آشنایی با کیت اندوتوکسین

 در این مقاله در مورد کیت اندوتوکسین صحبت خواهیم کرد و اطلاعات کامل و دقیقی را در اختیار شما قرار می‌دهیم. در صنعت داروسازی و تمامی شاخه‌های مرتبط به تولید داروها باید دقت بسیار زیادی به خرج داده شود تا هیچ گونه اشتباهی در روند و فرآیند تولید دارو اتفاق نیافتد. بدین منظور از ابزارهای بسیاری زیادی استفاده می‌شود، تا بتوان به وسیله آن‌ها کیفیت دارو‎‌ها را بررسی کرد. این کار کمک می‌کند مطلع شویم داروهای تولید شده در چه سطحی از کیفیت قرار دارند و تولیدات دارویی را درجه بندی کنیم. اگر در مورد کیت سنجش اندوتوکسین کنجکاو هستید، می‌توانید با ما همراه شوید و اطلاعات جامع و مفیدی را مطالعه کنید.

اندوتوکسین چیست؟ 

همان طور که ملاحظه می‌کنید، در کنار نام این ابزار از عنوان سنجش یاد شده است. می‌توان حدس زد که این وسیله مربوط به پروسه انجام آزمایشات دارویی است. در ادامه قصد داریم تا به صورت تخصصی این نکته را مورد بررسی قرار دهیم. به طور کلی پس از انجام پروسه ساخت و تهیه داروها، استفاده از این کیت در انجام مجموعه‌ای از آزمایشات تخصصی لازم و حیاتی است.
کوچک‌ترین خطای شیمیایی می‌تواند آثار مخرب و جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. در نتیجه باید آزمایشات متعددی بر روی آن‌ها صورت بگیرد تا از سلامت و صحت کامل آن اطمینان حاصل کنیم. یکی از این فیلترهای آزمایشگاهی، به واسطه کیت اندوتوکسین تعریف شده است.
در اصل یکی از آزمایشاتی که پس از ساخت و تهیه انواع دارو‌ها انجام می‌شود، آزمایش اندوتوکسین است. این آزمایش باید با کیت اندوتوکسین انجام شود. این فرایند زیر نظرFDA  آمریکا تعریف شده و کاملا مورد تائید جوامع پزشکی است. در واقع این ابزار کاملا تست شده و کاربرد موثری دارد.
این آزمایش در مرحله آخر پروسه داروسازی قرار دارد و با هدف کنترل کیفیت صورت می‌گیرد. این تست ویژگی‌های بسیاری دارد و باید بدانید که اندوتوکسیون به صورت هماهنگ با هر باکتری گرم منفی همراه است. معمولا اندوتوکسیون‌ها را با اگزوتوکسین‌ها مقایسه می‌کنند و در یک خانواده قرار می‌دهند. البته باید گفت که میزان سمی بودن اندوتوکسیون‌ها نسبت به اگزوتوکسین ها کمتر است.
اگر بخواهیم به صورت بیولوژیکی و فیزیکی توضیح بدهیم که اندوتوکسیون‌ها در کدام نقطه بدن وجود دارند، باید گفت که در واقع جز ساختار دیوارهای سلولی هستند و معمولا جنس آن‌ها از LPS یا همان لیپوپلی ساکارید است.

کیت اندوتوکسین

کیت اندوتوکسین چیست؟

اندوتوکسین‌ها قادر به کنترل و حفظ مقدار کمی از سم‌ها هستند. معمولا از کیت اندوتوکسین در تست داروهای انسانی، حیوانی، پزشکی و تزریقاتی استفاده می‌شود و کاربردهای فراوان هم دارد. LPSها را به عنوان اندوتوکسین‌ها می‌شناسند و بر این موضوع باور دارند که این لیپوپلی ساکارید هم نوعی اندوتوکسین است. در واقع همان ساختار را دارد و جز دیواره سلولی محسوب می‌شود. بهتر است که در مورد LPS یا همان لیپوپلی ساکارید نیز اطلاعات محدود اما مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. باید گفت که لیپوپلی ساکاریدها یک سیستم ایمنی بسیار قوی و عملکرد ذاتی هستند که می‌توانند منجر به شوک، تب و حتی مرگ شوند. به همین دلیل است که وجود لیپوپلی ساکارید را در معرف‌های بیولوژیکی به طور گسترده‌ای مورد بررسی قرار می‌دهند.
اگر قصد خرید کیت سنجش اندوتوکسین را دارید و نمی‌دانید از کجا بخرید، جویشگر معتبرترین فروشندگان و تامین‌کنندگان را به شما معرفی می‌کند. کافیست به صفحه مربوطه بروید و با این فروشندگان آشنا شوید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی‌های لازم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

روش‌های آزمایش اندوتوکسین باکتریایی

می‌توان برای استفاده از اندوتوکسیون از روش‌های بسیار زیادی استفاده کرد تا به عبارتی مرحله کنترل کیفیت را به خوبی به انجام رساند. در ادامه قصد داریم تا در مورد روش‌های آزمایش اندوتوکسین باکتریایی صحبت کنیم. آزمایش اندوتوکسین های باکتریایی را به عنوان BET)) هم می-شناسند.
 BET در واقع برای آن دسته از دستگاه‌های پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم با سیستم قلبی عروقی، لنفاوی و مایع مغزی نخاع در ارتباط هستند. آزمایش دیگری به عنوان Limulus Amebocyte Lysate (LAL) وجود دارد که در پستانداران و مخصوصا انسان-ها علائم تب را به وجود می‌آورد. دقت داشته باشید که آزمایشBET  را با آزمایشLAL  یعنی همان آزمایش پیروژن اشتباه نگیرید.
 
آزمایش اندوتوکسین باکتریایی را می‌توان با روش‌های زیر هم به سرانجام رساند:
آزمایش تورمی سنجی
کروموژنیک جنبشی

نحوه ی آزمایش اندوتوکسین

برای بسیاری از افراد سوال پیش می‌آید که چگونه می‌توان آزمایش اندوتوکسیون را انجام داد و به عبارتی نحوه آزمایش به چه صورت است؟ در ادامه نحوه آزمایش کیت سنجش اندوتوکسین را مورد بررسی قرار خواهیم داد. همان‌طور که در قسمت‌های قبلی ذکر شد، می‌توان از روش‌های بسیاری برای استفاده از کیت اندوتوکسین پیروری کرد.
در این قسمت قصد داریم تا نحوه آزمایش‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. برای انجام آزمون اندوتوکسین از سلول‌های خونی یا همان آمبوسیت خرچنگ نعل اسبی استفاده می‌شود. به طوری که اندوتوکسین فاکتوری را در این سلول‌ها فعال کرده و باعث فرآیند انعقادی می‌گردد. فراموش نکنید که این سلول‌ها تمایل بسیار زیادی به مقادیر کمی اندوتوکسین ازخود نشان می‌دهند. به همین است که گزینه مناسبی جهت تشخیص این سم در مایعات است.

کاربرد کیت اندوتوکسین

کاربرد کیت اندوتوکسین

همان‌طور که در قسمت‌های فوق به این موضوع اشاره شد، از کیت سنجش اندوتوکسیون در کنترل کیفی دارو‌های انسانی و حیوانی استفاده می‌شود اما کاربرد این کیت تنها به این قسمت ختم نمی‌شود.  سلامت آب آشامیدنی بسیار حائز اهمیت است و با بررسی‌ها و آزمایشات بسیار دقیق، میزان اندوتوکسین داخل آب را هم مورد بررسی و آزمایش قرار می‌دهند. این کار توسط HDK  کیت امکان پذیر است.

نحوه نگهداری

کیت را می‌توان در دمای متوسط اتاق تا یک ماه خشک و سلامت نگه داشت. برای استفاده طولانی مدت، کیت را در دمای 2-8 درجه سانتیگراد به بالا نگه دارید. به این روش 24 ماه ماندگاری خواهد داشت. کیت یا هر یک از اجزای آن را هرگز فریز نکنید.

مرحله اول تهیه نمونه و پروتکل شناسایی Endotoxin

تمام مواد یا رقیق کننده‌هایی که برای جمع آوری نمونه‌ها و آماده سازی معرف در پروسه آزمایش استفاده می‌شوند، باید فاقد اندوتوکسین باشند. حتما برای انجام ای مرحله از اسپتیک استفاده کنید. نمونه‌هایی که باید آزمایش شوند باید به گونه ای ذخیره شوند که تمام فعالیت‌های باکتری شناسی انجام دهند و سپس متوقف شوند. ممکن است سطح اندوتوکسین با گذشت زمان افزایش یابد.
می‌توان نمونه‌ها را در 24 الی 2 ساعت قبل از استفاده ذخیره کرد اما اگر ظرف 24 ساعت استفاده نشود، باید به صورت منجمد نگهداری شود. از آن‌جا که واکنش LAL-endotoxin به pH وابسته است، ممکن است لازم باشد که pH نمونه را در محدوده‌ای مشخص تنظیم کنید.
با استفاده از هیدروکسید سدیم یا اسید کلریدریک فاقد اندوتوکسین ای کار امکان پذیر خواهد بود. همیشه PH یک مقدار بزرگ را اندازه بگیرید. با استفاده از آب معرف LAL نمونه آزمایش را حل کرده یا رقیق کنید. نمونه باید فاقد آلاینده Beta Glucans باشد. ممکن است این آلاینده از مخمر و سلولزی حاصل شود.

مرحله دوم آماده سازی معرف

با افزودن 2 میلی لیتر آب معرف LAL به ویال، لیزات لیوفیلیزه شده را برای بار دوم تشکیل دهید. حداقل به مدت 30 ثانیه به آرامی تکانش دهید تا ماده شیمیایی بازسازی شده واکنش نشان دهد. این فرایند را می‌توان در دمای -20 درجه سانتیگراد انجام داد. 

استاندارد E. coli اندوتوکسین

استاندارد اندوتوکسین لیوفیلیزه شده را با افزودن 1 میلی لیتر آب معرف LAL حل کنید. اجازه دهید حداقل به مدت 15 دقیقه کاملا مخلوط شود. تشکیل یک گرداب برای به دست آوردن محلول موجود در اندوتوکسین لازم است. محلول اندوتوکسین 0/5 EU / ml را به عنوان کنترل مثبت آماده کنید. نمونه بازسازی شده استاندارد اندوتوکسین تا 15 روز در دمای -20 درجه سانتیگراد یا کمتر قابل نگهداری خواهد بود.

قیمت خرید کیت سنجش اندوتوکسین

قیمت کیت سنجش اندوتوکسین

قیمت این کیت در حال حاضر بین 90.000 الی 170.000 دلار است. شما می‌توانید در صورت نیاز و اطلاع از قیمت‌های جدید، با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.همچنین برای خرید کیت اندوتوکسین از مشاوران ما کمک بگیرید و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.
 
چگونه اندوتوکسین را محاسبه می‌کنند؟ این گونه درباره‌اش فکر کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.
اگر دوز 1 میلی گرم در کیلوگرم در ساعت باشد:
حد اندوتوکسین (5 EU / کیلوگرم در ساعت) ÷ (1 میلی گرم در کیلوگرم در ساعت) = 5 EU / میلی گرم است.
اگر دوز 10 میلی گرم در کیلوگرم در ساعت باشد:
حد اندوتوکسین (5 EU / کیلوگرم در ساعت) ÷ (10 میلی گرم در کیلوگرم در ساعت) = 5/0 EU / میلی گرم است. 
اگر دوز 100 میلی گرم در کیلوگرم در ساعت باشد:
حد اندوتوکسین (5 EU / کیلوگرم در ساعت) ÷ (100 میلی گرم در کیلوگرم در ساعت) = 0.05 EU / میلی گرم است.
 

جمع بندی

آزمایش اندوتوکسین باکتریایی یک آزمایش مهم است که در شرایط آزمایشگاهی با کیت سنجش اندوتوکسین قابل انجام خواهد بود. از کیت مخصوص برای تشخیص اندوتوکسین‌های باکتریایی استفاده می‌شود. برای آزمایش اندوتوکسین باکتریایی از لیزات سلول‌های خونی خرچنگ نعل اسبی استفاده شده است. از این مواد برای تشخیص اندوتوکسین‌های باکتریایی استفاده می‌کنند.
LPS یک محرک قوی در سیستم ایمنی ذاتی مهره داران است و می‌تواند باعث تب، شوک سپتیک و در نهایت مرگ شود. همچنین این ماده به عنوان نشانگر زیستی برای تشخیص تهاجم پاتوژن باکتریایی شناخته شده و مسئول ایجاد پاسخ التهابی و شوک درون سمی در موارد شدید است. تشخیص LPS در مواد بیولوژیکی مانند پروتئین، پپتید یا نمونه آنتی بادی، یک وظیفه اساسی برای تولید زیستی و فرآوری بیولوژیکی است. برای خرید کیت‌های سنجش اندوتوکسین با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین خوشحال می‌شویم اگر نظری در رابطه با این کیت و محتوای مقاله دارید
 

۱۲ خرداد ۱۴۰۰
جویشگر


محصولات مشابه
  • بن ماری-بن ماری سرولوژی

    بن ماری-بن ماری سرولوژی

    بن ماری یا حمام آب بن ماری دستگاهی است که در تمامی آزمایشگاهها مورد استفاده داردد و برای گرم کردن یکنواخت محلولها در یک بازه زمانی خاص مورد استفاده قرار میگیرد محدوده دمایی اکثر بن ماریها از دمای محیط تا دمای 100 درجه سانتیگراد می باشد بن ماری در اشکال و سایزهای مختلفی وجود دارد از بن ماری برای حرارت دادن محلولهایی که خطر انفجار دارند و نمیتوان بصورت مستقیم به آنها حرارت داد استفاده می شود محفظه بن ماری حتما باید دارای مقدار قابل قبول آب باشد جنس بن ماری از فولاد می باشد که بوسیله رنگ پوشیده شده است بن ماری به دو صورت بن ماری درب شیبدار و بن ماری با درب حلقوی می باشد در بن ماری حتما باید آب مقطر ریخته شودتا کمترین میزان رسوب را داشته باشد هیچ گاه بن ماری را بدون آب روشن نباید کرد در هنگام کار با بن ماری نباید هیچگونه مواد احتراقی باشد المنت های بن ماری باید بصورت مرتب تمیز شوند از اینرو شرکت آداک ویرا پژوه بعنوان یکی از سازندگان و وادکنندگان تجهیزات ازمایشگاهی اقدام به ارائه دستگاه بن ماری در حجمهای 14لیتری 29لیتری و 15 لیتری و 49لیتری نموده است بن ماری های تولیدی این شرکت طرح کمپانی memmert آلمان بوده و دارای کنترلر دیجیتال و محفظه استیل می باشد بن ماری های کمپانی memmert آلمان در مدلهای WNB14-WNB29-بن ماریWNE10-بن ماری WNE29-بن ماری WNB7-بن ماریWNE7-بن ماریWPE45-بن ماری WNE22-بن ماریWNE45-بن ماریWNB45-بن ماریWNB22-بن ماریWNE10-بن ماریWNB29 و دیگر مدلها از این کمپانی می باشد همچنین از کمپانیهای کره ای نیز مدلهای مختلف بن ماری موجود می باشد

    آزمایشگاهی تهران
  • نوار میکروبی ویال میکروبی اتوکلاو اتیلن اکساید EO GAS-STEAM-DRY HEAT

    نوار میکروبی ویال میکروبی اتوکلاو اتیلن اکساید EO GAS-STEAM-DRY HEAT

    اندیکاتورهای شیمیایی و بیولوژیکی MESALABS نوار میکروبی ویال میکروبی اتوکلاو اتیلن اکساید EO GAS-STEAM-DRY HEAT Mesa Biological Indicators اندیکاتورهای شیمیایی و بیولوژیکی MESALABS نوار میکروبی ویال میکروبی اتوکلاو اتیلن اکساید EO GAS STEAM DRY HEAT اندیکاتورهای شیمیایی و بیولوژیکی MESALABS نوار میکروبی ویال میکروبی اتوکلاو اتیلن اکساید EO GAS STEAM DRY HEAT اندیکاتورهای بیولوژیک،نوار میکروبی،ویال میکروبی اتوکلاو،اتیلن اکساید،اندیکاتور حرارت خشک رلاست تهیه و فروش کلیه محصولات تولیدی کمپانی MESALABS USA نوار میکروبی و ویال میکروبی اتوکلاو و اتیلن اکساید EO GAS EZTest Biological Indicator اندیکاتورهای بیولوژیک برای استفاده در پروسه استریلیزاسیون با بخار یا اتوکلاو یا همان و یال تست بیولوژیک اتوکلاو بخار و همان تست و یال میکروبی اتوکلاو یا تست اسپور اتوکلاو به دو شکل موجود هستند. نوع اول احتیاجی به شکستن و یال در انتهای سیکل نیست که به لحاظ کاربردی ساده‌تر است. برای آزمون سیکل مایع و امحا ذباله از این نوع اندیکاتور استفاده می‌شود. در هیدروکلاوها و استریلایزر مایکروویو نیز قابل استفاده است. در نوع دوم، در انتهای سیکل، پیش از قراردادن و یال در داخل انکوباتور، باید و یال شیشه‌ای داخل غلاف پلاستیکی را با فشار انگشتان یا با استفاده از و یال شکن دستی یا و یال شکن انکوباتور شکست. کلیه اندیکاتورهای شیمیایی و بیولوژیک در اتوکلاوهای کلاس آن، اس و بی قابل استفاده هستند. اندیکاتور بیولوژیکی برای استفاده در پروسه استریلیزاسیون پلاسما هیدروژن پر اکساید به دو شکل موجود است. نوع اول دارای غلاف پلاستیکی است و کاربرد آن ساده‌تر است. EZTEST Self Contained Biological Indicator اندیکاتور بیولوژیک به منظور بررسی صحت فرآیند استریلیزاسیون با گاز اتیلن اکساید در مراکز درمانی و هم چنین در صنعت به سه شکل با غلاف پلاستیکی، شیشه‌ای به همراه دیسک اسپور، و نوار اسپور یا نوار میکروبی حاوی باسیلوس آترافئوس یا باسیلوس سوبتیلیس تیپ نایجر موجود هستند. در نوع نوار اسپور، می‌توانید از محیط کشت های ارائه شده توسط ما نیز استفاده کنید که دارای این مزیت هستند که در عرض 48 ساعت به شما پاسخ قابل تفسیر می‌دهند و نیاز به کشت به مدت یک هفته نخواهد بود. نوار اسپور یا نوار میکروبی به عنوان اندیکاتور بیولوژیک برای استفاده در بررسی صحت استریلیزاسیون است یک نوع آن حاوی اسپور ژئوباسیلوس استئاروترموفیلوس، یک نوع حاوی باسیلوس آترافئوس(معادل باسیلوس سوبتیلیس)، یک نوع حاوی مخلوط این دو اسپور، و نوع دیگر آن حاوی اسپور باسیلوس پومیلوس است. واردات کلیه محصولات تولیدی کمپانی MESALABS USA بزرگترین کمپانی تولید کننده محصولات اندیکاتور بیولوژیک میکروبی و شیمیائی نوار میکروبی و و یال میکروبی اتوکلاو و اتیلن اکساید EO GAS نوار میکروبی و و یال میکروبی اتوکلاو STEAM اتیلن اکساید EO GAS و یال و نوار میکروبی رلاست برای تست ارزیابی آون و فور درای هیت Ampoules with Bacillus atrophaeus 10˄6 ATCC 9372 اسپورگاز اتیلن اکساید, پروتست گاز اتیلن اکساید, اتو کلاو 6^10 Relasat Dry Heat Releasat for gas sterilization 10^6 و یال و نوار میکروبی رلاست برای تست ارزیابی آون و فور درای هیت 100 strips with Bacillus atrophaeus 10x6 100 tubes of culture broth. •50 ampoules with Bacillus atrophaeus 10x6 ATCC 9372 •50 tubes with 4, ml of culture medium. Spore strip G. stearothermophilus 10^6 و یال و نوار میکروبی اسپور گاز اتیلن اکساید, پروتست گاز اتیلن اکساید, اتو کلاو 6^10 MESALAB-RAVEN-SGM USA SGMG/6-10^6-MESALAB PROTEST Steam EO Gas-SGM USA اندیکاتورهای بیولوژیک،نوار میکروبی،ویال میکروبی اتوکلاو،اتیلن اکساید،حرارت خشک رلاست نوار میکروبی و و یال میکروبی اتوکلاو و اتیلن اکساید EO GAS و یال و نوار میکروبی رلاست برای تست ارزیابی آون و فور درای هیت Ampoules with Bacillus atrophaeus 10˄6 ATCC 9372 اسپور گاز اتیلن اکساید, پروتست گاز اتیلن اکساید, اتو کلاو 6^10 نوار میکروبی, و یال میکروبی, اتوکلاو, اندیکاتور بیولوژیک, اتیلن اکساید, EO GAS, پروتست, آون فوردرای هیت, Mesalabs http: //biologicalindicators. mesalabs. com/all-biological-indicators http: //endosafelal. com http: //lonzalal. blogfa. com http: //www. lonzairan. ir شماره تماس: 09109801035 امید یکتا

    آزمایشگاهی تهران
  • اندیکاتورهای شیمیایی و بیولوژیکی MESALABS نوار میکروبی ویال میکروبی اتوکلاو اتیلن اکساید EO GAS-STEAM-DRY HEAT

    اندیکاتورهای شیمیایی و بیولوژیکی MESALABS نوار میکروبی ویال میکروبی اتوکلاو اتیلن اکساید EO GAS-STEAM-DRY HEAT

    اندیکاتورهای شیمیایی و بیولوژیکی MESALABS نوار میکروبی ویال میکروبی اتوکلاو اتیلن اکساید EO GAS-STEAM-DRY HEAT Mesa Biological Indicators اندیکاتور بیولوژیکال اتیلن اکسایدEZEO اندیکاتورهای بیولوژیک،نوار میکروبی،ویال میکروبی اتوکلاو،اتیلن اکساید،حرارت خشک رلاست اندیکاتورهای شیمیایی و بیولوژیکی MESALABS نوار میکروبی ویال میکروبی اتوکلاو اتیلن اکساید EO GAS STEAM DRY HEAT اندیکاتورهای شیمیایی و بیولوژیکی MESALABS نوار میکروبی ویال میکروبی اتوکلاو اتیلن اکساید EO GAS STEAM DRY HEAT اندیکاتورهای بیولوژیک برای استفاده در پروسه استریلیزاسیون با بخار یا اتوکلاو یا همان ویال تست بیولوژیک اتوکلاو بخار و همان تست ویال میکروبی اتوکلاو یا تست اسپور اتوکلاو به دو شکل موجود هستند. نوع اول احتیاجی به شکستن ویال در انتهای سیکل نیست که به لحاظ کاربردی ساده‌تر است. برای آزمون سیکل مایع و امحا ذباله از این نوع اندیکاتور استفاده می‌شود. در هیدروکلاوها و استریلایزر مایکروویو نیز قابل استفاده است. در نوع دوم، در انتهای سیکل، پیش از قراردادن ویال در داخل انکوباتور، باید ویال شیشه‌ای داخل غلاف پلاستیکی را با فشار انگشتان یا با استفاده از ویال شکن دستی یا ویال شکن انکوباتور شکست. کلیه اندیکاتورهای شیمیایی و بیولوژیک در اتوکلاوهای کلاس آن، اس و بی قابل استفاده هستند. اندیکاتور بیولوژیکی برای استفاده در پروسه استریلیزاسیون پلاسما هیدروژن پر اکساید به دو شکل موجود است. نوع اول دارای غلاف پلاستیکی است و کاربرد آن ساده‌تر است. EZTEST Self Contained Biological Indicator اندیکاتور بیولوژیک به منظور بررسی صحت فرآیند استریلیزاسیون با گاز اتیلن اکساید در مراکز درمانی و هم چنین در صنعت به سه شکل با غلاف پلاستیکی، شیشه‌ای به همراه دیسک اسپور، و نوار اسپور یا نوار میکروبی حاوی باسیلوس آترافئوس یا باسیلوس سوبتیلیس تیپ نایجر موجود هستند. در نوع نوار اسپور، می‌توانید از محیط کشت های ارائه شده توسط ما نیز استفاده کنید که دارای این مزیت هستند که در عرض 48 ساعت به شما پاسخ قابل تفسیر می‌دهند و نیاز به کشت به مدت یک هفته نخواهد بود. نوار اسپور یا نوار میکروبی به عنوان اندیکاتور بیولوژیک برای استفاده در بررسی صحت استریلیزاسیون است یک نوع آن حاوی اسپور ژئوباسیلوس استئاروترموفیلوس، یک نوع حاوی باسیلوس آترافئوس(معادل باسیلوس سوبتیلیس)، یک نوع حاوی مخلوط این دو اسپور، و نوع دیگر آن حاوی اسپور باسیلوس پومیلوس است. واردات کلیه محصولات تولیدی کمپانی MESALABS USA بزرگترین کمپانی تولید کننده محصولات اندیکاتور بیولوژیک میکروبی و شیمیائی نوار میکروبی و ویال میکروبی اتوکلاو و اتیلن اکساید EO GAS نوار میکروبی و ویال میکروبی اتوکلاو STEAM اتیلن اکساید EO GAS ویال و نوار میکروبی رلاست برای تست ارزیابی آون و فور درای هیت Ampoules with Bacillus atrophaeus 10˄6 ATCC 9372 اسپورگاز اتیلن اکساید, پروتست گاز اتیلن اکساید, اتو کلاو 6^10 نام محصول: اندیکاتور بیولوژیکال اتیلن اکساید نوع محصول: اندیکاتور بیولوژیک بسته بندی:100 عدد در هر بسته شرح محصول: اندیکاتور بیولوژیکال اتیلن اکساید برای به چالش کشیدن اطمینان از صحت استریلیزاسیون بسته ها در اتوکلاو اتیلن اکساید طبق استاندارد AAMI ST41 طراحی شده است. اندیکاتور بیولوژیک شامل یک ویال پلاستیکی شفاف و نوار اسپور باکتری و نیز ویال شیشه ای حاوی محیط کشت میباشد. این اندیکاتور درپوش پلاستیکی دارد که توسط فیلتر کاغذی هپا تعبیه شده در آن، از نفوذ گرد و غبار و میکروارگانیسم ها جلوگیری می­کند. منافذ تعبیه شده در روی درپوش برای نفوذ مادۀ استریل کننده طراحی شده است. هنگامی که ویال شیشه ای پس از طی سیکل استریلیزاسیون را می­شکنیم محیط کشت درون اندیکاتور با اسپورها تماس پیدا می­کنند. هنگامی که اندیکاتور بیولوژیکال را انکوبه میکنیم در صورت وجود اسپور زندۀ باقی مانده در اندیکاتور رنگ محیط کشت تغییر پیدا میکند. ویژگیهای عملکرد: پس از تماس با اتیلن اکساید اندیکاتور بیولوژیک هنگامی که انکوبه شد با تغییر رنگ خود رشد یا عدم رشد اسپور را نشان میدهد. تغییر رنگ: در صورت عدم وجود اسپور زنده، رنگ محیط کشت قرمز باقی میماند و در صورت رشد از قرمز به زرد تغییر رنگ میدهد. مدت زمان مورد نیاز از بین رفتن اسپور: 30 تا 45 دقیقه با وجود 600 میلی گرم بر لیتر اتیلن اکساید، رطوبت 45% و دمای54 درجه سانتی گراد. ثبات اندیکاتور: رنگ محیط کشت اندیکاتور بیولوژیک پس از انکوبه کردن تا 72 ساعت قابل استناد است. ویژگیهای فیزیکی: ابعاد اندیکاتور: 4.8 سانتی متر در یک سانتی متر اندیکاتور شیمیایی روی ویال: اندیکاتور کلاس 1 نوع اسپور: باسیلوس آتروفئوس دمای انکوباتور: 35 درجه سانتی گراد الی 39 درجه سانتی گراد زمان لازم برای کشت توسط انکوباتور: 48 ساعت تعداد در بسته: 100 عدد شرایط نگهداری: در دمای 10 الی 38 درجه سانتی گراد و رطوبت 20 الی 70% تاریخ مصرف: تاریخ مصرف محصول روی بسته آن درج گردیده است. استاندارد FDA مربوطه MESA LABS 510K طبقه بندی استاندارد: اندیکاتور شیمیایی روی ویال: ANSI/AAMI NST79 Class 1 ISO 11140-1 Class 1 اندیکاتور بیولوژیکال: ANSI/AAMI/ISO 11138 Relasat Dry Heat Releasat for gas sterilization 10^6 ویال و نوار میکروبی رلاست برای تست ارزیابی آون و فور درای هیت 100 strips with Bacillus atrophaeus 10x6 100 tubes of culture broth. •50 ampoules with Bacillus atrophaeus 10x6 ATCC 9372 •50 tubes with 4, ml of culture medium. Spore strip G. stearothermophilus 10^6 ویال و نوار میکروبی اندیکاتور بیولوژیکال اتیلن اکسایدEZEO اسپور گاز اتیلن اکساید, پروتست گاز اتیلن اکساید, اتو کلاو 6^10 MESALAB-RAVEN-SGM USA SGMG/6-10^6-MESALAB PROTEST Steam EO Gas-SGM USA نوار میکروبی و ویال میکروبی اتوکلاو و اتیلن اکساید EO GAS و یال و نوار میکروبی رلاست برای تست ارزیابی آون و فور درای هیت Ampoules with Bacillus atrophaeus 10˄6 ATCC 9372 اسپور گاز اتیلن اکساید, پروتست گاز اتیلن اکساید, اتو کلاو 6^10 نوار میکروبی, ویال میکروبی, اتوکلاو, اندیکاتور بیولوژیک, اتیلن اکساید, EO GAS, پروتست, آون فوردرای هیت, Mesalabs اندیکاتورهای بیولوژیک،نوار میکروبی،ویال میکروبی اتوکلاو،اتیلن اکساید،حرارت خشک رلاست http: //biologicalindicators. mesalabs. com/all-biological-indicators http: //endosafelal. com http: //lonzalal. blogfa. com http: //www. lonzairan. ir شماره تماس: 09109801035 -09128305015 امید یکتا

    آزمایشگاهی تهران
  • The kit assay endotoxin method gel chelate of the company ایندوسیف and لونزا us

    The kit assay endotoxin method gel chelate of the company ایندوسیف and لونزا us

    The kit assay endotoxin method gel chelate Gel-LAL, the company Charles River Endosafe us PYROGENT Plus 24 Single PYROGENT Plus 64Test PYROGENT Plus 250 Test Limulus Amebocyte Lysate LAL Gel-Clot&EndPoint LAL Reagents Kits measure the endotoxin gel el Serie el Limulus Amebocyte Lysate LAL Gel-Clot&End-Point LAL Reagents Kate LAL single test 24 test and multimeter test 64 test 250 test لونزا and ایندوسیف us LONZA PYROGENT Plus Multiple PYROGENT Plus&Single Tests N289-125 N189-25 N289-06 N283-06 N283-125 50-648U QCL-1000 300 Test Kit RG-100 211899 BBL Difco Endpoint Chromogenic LAL Assays Measuring the exact amount of endotoxin in products in injectable and syringe storage device PTS Endpoint Chromogenic-Endpoint Turbidimetric اندپوینت کوروموژنیک and اندپوینت توربی دمتریک Shahrekord کوروموژنیک and shahrekord توربی دمتریک Kinetic Chromogenic Kinetic Turbidimetric Distilled water پایروژن ferry LAL REAGENT WATER Tip سمپلر yellow and blue پایروژن ferry گیلسون us Pipette tips, 10-100μl, yellow, 96/rack Pyrogen free, D200ST-Gilson USA Pipette tips, 100-1000μl, Blue, 100/rack Pyrogen free, D1000ST-Gilson USA The kit assay endotoxin-Limulus Amebocyte Lysate LAL gel-clot&end-point A variety of bar and and the mane of a test microbial autoclave and the gas ethylene oxide from the company SGM and Raven American BBL Penicillinase Concentrate, 10, 000, 000 units Enzyme پنیسیلیناز company,, el Art No: 211899 enzyme Penicillinase DIFCO-BBL Relasat Dry Heat Releasat for gas sterilization 10^6 And the mane and the bar of the microbial رلاست to test the assessment of Avon, and four dray Heath 100 strips with Bacillus atrophaeus 10x6&100 tubes of culture broth. •50 ampoules with Bacillus atrophaeus 10x6 ATCC 9372 •50 tubes with 4, ml of culture medium. Spore strip G. stearothermophilus 10^6 The spores of the gas ethylene oxide outdoor پروتست gas of ethylene oxide 6^SGMG/6-10 PROTEST SGM, USA (LONZA-CAMBREX-ENDOSAFE) Sur بیتان, new لائورات(Aspen 20)trader iodine pharmaceutical BP–USP SORBITAN MONOLAURATE SPAN 20 Sur بیتان, new palmitate(Aspen 40)trader iodine pharmaceutical BP–USP SORBITAN MONOPALMITATE SPAN 40 سوربتیان, new استئارات(Aspen 60)trader iodine pharmaceutical BP–USP SORBITAN MONOSTEARATE SPAN 60 Sur بیتان, new اولئات(Aspen 80)trader iodine pharmaceutical BP–USP SORBITAN MONOOLEATE SPAN 80 The preparation and delivery of the reference standard, MM, USP, BP, EP quality and the right conditions in 20 days Sale bar, and the mane and mates of the microbial and chemical Bacillus Subtilis&Stearothermophilus Gas of ethylene oxide and the autoclave, from the company, RAVEN, and MESALAB us A variety of filters, laboratory head, syringe, and industrial Sartorius–Watman membrane and filter system اسیون Tip سمپلر yellow and blue پایروژن ferry company GILSON USA on rack 96عددی approved the company LONZA and ENDOSAFE us The reference standard, USP-BP-EP European Pharmacopoeia, (EP)Reference Standard US Pharmacopoeia, (USP)Reference Standard British Pharmacopoeia, (BP)Reference Standard (LONZA-CAMBREX-ENDOSAFE) Endotoxin(LAL)Detection-lonza Endotoxin, mature LAL mature Detection, lonza, mature کیت sensing اندوتوکسین big ایندوسیف big لونزا big کیت LAL http: //endosafe. ir http: //www. lonzairan. ir http: //Criveriran. com http: //Crive. ir http: //lonzalal. blogfa. com Contact number: 09109801035 Hope permalinks

    آزمایشگاهی تهران