چاپ انواع لایت باکس تبلیغاتی

چاپ لایت باکس تبلیغاتی چیست ؟

لایت باکس تبلیغاتی برای رستوران ها، کافی شاپ ها و هر جای دیگری که نیاز به تبلیغات داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.
در لایت باکس تبلیغاتی طرح مورد نظر را به هر شکلی که مد نظر مشتری باشد تهیه می کنند و سپس با استفاده از یک نور مخفی در پشت تصویر و روی قاب طرح نمایان تر از قبل جلوه گری می کند. این طرح به شکلی نمایش داده می شود که گویی یک تلویزیون در برابر دیدگان شما روشن شده است. 
لایت باکس های تبلیغاتی به صورت یک رو، دو رو و چهار طرفه تولید می شوند و شما بسته به محیطی که برای نصب لایت باکس در نظر دارید می توانید از مدل های متفاوت آن ها استفاده کنید. 

انواع لایت باکس
لایت باکس ها به چهار دسته لایت باکس کریستالی، لایت باکس ال ای دی، لایت باکس برای محیط های رو باز و لایت باکس آلومینیومی تقسیم می شوند. لایت باکس های کریستالی برای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و ضخامت آن نسبت به لایت باکس های تبلیغاتی دیگر بسیار کمتر است. این سبک در نوع خود یکی از جدید ترین روش های دکور کردن و جلوه دادن به محیط به شمار می رود و برای محیط های سربسته و نمایشگاهی استفاده بیشتری دارد. 
لایت باکس برای محیط های باز همان طور که از نامش مشخص است برای فضاهای روباز مورد استفاده قرار می گیرد و ضخامت و اندازه آن نسبت به مدل کریستالی بیشتر است. 
مدیای چاپ بک لایت در لایت باکس ها (Light Box) و در شکل آسمان مجازی (Stretch Ceiling) نیز کاربرد فراوان دارد. 
در نهایت باید بگوییم لایت باکس هایی که به وفور در متروها مشاهده می کنید نمونه ای از لایت باکس های آلومینیومی محسوب می شوند.
۱۸ شهریور ۱۳۹۷
خانه طراحان سام


محصولات مشابه
  • سررسید پزشکی - دفتر نوبت دهی 1404 - سررسید پزشکی اختصاصی

    سررسید پزشکی - دفتر نوبت دهی 1404 - سررسید پزشکی اختصاصی

    نظم یکساله روی میز منشی شما سررسید ویژه پزشکان، آزمایشگاه ها، کلینیک ها، رادیولوژی ، مطب، MRI و تمامی صنف های مرتبط با نوبت دهی... شامل 46 ردیف در سایز خشی و 72 ردیف در سایز رحلی (تک روزه ) که منشی می تواند از آن برای ویزیت و نوبت دهی به صورت روزانه استفاده نماید. تخفیف_ویژه مخصوص پزشکان، آزمایشگاه ها، دندان پزشکان، داروخانه ها، مراکز عکس برداری، رادیولوژی ها ، عینک سایزی ها، عینک فروشی ها، پاتوبیولوژِی ها، شنوایی سنجی، مراکز درمانی ، مراکزی زیبایی آدرس سایت: https://www.paykefadak.com

    موسسه‌های تبلیغاتی قم
  • برش لیزری پلکسی گلاس لیزرکات

    برش لیزری پلکسی گلاس لیزرکات

    خدمات برش لیزری پلکسی گلاس و مولتی استایل بوسیله دستگاه برند یومینگ (بهترین دستگاه برش لیزری حال حاضر در کشور) در فروشگاه لیزرکات برترین سایت فروش ورق پلکسی گلاس در ایران ارائه خدمات حکاکی و برش لیزری : برش لیزری پلکسی گلاس (پلکسی شفاف، رنگی، ترانسپارنت) برش لیزری آینه پلکسی گلاس (میرور طلایی و نقره ای) حکاکی و برش لیزری مولتی استایل (ساده و چسبدار - براق و خشدار) برش لیزری ورق طلق کریستال (شفاف و دوغی) نحوه ثبت سفارش برش لیزری: جهت ثبت سفارش برش لیزیر کافیست فایل و یا توضیحات خودتان را به شماره موبایل این آگهی واتساپ کنید. سفارش شما را فوراً ثبت می‌کنیم. در صورت نیاز می‌توانید فایل خودتان را بوسیله پیام رسان‌های ایرانی نیز ارسال کنید و روش دوم: ثبت سفارش آنلاین برش لیزری از طریق سایت لیزرکات است. بدین منظور وارد سایت لیزرکات شوید و در همان صفحه اول «سفارش آنلاین برش لیزری» را انتخاب کنید و فایل یا توضیحات خودتان را از طریق سایت برای ما ارسال کنید. شیوه ارسال سفارشات برش لیزری: اگر ساکن تهران هستید سفارش شما بوسیله پیک موتوری و آژانس و وانت بار ارسال می‌شود؛ و اگر ساکن شهرهای دیگر هستید کلیه سفارشات برش لیزری از طریق پست پیشتاز، تیپاکس و یا باربری ارسال می‌گردد.

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران
  • ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی - لیزرکات

    ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی - لیزرکات

    ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی با استفاده از بهترین ورق پلکسی شفاف خارجی در فروشگاه لیزرکات : اولین و برترین سایت فروش آنلاین انواع استند پلکسی با قابلیت انتخاب سایز ساخت استند پلکسی گلاس در سایزهای متنوع: استند پلکسی رومیزی A4 (مناسب کاغد سایز 30×21 سانت) استند پلکسی رومیزی A5 (مناسب کاغد سایز 15×21 سانت) استند پلکسی رومیزی A6 (مناسب کاغد سایز 10×15 سانت) استند پلکسی رومیزی 10×20 سانت استند پلکسی رومیزی 10×7 سانت ----------------------------------------------------------- *** تمام استندهای رومیزی پلکسی گلاس هم به صورت افقی و هم بصورت عمودی قابل تولید هستند ----------------------------------------------------------- ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی چه مقدار زمان می‌برد؟ انواع استند پلکسی رومیزی در فروشگاه لیزرکات بصورت آماده موجود هستند و شما بلافاصله پس از ثبت سفارش می‌توانید سفارشتان را تحویل بگیرید. نحوه سفارش ساخت استند پلکسی رومیزی چگونه است؟ برای سفارش ساخت استند رومیزی پلکسی گلاس کافیست از طریق یکی از روش‌های زیر اقدام کنید: 1- اولین روش سفارش استند پلکسی، خرید از سایت لیزرکات است. با مراجعه به سایت لیزرکات می‌توانید سایزهای مختلف استند رومیزی پلکسی گلاس را سفارش دهید و در کمتر از 2 ساعت در تهران درب منزل تحویل بگیرید؛ البته اگر ساکن شهرهای دیگر هستید سفارش شما با پست پیشتاز ارسال می‌شود. 2- روش دوم سفارش ساخت استند پلکسی تماس تلفنی است. کافیست با شماره 02133919300 تماس بگیرید تا سفارش استند پلکسی شما را فورا ثبت و ارسال کنیم. 3- و سومین روش خرید استند پلکسی رومیزی پیام در واتساپ است. برای این منظور تعداد و سایز استند درخواستی‌تان را به شماره 09362594424 واتساپ کنید؛ سفارش شما را فورا ثبت می‌کنیم و در اولین فرصت با پیک موتوری در تهران ارسال می‌کنیم. اگر ساکن شهرهای دیگر هستید سفارش شما همان روز تحویل پست پیشتاز می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن بدستتان برسد.

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران
  • هدایای تبلیغاتی

    هدایای تبلیغاتی

    طراحی تقویم رومیزی اختصاصی . ماگ . خودکار تبلیغاتی . ست چرم . فلش و پاور بانک . بج سینه . آفتابگیر ، سر رسید و تقویم های 1403

    موسسه‌های تبلیغاتی البرز