نمایندگی هود گرنیه gorenje

نمایندگی هود گرنیه ، گرنجه ، گرنج ، گرنجی که میبایست تلفظ صحیح این برند را با نام گرنیه و علامت انحصاری این برند را gorenje نامید .
گرنیه یک شرکت اروپایی تولید کننده لوازم توکار آشپزخانه میباشد که کارخانه و دفتر اصلی این شرکت خوشنام اروپایی در کشور اسلوونی میباشد .واردات محصولات گرنیه gorenje در ایران توسط دو شرکت بزرگ بازرگانی از سالهای گذشته در ایران انجام میگردید که نام یکی از این شرکتها شرکت بزرگ بازرگانی فربر میباشد و دیگرشرکت وارد کننده محصول شرکت شکوفا الکتریک میباشد .

همزمان با واردات این محصولات توسط دو شرکت بازرگانی فربر ، شکوفا هر دو شرکت جهت ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات محصولات خود اقدام به عقد قرارداد با شرکت های زینو اطلس و شکوفا سرویس نمودند تا در زمان نصب و ارائه خدمات مشتریان در آرامش کامل نسبت به رفع عیوب احتمالی محصولات بدون دغدغه و مشکل اقدام نمایند.
اما از ابتدای سال 1397 و  لغو قانون واردات لوازم خانگی در ایران ، هر دو شرکت نسبت به ورود دستگاه های این شرکت بزرگ (gorenje ) دچار مشکل گردیدند و واردات محصولات با کیفیت این شرکت خاص اروپایی دیگر در کشور انجام نشد .

و اما مشکل از آنجا شروع شد که شرکتهای ارائه کننده خدمات وتعمیرات این برند (gorenje) واردات قطعات ولوازم یدکی محصولات خود را ادامه دادند تا مشتریان این مجموعه ها و تعهد انجام شده به آنها در قبال برگه گارانتی پایمال نگردد متاسفانه افراد سودجو و افرادی بدونه هرگونه مجوز قانونی در بستر و فضای مجازی اقدام به ثبت وانتشار آگهی تعمیرات محصولات مختلف مینمایند از این فرصت سو استفاده و شروع به درج آگهی های تعمیرات در سراسر کشور نمودند که این امر توانسته موجبات نارضایتی مشتریان این برند مطرح و معروف اروپایی را فراهم آورد .

این افراد بدون در دست داشتن قطعات این برند و به بهانه های مختلف نسبت به دریافت اطلاعات مشتریان اقدام و با مراجعه به آنها قطعات اصلی واورجینال دستگاه را از آن جدا کرده وقطعات بسیار بی کیفیت چینی را جایگزین این قطعات نموده و در شکل وظاهر و از همه مهمتر عملکرد دستگاه به صورت درست و طبیعی اختلال درست میکنند و مشتری را با هزینه های هنگفت تعمیرات بی کیفیت مواجه مینمایند .
از این رو لازم به توضیح مجدد میباشد نمایندگی رسمی محصولات گرنیه gorenje در ایران دو شرکت بزرگ و معتبر زینو  اطلس و شکوفا میباشند و این مجموعه ها هیچ نمایندگی ویا دفتر خدمات وتعمیرات دیگری در ایران ندارند لذا شما مشتری گرامی میبایست جهت تعمیرات و خدمات محصولات خود با این دو مجموعه در تماس باشید .

تاریخچه شرکت زینو اطلس

شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ، از ابتدای سال 1390 در تهران تاسیس و اقدام به اخذ مجوز های لازم در حوزه خدمات پس از فروش و بازرگانی محصولات وقطعات نموده است . این مجموعه نمایندگی رسمی محصولات شرکت گرنیه gorenje در ایران میباشد که با توجه به خدمات گسترده خود در سراسر کشور توانسته برترین ارائه کننده خدمات و تعمیرات محصولات در کشور را به مشتریان محترم خود و محصولات با کیفیت گرنیه gorenje ارائه دهد .

توجه داشته باشید جهت دریافت خدمات و تعمیرات ، خرید قطعات ، خرید دستگاههای موجود میبایست همه روزه در ساعات اداری با شماره 02126326554 با زینو اطلس در ارتباط باشید .
این مجموعه میتواند در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارائه خدمات و تعمیرات ، فروش قطعات ، و فروش محصولات در سراسر کشور در کنار شما عزیزان باشد .

محصولات گرنیه gorenje

اگر تازه به جمع دارندگان محصولات گرنیه gorenje پیوستید و یا قصد تجهیز آشپزخانه خود را با محصولات خاص و لاکچری گرنیه gorenje دارید لازم است با محصولات این شرکت آشنا شوید .

هود گرنیه gorenje :

هود های گرنیه gorenje در دو نوع دیواری و جزیره تولید میگردد .
هود گرنیه gorenje دیواری معمولا با عرض های 60 و 90 سانت ارائه گردیده و از تکنولوژی سبز ودوستدار محیط زیست بهره میبرد . این محصول مجهز به موتور قدرتمند با توان مکش 900 متر مکعب و سوپر سایلنت (بی صدا ) با توجه به قدرت موتور مکنده خود میباشد . ضمانت و نصب خدمات این محصول در ایران بر عهده شرکت خدمات طلایی زینو اطلس میباشد .

اجاق گاز گرنیه gorenje :

این محصول یکی از مهمترین ابزار آشپزخانه هر کدبانوی ایرانی بوده و در دو اندازه 4 و 5 شعله در کشور ارائه گردیده از مشخصات و امکانات این محصول میتوان به ترموکوپل تاپ تایم ، سرشعله با کیفیت و اصلی برند ساباف ، دیفندی ، سامی پرس ، همچنین مجهز به سیستم فندک اتوماتیک و از همه مهمتر مجهز به شیشه سرامیکی شات و مقاوم به حرارت و شک که باعث تمایز این محصول با دیگر محصولات موجود در بازار بوده است.
نصب و گارانتی و همچنین تعمیرات و خدمات این محصول بر عهده شرکت خدمات طلایی زینو اطلس میباشد.

فر توکار گرنیه gorenje :

یکی دیگر از محصولات خاص ومهم در آشپزخانه که در توسط شرکت گرنیه با طراحی و امکانات بی نظیر ارائه گردیده است . توجه کنید نصب و تعمیرات این محصول بر عهده شرکت خدمات طلایی زینو اطلس میباشد. این محصول در دو نوع گازی و تمام برق ارائه گردیده و دارای برنامه های بسیار متنوع پخت میباشد که هر برنامه دارای قابلیت های بسیار زیاد بوده و پخت های خاص را برای شما فراهم آورده است .
۱۸ تیر ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • نماینده پکیج ایمرگاس درتبریز

    نماینده پکیج ایمرگاس درتبریز

    سرویسکار مجاز پکیج ایمرگاس در تبریز اولین کارگاه تعمیرات تخصصی پکیج دارای پروانه کسب تعمیرات پکیج درتبریز تعمیرات پکیجهای : ایران رادیاتور - بوتان - گلدیران - ایساتیس - ایمرگاس - ایرفل - آریستون - وستن - بارل - باکسی - شاپه فرانسه - تاچی - گرم ایران - زاس ترکیه - دمراد - بایکان - بایمک - آلزان دیواری شماره تلفن تماس : 09148442137 شماره تلفن تماس : 09390324739

    تعمیرات آذربایجان شرقی
  • نمایندگی bft غرب تهران02144756060 نمایندگی بی اف تی در غرب تهران

    نمایندگی bft غرب تهران02144756060 نمایندگی بی اف تی در غرب تهران

    شرکت دژآک نمایندگی فروش و خدمات و تعمیرات جک bft ایتالیا در غرب تهران. نمایندگی جک های ایتالیایی BFT در ایران . فروش و خدمات راهبند BFT ایتالیا و جک های فوبوس A40 و A25 وجک های ریلی bft مرکز تعمیرات جک درب پارکینگ در محدوه های سعادت آباد، شهرک غرب، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهر زیبا، شهران، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، تهرانسر،کاشانی ، فردوس، دهکده المپیک، کن شهرک گلستان میدان اتریش ، کوهک ، دریاچه ، منطقه 22 ، شهرک راه آهن ، شهرک چیتگر ، شهرک خرازی ، ورد آورد ، شهرک یاس ، شهرک آزادی ، تعاون

    تعمیرات تهران
  • فروش دستگاههای صنعتی اسپرسوساز

    فروش دستگاههای صنعتی اسپرسوساز

    دستگاه های اسپرسو ساز صنعتی و نیمه صنعتی که برای مغازه ها و کافه ها استفاده می شود در اصل همان عملکرد اسپرسو ساز های خانگی را دارند اما در ابعاد بزرگ تر و ظرفیت بیشتر. این دستگاه ها قادرند روزانه تعداد زیادی فنجان اسپرسو آماده کنند بدون اینکه مشکلی برای دستگاه به وجود آید. اگر کافه دار هستید و می خواهید بهترین اسپرسو شهر خود را به مشتریان بدهید باید دستگاه اسپرسو سازی تهیه کنید که بتواند قهوه را به یک نوشیدنی خوشمزه با عطر عالی تبدیل کند. این متن قرار است به موضوع بهترین برند های تولید کننده دستگاه اسپرسو ساز صنعتی و نیمه صنعتی بپردازد. اسپرسو ساز تک گروپ یا دو گروپ: دابل گروپ یا دو گروپ به این معناست که دو نفر همزمان می توانند با دستگاه کار کنند. این آپشن برای کافه های بزرگ و شلوغ مناسب است. اسپرسو ساز های سه گروپ هم وجود دارد که در کافه های خیلی شلوغ استفاده می شود. اما اگر کافه کوچک و خلوتی دارید همان اسپرسو ساز تک گروپ برای تان کافی است. همچنین قیمت تک گروپ ارزان تر است.جنس بدنه اسپرسو ساز: دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی چون با حجم بالای مواد و آب جوش سر و کار دارند باید از جنسی ساخته شوند که مقاومت کافی را در برابر این حجم از حرارت داشته باشد. بنابراین استیل مناسب ترین متریال برای بدنه اسپرسو ساز صنعتی است.برند اسپرسو ساز: اگر می خواهید دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی بخرید پیشنهاد می شود برند های گریماک یا بیزرا با قیمت حدود ۳۰ میلیون تومان تهیه کنید. اما اگر کافه خلوتی دارید و می خواهید هزینه اولیه کمتری را هم بپردازید از برند های چینی نظیر جیمیلای با قیمت حدود ۵ میلیون تومان استفاده کنید. اسپرسو ساز نوا هم با همین قیمت انتخابی عالی خواهد بود.

    تعمیرات فارس
  • اجاره دستگاه اسپرسو در شیراز

    اجاره دستگاه اسپرسو در شیراز

    تیم فروش دستگاههای اسپرسوساز در شیراز به همراه اجاره دستگاه ها به صورت روزانه.... چنانچه برای برگذاری مراسم های پیش رو نیاز به ارایه خدمات قهوه دارین، ما میتوانیم برایتان دستگاه اسپرسوساز همراه با تجهیزات و یا حتی باریستا جهت اجاره روزانه تهیه کنیم. ویژه تشریفات مجالس انواع نمایشگاهها و هر مراسمی که مد نظر شماس فقط در شیراز

    تعمیرات فارس