همه چیز درباره ی میز تست شیلنگ

میز تست شیلنگ‌ها یک تجهیزات اساسی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است که برای آزمایش و اندازه‌گیری خصوصیات فیزیکی و شیمیایی شیلنگ‌ها و لوله‌های انتقال مایعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این میزها ابزارهای حیاتی در ارزیابی و کنترل کیفیت محصولات صنعتی و اطمینان از عملکرد صحیح شیلنگ‌ها در شرایط مختلف عملیاتی هستند.

اهمیت و کاربرد میز تست شیلنگ‌ها
میز تست شیلنگ‌ها به عنوان یک وسیله آزمایشی بسیار حیاتی برای اندازه‌گیری و ارزیابی خصوصیات شیلنگ‌ها شناخته می‌شود. این میزها مجهز به ابزارها و دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند ویژگی‌هایی از قبیل فشار تحمل، چقرمگی، انعطاف‌پذیری، مقاومت شیمیایی و دمای مشخص را اندازه‌گیری کنند.

در صنعت نفت و گاز، شیلنگ‌ها برای انتقال مایعات و گازها در شرایط فشار و دمای مختلف استفاده می‌شوند. بنابراین، اطمینان از عملکرد بهینه و ایمنی این شیلنگ‌ها ضروری است. میز تست شیلنگ‌ها به شرکت‌ها و تولیدکنندگان این صنایع امکان می‌دهد تا ویژگی‌های این شیلنگ‌ها را بررسی کنند و تضمین کنند که این محصولات با استانداردهای مورد نیاز سازگاری داشته باشند.

اجزاء و ویژگی‌های اصلی میز تست شیلنگ‌ها
میز تست شیلنگ‌ها از اجزاء مهمی تشکیل شده‌اند که در انجام آزمایش‌ها و اندازه‌گیری‌های لازم برای ارزیابی شیلنگ‌ها نقش دارند. بعضی از ویژگی‌های اصلی این میزها عبارتند از:

 1. دستگاه‌های اندازه‌گیری فشار و دما:
مهمترین دستگاه‌ها در میز تست شیلنگ‌ها، دستگاه‌هایی برای اندازه‌گیری فشار و دما هستند. این دستگاه‌ها به تنظیم و ثبت فشار و دمای مایعات کاربردی در شیلنگ‌ها کمک می‌کنند.

 2. تجهیزات آزمایشی:
میز تست شیلنگ‌ها با برخورداری از تجهیزات آزمایشی مانند دستگاه‌های تست ضربه، تست انعطاف‌پذیری، و تست اجرا، امکان انجام آزمایش‌های متعدد بر روی شیلنگ‌ها را فراهم می‌آورد.

3. نرم‌افزارهای کنترل و آنالیز داده:
میزهای تست شیلنگ‌ها اغلب با نرم‌افزارهایی ترکیب می‌شوند که به کاربران امکان می‌دهند نتایج آزمایش‌ها را ثبت، تحلیل و گزارش کنند.

 نتیجه‌گیری
میز تست شیلنگ‌ها یک ابزار اساسی و ضروری در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است که به تشخص ایفای نقش مهمی در ارزیابی و کنترل کیفیت شیلنگ‌ها و لوله‌های انتقال مایعات دارد. این میزها با امکانات و ویژگی‌های خاص خود، به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که محصولات تولیدی طبق استانداردهای لازم عمل کرده و ایمنی و عملکرد بهینه را فراهم آورند.

شرکت تامین و تجهیز ابزار دقیسق آرمه اولین تولید کننده ی انواع میز تست شیلنگ و شیرالات  در ایران میباشد 
 


۱۲ مهر ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • تامین قطعات و لوازمات دستگاه بستنی ساز

    تامین قطعات و لوازمات دستگاه بستنی ساز

    تامین قطعات و لوازمات دستگاه بستنی ساز ایرانی ژاپنی ایتالیایی چینی آمریکایی کره ای و ترکیه برد - پارو - گیربکس - کلوپ - کمپرسور - موتور - مانیتور و ...... تامین قطعات - تعویض - تعمیرات

    ماشین‌آلات تهران
  • فروش استاکر دستی

    فروش استاکر دستی

    فروش استاکر دستی در انواع مختلف و ظرفیتهای گوناگون با 12 ماه گارانتی به سراسر کشور با تضمین کیفیت و قیمت مناسب. فروش استاکر توسط شرکت پارت تجهیز آران در مدل های متنوع به قیمت استثنایی امکان پذیر می باشد. انواع استاکر: * استاکر دستی1 تن * استاکر دستی2 تن * استاکر دستی3 تن انواع قطعات استاکر می توانید با توجه به بودجه ی مورد نظرتان استاکر ژاپنی ، استاکر کره ، استاکر تایوان ، استاکر ایرانی و استاکر چینی خریداری کنید. ارسال به تمام نقاط ایران به صورت تک و عمده جهت دریافت مشاوره و خرید با شماره ی درج شده تماس حاصل فرمایید.

    ماشین‌آلات تهران
  • فروش دستگاه لیزر حکاکی و برش co2 غیرفلز مارک بیوند

    فروش دستگاه لیزر حکاکی و برش co2 غیرفلز مارک بیوند

    شرکت پارس کیا مهنام تنها نماینده فروش و خدمات دستگاه های حکاکی – برش لیزر مارک بیوند در ایران دستگاه های لیزر مخصوص کار غیر فلز جهت حکاکی و برش پارچه، چرم، پلکسی، ام دی اف، مقوا، فوم، چوب، و ... جهت ماکت سازی تولیدی کیف و کفش و تبلیغات- تابلو سازی ، معرق، ساخت تندیس و ... استفاده می شود این دستگاه ها توانایی حکاکی سنگ ( تزئینی و سنگ قبر) و شیشه را نیز دارد ساخت کشور چین مارک بیوند( beyondlaser) و مارکxi لیزر ساخت چین دستگاه ها با میزهای متفاوت از نظر اندازه و توان جوابگوی اکثر صنایع و تولیدات می باشد ابعاد میزها : به سانتیمتر است میز 60*40 میز 90*60 میز 130*90 میز 140*90 میز 130*180 میز 130*250 دارای توان های 80-100-130-150 وات با تیوپ های 10.000 ساعته همراه با چیلر 5000 یخچالی اتوماتیک و مکنده و دمنده دستگاه دارای مین برد حرفه ای با صفحه نمایشگر رنگی، قابلیت نمایش طرح را داراست. دستگاه ها دارای یک سال گارانتی تعویض قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند . آموزش کار با دستگاه به صورت رایگان در محل مشتری انجام می شود . فروش به صورت نقد ( با تخفیف ویژه) و اقساط می باشد با تشکر واحد فروش خانم بامداد شماره همراه 09109103925

    ماشین‌آلات تهران
  • خط تولید لوله پزشکی pvc

    خط تولید لوله پزشکی pvc

    خط تولید لوله پزشکی pvc تمام استیل جهت تولید انواع لوله های انعطاف پذیر پزشکی و بهداشتی، خط تولید لوله سرم پی وی سی یا لوله های pvc مدیکال گرید از یک اکسترودر تک مارپیچ تمام استیل و پایین خطی و قالب تمام استیل 304 تشکیل شده اند که به همراه یک گرانول ساز با اکسترودر 51/105 کونیکال پکیج مناسبی برای تولید لوله های گرید پزشکی می باشند. مجموعه فیدار اکسترودرپلاس تامین کننده و سازنده اکستروژن لاین پی وی سی مدیکال می باشد که با شرکت Tirong machinery بصورت مشارکتی این خطوط را وارد و تولید می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

    ماشین‌آلات البرز