چسب کاشت میلگرد هیلتی re 500 v3

 

یکی از بهترین برند های محصولات مقاوم سازی و کاشت شیمایی در صنعت ساخت و ساز چسب کاشت میلگرد هیلتی re 500 v3 تولید شده بر پایه اپوکسی که بسیاری از مشکلات را در زمینه با کاشت آرماتور، بولت و تقویت سازه های بتنی را برطرف کرده است. شرکت آلمانی هیلتی هموار جزو بزرگ ترین و بی رغیب ترین شرکت های تولید کننده ایزار آلات و چسب های صنعتی در سطح جهان بوده که حجم خرید و فروش بالای چسب کاشت میلگرد هیلتی re 500 v3 با توجه به قیمت این محصول در رقابت با سایر محصولات این گروه اعم از انواع چسب و خمیر کاشت میلگرد در بتن خود گویای این مطلب است.
چسب re500v3 شرکت hilti در دو سایز 330ml و 500ml دارای قابلیت استفاده در محیط خیس و بتون ترک دار و مقاوم در برابر زلزله می باشد که این فاکتورهای بارز باعث پیدا کردن و بیشتر شدن طرفدارن re500v3 نزد مهندسین تراز اول سطح جهان و انتخاب اول جهت پروژه های عمرانی و ساختمانی شده است .


 

همان‌طور که می‌دانید چندین کد از قبیل چسب هیلتی RE 100، چسب هیلتی RE 10، چسب هیلتی HY 200 R، چسب هیلتی HY 200 A، چسب هیلتی HY 200 R V3، چسب هیلتی RE 500 V3 و چسب هیلتی RE 500 V4 در کشور ایران وجود دارد؛ اما آیا بنظر شما نسخه‌ی فیک این چسب‌ها هم موجود است یا خیر؟! لزا درهنگام خرید رعایت نکات توجه به تاریخ انقضای چسب که در قسمت فوقانی چسب قید شد الزامی میباشد لطفا پس از خرید چسب تا زمان مصرف به شرایط و دمای مناسب جهت نگهداری که با بر برچسب مشخص روی چسب re500 v3 قید شده است حتما دقت کنید

 

کاربرد چسب کاشت میلگرد هیلتی re 500 v3

 

برای استفاده در ساختارهای پس از نصب میلگردها. مثل میلگرد انتظار، اتصال‌های پرتو به ستون و سازه‌های از این دست
بست‌های متحمل بار بالا در بتن مسلح و غیرمسلح مثل پرتوهای ساختاری، ستون‌ها، سیلوها، ماشین‌آلات، حفاظ ایمنی
مناسب برای نصب پلیت‌ها با کاربردهای مهم درنواحی لرزه‌خیز مانند پلیت‌های تیر و ستون‌های فولادی با میله تمام رزوه تا سایز 39mm
بست‌هایی که در سوراخ‌های ایجاد شده با مته‌های هسته الماسی قرار می‌گیرند
بسیار مناسب برای کاشت آرماتورهای سازه‌ای تا سایز 40mm با عمق زیاد و درنواحی لرزه‌خیز
انکرهای پس از اتصال در شرایط آب و هوایی خشک، تر، پر از آب یا زیر آب، همه فصول حتی زمستان
مقاوم‌سازی لرزه‌ای ساختمان‌ها و سازه‌های مهم مانند پل، مخزن و غیره
جهت استفاده در بتن (ترک دار و غیرترکدار)


مزایای چسب کاشت میلگرد هیلتی re ۵۰۰ v۳

 

دارای بالاترین قدرت پیوندی هم در بتن مسلح و هم بتن غیرمسلح برای استفاده در سطوح افقی و عمودی
تایید شده برای استفاده در مناطق لرزه‌خیز بر طبق استاندارد ICC-ES و AC308 و ACI ۳۵۵.۴ برای بتن‌های با درز و بدون درز
استفاده در حفره‌های ایجاد شده با مته‌های الماسی همراه با ابزار سفت‌کاری برای بتن‌های مسلح و غیرمسلح در تمام مناطق لرزه‌خیز
دارای تاییدیه‌های استفاده در نواحی لرزه‌ای با اهمیت بالا و متوسط (EOTA - AASHTO)
استانداردهای ASTM، C۸۸۱-۱۴، در نوع‌های I، II، IV و V با Grade ۳، Class A، B، C به جز انقباض طولی را رعایت می‌نماید
لوله مخلوط، به شما مخلوطی مناسب می‌دهد که اشتباهات اندازه‌گیری را از بین‌برده و از تولید ضایعات جلوگیری می‌نماید
بدون استایرن و مواد حلالی (عملا بی‌بو است)
دمای قابل تحمل هنگام اتصال، بین منفی پنج درجه سانتی‌گراد تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد.
مقاومت عالی در برابر شرایط هوایی و اختلافات دمایی (با دمای ۵- تا ۴۰ درجه سانتیگراد) در تمامی فصول
سریع‌ترین سرعت خشک شدن بین تمامی کدهای چسب کاشت میلگرد هیلتی
مناسب برای نصب در بتن‌های خشک، مرطوب، پر از آب با روش‌های نصب استاندارد
امکان استفاده برای کاشت میلگرد در زیر آب (تا ارتفاع ۵۰ متر زیر آب)


طریقه نصب و گان تزریق مناسب چسب کاشت میلگرد هیلتی re 500 v3

 

برای نصب چسب کاشت میلگرد RE500 V۳ می‌باست ازگان تزریق خود برند هیلتی استفاده کرد. نمونه مشابه با قیمت مناسب‌تر ازگان هیلتی، متاسفانه در بازار وجود ندارد. گان تزریق مناسب به کد فنی HDM500 به همراه کاتریج مشکی رنگ می‌باشد. برای استفاده از چسب V۳ می‌بایست چسب را از محفظه پلاستیکی خارج نموده و سپس داخل کاتریج قرار دهید. نازل ترکیب دو جزء چسب را بر روی بدنه پلاستیکی چسب ببندید. در مرحله آخر کاتریج را بر روی‌گان محکم کرده و اقدام به فشردن اهرم‌گان کنید.

نکات ارائه شده توسط هیلتی برای اجراء انواع چسب و خمیر کاشت میلگرد بسیار مهم می‌باشد. تمامی اعداد و نتیجه‌های تست ارائه شده برای این محصول، در شرایطی کسب شده که نظافت حفره یا سلامت میلگرد / راد تمام رزوه به طور کامل بررسی و انجام شده است. در اسناد ارائه شده توسط هیلتی ذکر شده که بهتر است ۱۰ سانتی متر اول تزریق را دور بریزید تا دو جزء چسب به خوبی با هم ترکیب شوند. میران چسب مصرفی برای هر حفره باید به وسیله نرم‌افزار هیلتی و با توجه به شرایط محاسبه شود. برای اطلاع از میزان چسب مصرفی در پروژه خودتان، میتوانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.


قیمت چسب کاشت میلگرد هیلتی re 500 v3

 

محصولات برند هیلتی همیشه جزو بهترین در تمامی کشور‌ها و همینطور بالاترین قیمت را دارا می‌باشند. اگر قیمت چسب RE500 V۳ برای شما جنبه اقتصادی ندارد، پیشنهاد گروه مهندسی بتن آزما برای شما استفاده از چسب FIS EM PLUS ۳۹۰S از برند فیشر آلمان می‌باشد. این چسب نیز همانند چسب V۳ دارای تائیدیه معتبر از کمپانی DIBT می‌باشد. اما اگر باز هم قیمتی مناسب‌تر از چسب فیشر FIS در نظر دارید، به شما چسب کاشت ممو HOT ۳۴۵ راپیشنهاد می‌کنیم. چسب ممو در مدل‌های تقلبی و اصلی در بازار موجود است.



نتیجه گیری

شرکت هیلتی یکی از معتبرترین شرکت‌ها در حوزه‌ی تولید چسب کاشت آرماتور در جهان است. از این چسب‌ها برای کاشت آرماتور در سطح‌های افقی و عمودی استفاده میشودمقاومت کششی و کیفیت چسب این شرکت با مقایسه با چسب با برند‌های دیگر بسیار خوب و کارآمد است. یکی دیگر از این مزایا اجرای بسیار راحت آن است و همچنین خصوصیات فنی بالای این چسب یکی دیگر از دلایل تمایز چسب هیلتی از سایر برند‌ها می‌باشد. چسب هیلتی با وجود هزینه‌ی بالایی که نسبت به خمیر کاشت میلگرد 3 جزئی و 2 جذیی دارد در میان متخصصان و کارشناسان به دلیل اطمینان از کیفیت محصول طرفداران زیادی دارد.


۱۴ مرداد ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • فوم بتن برتر

    فوم بتن برتر

    مزایا فوم بتن ۱. عدم حمل مواد اولیه به طبقات ۲. عایق دار کردن تاسیسات موجود در کف ساختمانن ۳. مقاومت عالی در برابر یخ بندان و همچنین نفوذ آب ۴. امکان پمپ کردن آن تا ارتفاع ۵۰ متر از سطح زمین ۵. مقاومت فوق العاده بالا در برابر آتش سوزی عدم انتقال حرارت آتش ۶. کمی ارزان تر از روش سنتی (بتن همراه با پوکه معدنی) می باشد. ۷. امکان ایجاد برش در سطح فوم بتن برای اجرا یا تعمیر کردن تاسیسات ۸. عایق حرارتی و صوتی بسیار خوبی به دلیل وجود هوا و فضای متخلخل ۹. وزن سبکی حدود 220تا350 کیلوگرم در متر مکعب دارند و همین باعث کاهش وزن کل سازه می شود. ۱۰. سرعت اجرای حدود ۷ برابر بیشتر از روش سنتی یعنی اگر با روش سنتی ۸۰ متر مربع، کف سازی را اجرا کنیم با فوم بتن می توانیم حدود ۵۶۰ متر مربع در همان زمان اجرا کنیم. معایب فوم بتن گاهی در بعضی از مقالات با معایب زیاد فوم بتن مواجه می شویم که اگر دقت کرده باشید این مقالات در همان سایت ها و شرکت هایی که خدمات کف سازی و شیب بندی با روش سنتی را ارائه می دهند می باشند. از طرفی ما همیشه در سایت عمران وب سعی می کنیم که به صورت بی طرف، هر گونه عیبی یا مزیتی در هر نوع محصول ساختمانی وجود داشته باشد با شما به اشتراک بگذاریم. احتمال به وجود آمدن پدیده انقباض یا افت بتن (بعد از مدتی همانطور که بتن حرارت خودش را از دست می دهد، مقداری از آب را هم از دست می دهد و این مسئله باعث کاهش حجم بتن می شود) وجود دارد که دچار ترک خوردگی می شود اما ما می توانیم در ۲۸ روز اولیه با انجام عمل آوری دقیق و خوب از به وجود آمدن این مشکل جلوگیری کنیم دارای فاکتور قرارداد سربرگ دار و رسمی و مهر foambetonahura@ اینستاگرام مارا دنبال کنید لطفا

    مصالح ساختمانی البرز
  • یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف

    یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف

    فوم شانه تخم مرغی چیست؟! این عایق از جنس یونولیت و با چگالی بالا برای ایجاد استحکام کافی در کف طراحی شده است. فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف یکی از بهترین انواع عایق گرمایش کفی است. زیرا که ضمن داشتن استحکام و چگالی کافی، به مجری کمک میکند تا اجرای سریع و راحتی داشته باشد یونولیت بام تبریز بزرگترین تولید کننده یونولیت در شمال غرب کشور یونولیت سقفی ساختمان ورق برای سردخانه ها و سوله ها برای گچ کاری و سیمانکاری و نمای ساختمان با دانسیته های ۱۰و۱۵و۲۰و۲۵و۳۰ جهت کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعات تماس در پایین آگهی مراجعه بفرمایید .

    مصالح ساختمانی آذربایجان شرقی
  • ورق های گالوانیزه-تایل های رنگی

    ورق های گالوانیزه-تایل های رنگی

    فروش انواع ورق های گالوانیزه و رنگی تایل های رنگی به قیمت روز بورس ورق های گالوانیزه در اصفهان

    مصالح ساختمانی اصفهان
  • آجر نسوز دست دوم آلما 40 و 50 مستهلک

    آجر نسوز دست دوم آلما 40 و 50 مستهلک

    با سلام واحد فروش #مهراد_صنعت_سیناد در نظر دارد آجر های مستهلک و دست دوم خود را که از مزایده ای در استان اصفهان خریداری کرده است را بصورت یکجا و یا در تناژ های پایین تر بفروش برساند، این محصولات دارای سایز های مختلف هستند قیمت این محصول برای سایز های درخواستی 4500 ت و برای سایز های رندم و درهم 3200 ت تعیین شده است فروش از 100 تن به پایین انجام نمی‌گیرد موجودی محصول در انبار اصفهان 5 هزار تن می باشد، بازدید انبار نداریم.... توجه کنید دوستان بازدید محصول نداریم مگر تمامی محصول بصورت یکجا با قرارداد بفروش برسد... محصولات دارای آنالیز های مختلف و رندم میباشد. که نشانگر آلومینای 40 تا 50 است برای دریافت اطلاعات بیشتر و سایر مشخصات فنی تماس بگیرید خواهشمند است خریدار واقعی و نیازمند محصول تماس بگیرد به وقت و زمان هم ارزش قابل باشیم از ارائه محصول به همکاران واسطه و کارگذار معذوریم. با تشکر از سایت جویشگر.

    مصالح ساختمانی آذربایجان غربی