قیمت انواع دستگاه گسکت بر

در صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی، دقت و کیفیت در برش و ساخت گسکت‌ها امریکا از اهمیت بسیاری برخوردار است. یکی از تجهیزات کلیدی در این صنایع، دستگاه گسکت بر (Gasket Cutter) برند ALLPAX می‌باشد که برای برش دقیق گسکت‌های فلزی و غیرفلزی طراحی شده است.

### دستگاه M3 ROTARY-STYLE GASKET CUTTER
شماره قطعه: AX7000

این دستگاه برای برش دقیق گسکت‌های فلزی و غیرفلزی با موادی مانند کرک، فیبر و لاستیک با ضخامت تا ¼ اینچ طراحی شده است. قابلیت برش گسکت‌ها با عرض رویه از ¼ تا 7 اینچ و با قطر داخلی از 2 تا 22 اینچ و خارجی از 22 تا 62 اینچ را دارا می‌باشد. این دستگاه دارای چارچوب فلزی با طول 7 اینچ و اجزای فولادی دقیق است که قابلیت نصب بر روی میز کار را داراست. ویژگی‌های دیگر این دستگاه شامل استفاده از تیغه‌های برش دائمی از جنس فولاد ابزار و دستکردی که با دست توسط دستگاه عمل می‌شود است. این محصول با کیفیت ساختار برای تضمین دقت بالا در برش‌های صنعتی ساخته شده است و محصولی از آمریکا می‌باشد.

### دستگاه SM4 ROTARY-STYLE GASKET CUTTER
شماره قطعه: AX7001

این دستگاه به عنوان یک گزینه پر قدرت برای برش دقیق گسکت‌های فلزی و غیرفلزی با موادی مانند فولاد نرم، مس، روی و مس طراحی شده است. این دستگاه همچنین مواد غیرفلزی مانند فیبر سخت، لاستیک و تفلون را نیز می‌تواند ببرد. قابلیت برش گسکت‌ها با عرض رویه از ½ تا 8 ¾ اینچ و با قطر داخلی از 3 تا 28 اینچ و خارجی از 28 تا 80 اینچ را دارا می‌باشد. این دستگاه نیز دارای چارچوب فلزی با طول 8 ¾ اینچ و اجزای فولادی دقیق است که به سادگی بر روی هر نوع میز کار نصب می‌شود.

هر دو دستگاه از مواد با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته تولید شده‌اند تا نیازهای صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی را برآورده سازند. این دستگاه‌ها به‌طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و از دقت و کیفیت بالایی برخوردارند که برای تولیدات صنعتی حیاتی است.

### دستگاه برش گسکت موتوری M3 با سبک چرخان
شماره قطعه AX7200،

این دستگاه برش گسکت موتوری M3 با سبک چرخان، با شماره قطعه AX7200، یک ابزار کاملاً مناسب برای تولید دسته‌های متعددی از گسکت‌های با اندازه یکسان به صورت سریع و کارآمد است. طراحی اصلی این دستگاه برای مواد غیرفلزی گسکت مانند کرک، فیبر و لاستیک با ضخامت تا ¼ اینچ است. قادر به برش گسکت با عرض رویه از ¼ تا 7 اینچ و با قطر داخلی از 2 تا 62 اینچ می‌باشد. این دستگاه با امکان نصب بر روی هر نوع میز کار با استفاده از پیچ‌های 3/8 اینچ تعبیه شده است.

### ویژگی‌ها:
- چارچوب فلزی سنگین با حلقه باز شده به طول 7 اینچ
- اجزای فولادی دقیق برای دقت بالا در برش‌های صنعتی
- تیغه‌های برش از جنس فولاد ابزار با دوام و مقاوم
- موتور 1/6 اسب بخار با گیربکس؛ 120 ولت جریان متناوب
- ساخته شده در ایالات متحده آمریکا

این دستگاه برش گسکت موتوری M3 با سبک چرخان، با کیفیت ساخت بالا و استفاده از تکنولوژی پیشرفته، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تولید صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی است.


## مقاله: دستگاه گسکت بر برند ALLPAX امریکا - رقابتی‌ترین گزینه برای صنایع پالایشگاه و پتروشیمی ایران

شرکت آرمه، نمایندگی انحصاری برند ALLPAX آمریکا در ایران، با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات بی‌نظیر، به عنوان یکی از پیشگامان در تأمین تجهیزات صنعتی برای صنایع پالایشگاه و پتروشیمی شناخته می‌شود. در این مقاله، به بررسی مزایای رقابتی و منحصر به فرد این شرکت و محصولات برند ALLPAX خواهیم پرداخت.

### مزایای رقابتی شرکت آرمه و محصولات برند ALLPAX:

1. **قیمت مناسب و رقابتی:** با توجه به نمایندگی مستقیم و انحصاری برند ALLPAX در ایران، شرکت آرمه قادر به ارائه محصولات با قیمت بسیار مناسب و رقابتی است. این امر به صنایع پالایشگاه و پتروشیمی ایران امکان می‌دهد تا با هزینه‌های کمتر به تجهیزات با کیفیت بالا دست یابند.

2. **گارانتی طولانی مدت:** تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت آرمه، همراه با یک سال گارانتی کامل عرضه می‌شوند. این گارانتی به مشتریان اعتماد بیشتری در خرید و استفاده از محصولات می‌دهد.

3. **خدمات پس از فروش بی‌نظیر:** شرکت آرمه با بیش از ۵ سال سابقه فعالیت در تأمین تجهیزات صنعتی، تضمین می‌کند که پس از خرید، مشتریان به مدت ۱۵ سال از خدمات پس از فروش با کیفیت و قابل اعتماد بهره‌مند خواهند شد. این شامل تعمیرات، نگهداری و تأمین قطعات یدکی می‌شود.

4. **تعمیرات با گارانتی:** شرکت آرمه خدمات تعمیراتی انواع محصولات برند ALLPAX را با گارانتی ارائه می‌دهد. این امر به مشتریان اطمینان می‌دهد که محصولاتشان در صورت نیاز به تعمیرات، توسط تیم متخصص و با استفاده از قطعات اصلی، با کیفیت بالا تعمیر می‌شوند.

با توجه به مزایای فوق، شرکت آرمه به عنوان نماینده برند ALLPAX آمریکا، بهترین گزینه برای تأمین تجهیزات صنعتی با کیفیت برای صنایع پالایشگاه و پتروشیمی ایران می‌باشد.


۱۸ فروردین ۱۴۰۳


محصولات مشابه
  • بست تسمه بسته بندی

    بست تسمه بسته بندی

    مرآت صنعت ____________ بست تسمه بسته بندی تسمه پلاستیکی و تسمه فلزی بست تسمه برای اتصال کردن 2 تسمه پلاستیکی یا فلزی به هم میباشد. بستهای تسمه از جنس اهنی و استیل میباشد در بستهای تسمه تنوع شکل وتنوع سایز وجود داردوبنا به درخواست مصرف کننده هرشکل وسایزی که بخواهد سفارش می دهد. سایز بستهای مصرفی 13، 16، 19، 32 میباشدکه این بستها با کمک انبر پرچ تسمه کش جمع میشوند. بست تسمه سایز 13 بست تسمه سایز 16 بست تسمه سایز 19 بست تسمه سایز 32 بست تسمه شاخدار استیل سایز16 بست تسمه شاخدار استیل سایز 19 تسمه بسته بندی تسمه کش

    ابزار و یراق تهران
  • جک ولولای درب خفاشی انواع خودروها اصل ترکیه

    جک ولولای درب خفاشی انواع خودروها اصل ترکیه

    بارزگانی فایکو110 (عین اللهی ) با سلام؛بازرگانی فایکو 110،اولین وبرترین تهیه وتوزیع کننده درشمالغرب کشور با فعالیت خود در ضمینه: -توزیع انواع تختخوابهای کمجای دیواری وباکس داروانواع ستکاهای فلزی ثابت وجکدارداخل تختخوابی -تهیه وارایه انواع جکهای گازی تختخوابی ؛صنعتی؛خودرویی وسفارشی مشتری با قیمت مناسب وکیفیت بالا. گروه صنعتی فایکو110باکادری مجرب اماده نصب تختخواب های دیواری با کیفیت بالاو با نازل ترین قیمت . ساعت تماس : روز های کاری از ساعت 9 الی 7 شب یکسره سایت فروشگاهی جهت خرید انلاین ***http://faico110.com/ Instagram.com/kamja.takhat http://jak-gazi.blogfa.com/ http://www.faico110.blogfa.com -کیفیت ودوام وقیمت مناسب را با ما تجربه کنید . آدرس: تبریز خیابان آزادی آخر کوی سجادیه جنوبی خیابان مهدیه پ11 (چهار راه ابوریحان ابادانی مسکن بالاتر از دانشگاه زاد خیابان مهدیه پ 11) از تولید به مصرف از کارخنه به خانه 04134770780 09146474591 09147861734

    ابزار و یراق آذربایجان شرقی
  • اره آلومینیوم بر و اره چوب بر

    اره آلومینیوم بر و اره چوب بر

    تولید کننده و فروشنده مستقیم اره آلومینیوم بر اره چوب بر تک فاز سه فاز اره آلمینیوم بر 25 سانت اره آلمینوم بر 30 سانت اره آلمینیوم بر 40 سانت ارهآلمینیوم بر 50 سانت اره آلمینیوم بر دارای اهرم حرکت تیغه به بالا می باشد. دارای قرار متحرک و خط کش اندازه گیری جهت برش های سریع می باشد. دارای مخزن و پمپ روغن کاری دستی جهت جلوگیری از چسبیدن آلمینیوم به تیغه می باشد. قابلیت فارسی برکردن در دوجهت چپ و راست و زوایای مختلف رادارد. قابلیت نصب موتور تک فاز و سه فاز باتوان 3 اسب 3000 دور

    ابزار و یراق تهران
  • سری فلزی سیبکی جک گازی

    سری فلزی سیبکی جک گازی

    مرکز فروش جک گازی اصل ترکیه فروش جک گازی درب هواپیما فروش جک گازی صنعتی در تمام سایزها ونیوتن ها فروش جک گازی تجهیزات و دستگاه های صنعتی فروش درب خفاشی برای تمام خودروها فروش جک گازی یخچال صنعتی فروش سری جک گازی انواع مدلی های فلزی .پلاستیکی . سیبکی .تسمه ای فروش جک گازی تجهیزات پزشکی برانکارد .ماساژور و.... فروش جک گازی ضامن دار تخت جراحی برای تمام قسمت ها و فروش جک گازی ضامن داردر طول ها و قدرت های ( نیوتن) مختلف فروش قطعات جک گازی فروش جک گازی صندوق عقب ماشین برای تمام خودروهای ایرانی و خارجی وغیر فابریک نصب شده فروش جک گازی فروش جک گازی کاپوت خودرو فروش جک گازی تردمیل فروش جک گازی تخت خواب کمجا .باکسی .ستکا.تاشو.اسکانیا و.... ثبت سفارس در سایت سایت فروشگاهی جهت خرید انلاین ***http://faico110.com/***

    ابزار و یراق آذربایجان شرقی