب برای دربهای کرکره ای 44757973

    موتور توبولار کرکره برقی مناسب برای دربهای کرکره ای 44757973

    موتور توبولار کرکره برقی مناسب برای دربهای کرکره ای موتور های توبولار در توان های 80 100 120 140 نیوتن معمولی. موتور توبولار کرکره برقی در توان های 180 230 نیوتن صنعتی. 44748478 - 09123036082 - 44757973 موتور های توبولار موتورهایی هستند که برای تردد های محدود و مخصوصا مکانهایی که فضای کافی برای موتور کرکره ندارد استفاده میشود موتور های توبولار فضای کمی برای نصب نیاز دارد در نتیجه برای مکانهایی که فضای کمی برای نصب دارد مناسب هست همچنین موتورهای توبولار با توجه به اینکه داخل شفت قرار میگیرند در زمان خرابی موتور باید کل کرکره باز شود وپس از رفع عیب موترو کرکره مجدد مونتاژ و نصب گردد . نقطه ضعف بعدی موتور های کرکره توبولار خلاص کن آنها هست که در هنگام خلاص کردن سرعت پایینی دارد . در اخر باید در نظر گرفت که با توجه یه مزایا و معایب موتور های توبولار بایستی براساس پروژه نسبت به انتخاب موتور مناسب اقدام کرد . دایان درب دیبا نماینده رسمی موتور های توبولار در خدمت شما عزیزان میباشد .

    تجهیزات ایمنی و امنیتی تهران