دستگاه روغن گیری پرس سرد و پرس گرم !؟

در روغنگیری به روش گرم: روغن در دمای بالای 100 درجه گرم میشود.
سرطانهای سینه و کبدو مشکلات عروقی و گوارشی در نتیجه مصرف این روغن هاست.
به همین علت:روغن تولید شده به روش گرم بایستی به صورت صنعتی تصویه شود.که آری از مشکل نیست.
روغن گیری به روش پرس سرد:
دمای روغن زیر 40 درجه است و فشار به دانه منجر به خروج روغن طبیعی میگردد.این روش پیچیدگی صنعتی رو در بر ندارد و روغن طبیعی میباشد.
در این روش خاصیت دانه های روغنی حفظ و هیچ تغییری نمیکند.
مکانیزم روغنگیری تحت پرس سرد oilst
دمای روغن حدود 40 درجه میباشد و رو غن تا دمای 45 درجه مشکلی به وجود نمیا ورد.
و روغن با رنگ و بو و طعم کاملا طبیعی تولید میشود.
یک المنت 70 درجه دستگاه oilst دارد که مربوط به کنجاله(تفاله)میباشد
واین گرما فقط مختص به خروج راحتر کنجاله  بدون تغییر خواص کنجاله از محفظه خروجی  کنجاله میباشد و باعث سوزاندن کنجاله نیز نمیگردد.
و این کنجاله قابلیت خوراکی برای دام میباشد.
 
۱۱ آبان ۱۳۹۵


محصولات مشابه
  • تامین قطعات و لوازمات دستگاه بستنی ساز

    تامین قطعات و لوازمات دستگاه بستنی ساز

    تامین قطعات و لوازمات دستگاه بستنی ساز ایرانی ژاپنی ایتالیایی چینی آمریکایی کره ای و ترکیه برد - پارو - گیربکس - کلوپ - کمپرسور - موتور - مانیتور و ...... تامین قطعات - تعویض - تعمیرات

    ماشین‌آلات تهران
  • فروش استاکر دستی

    فروش استاکر دستی

    فروش استاکر دستی در انواع مختلف و ظرفیتهای گوناگون با 12 ماه گارانتی به سراسر کشور با تضمین کیفیت و قیمت مناسب. فروش استاکر توسط شرکت پارت تجهیز آران در مدل های متنوع به قیمت استثنایی امکان پذیر می باشد. انواع استاکر: * استاکر دستی1 تن * استاکر دستی2 تن * استاکر دستی3 تن انواع قطعات استاکر می توانید با توجه به بودجه ی مورد نظرتان استاکر ژاپنی ، استاکر کره ، استاکر تایوان ، استاکر ایرانی و استاکر چینی خریداری کنید. ارسال به تمام نقاط ایران به صورت تک و عمده جهت دریافت مشاوره و خرید با شماره ی درج شده تماس حاصل فرمایید.

    ماشین‌آلات تهران
  • فروش دستگاه لیزر حکاکی و برش co2 غیرفلز مارک بیوند

    فروش دستگاه لیزر حکاکی و برش co2 غیرفلز مارک بیوند

    شرکت پارس کیا مهنام تنها نماینده فروش و خدمات دستگاه های حکاکی – برش لیزر مارک بیوند در ایران دستگاه های لیزر مخصوص کار غیر فلز جهت حکاکی و برش پارچه، چرم، پلکسی، ام دی اف، مقوا، فوم، چوب، و ... جهت ماکت سازی تولیدی کیف و کفش و تبلیغات- تابلو سازی ، معرق، ساخت تندیس و ... استفاده می شود این دستگاه ها توانایی حکاکی سنگ ( تزئینی و سنگ قبر) و شیشه را نیز دارد ساخت کشور چین مارک بیوند( beyondlaser) و مارکxi لیزر ساخت چین دستگاه ها با میزهای متفاوت از نظر اندازه و توان جوابگوی اکثر صنایع و تولیدات می باشد ابعاد میزها : به سانتیمتر است میز 60*40 میز 90*60 میز 130*90 میز 140*90 میز 130*180 میز 130*250 دارای توان های 80-100-130-150 وات با تیوپ های 10.000 ساعته همراه با چیلر 5000 یخچالی اتوماتیک و مکنده و دمنده دستگاه دارای مین برد حرفه ای با صفحه نمایشگر رنگی، قابلیت نمایش طرح را داراست. دستگاه ها دارای یک سال گارانتی تعویض قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند . آموزش کار با دستگاه به صورت رایگان در محل مشتری انجام می شود . فروش به صورت نقد ( با تخفیف ویژه) و اقساط می باشد با تشکر واحد فروش خانم بامداد شماره همراه 09109103925

    ماشین‌آلات تهران
  • خط تولید لوله پزشکی pvc

    خط تولید لوله پزشکی pvc

    خط تولید لوله پزشکی pvc تمام استیل جهت تولید انواع لوله های انعطاف پذیر پزشکی و بهداشتی، خط تولید لوله سرم پی وی سی یا لوله های pvc مدیکال گرید از یک اکسترودر تک مارپیچ تمام استیل و پایین خطی و قالب تمام استیل 304 تشکیل شده اند که به همراه یک گرانول ساز با اکسترودر 51/105 کونیکال پکیج مناسبی برای تولید لوله های گرید پزشکی می باشند. مجموعه فیدار اکسترودرپلاس تامین کننده و سازنده اکستروژن لاین پی وی سی مدیکال می باشد که با شرکت Tirong machinery بصورت مشارکتی این خطوط را وارد و تولید می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

    ماشین‌آلات البرز