فوراور آلوئه اسکراب Aloe scrub

کیت لوئیس با دنیای سلامت و زیبایی غریبه نیست، زیرا قبلاً برای غول های لوازم آرایشی جهانی از جمله محصولات آرایشی استی لادر و Benefit کار کرده است. کیت یک درمانگر زیبایی واجد شرایط (سطوح 2 و 3 NVQ) است، دارای مدرک HND در گریم تئاتر و رسانه است و کمی بیش از دو سال است که در Forever به عنوان متخصص محصولات کار می کند. به عنوان بخشی از نقش خود، کیت در پشتیبانی صاحبان کسب و کار مستقر است و به همه ایمیل‌ها و تماس‌های درخواست محصول پاسخ می‌دهد.

محصول مراقبت از پوست مورد علاقه کیت - اسکراب آلوئه

ماه‌های خشن زمستان می‌توانند پوست من را خراب کنند و پوست من را کدر و کم آب کنند که مستعد جوش‌های پوستی است. من این عوارض جانبی نامطلوب را به دمای انجماد سرد بیرون و گرمای گرمایش مرکزی در داخل مرتبط می دانم. این تفاوت‌های شدید دمایی باعث می‌شود که برخی از نواحی صورت من خشک شوند در حالی که قسمت‌های دیگر چرب باقی می‌مانند.

پس از گنجاندن اسکراب آلوئه در روتین مراقبت از پوستم، متوجه تفاوت زیادی شدم. پوست من بسیار صاف تر به نظر می رسد و دیگران از چهره درخشان و صاف من تعریف می کنند.

نحوه استفاده از اسکراب آلوئه

بهترین راه برای استفاده از اسکراب آلوئه روی پوست مرطوب است. مقداری به اندازه نخود بردارید و به آرامی روی صورت ماساژ دهید و به ناحیه t-zone که شامل پیشانی، بینی و چانه می شود توجه ویژه ای داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که از تماس با پوست ظریف و نازک اطراف چشم خودداری کنید. با حرکات دایره ای رو به بالا به مدت تقریبی 2 تا 3 دقیقه ماساژ دهید و در صورت لزوم آب بیشتری اضافه کنید. اسکراب آلوئه را از روی پوست بشویید و با یک حوله تمیز خشک کنید.

مزیت اضافی این محصول این است که می توان از آن برای آماده سازی پوست قبل از استفاده از برنزه مصنوعی استفاده کرد. اگر مانند من دوست دارید در تمام طول سال درخشش طلایی داشته باشید، اسکراب آلوئه راه عالی برای اطمینان از برنزه شدن صاف و جلوگیری از لکه های نارنجی ناخوشایند است! اسکراب آلوئه را به آرامی در سراسر بدن ماساژ دهید و مطمئن شوید که به نواحی خشک مانند زانو، آرنج و مچ پا توجه ویژه ای می کنید. بشویید و آماده حرکت هستید.

اسکراب آلوئه ورا فوراور شامل چه چیزهایی است؟

چیزی که من بیشتر از همه در مورد این محصول دوست دارم این است که حاوی هیچ میکروبید مضری نیست. ریزدانه‌ها اخیراً فشار منفی زیادی داشته‌اند، زیرا اقیانوس‌های ما را آلوده می‌کنند و مخصوصاً روی پوست‌های حساس خشن هستند. اسکراب آلوئه فقط حاوی کره های ملایم جوجوبا است که برای محیط زیست مضر نیست و برای پوست های ظریف مهربان است. این کره های طبیعی به آرامی روی سطح پوست می چرخند تا سلول های مرده پوست را از بین ببرند و منافذ پوست را باز کنند


۰۶ دی ۱۴۰۰


محصولات مشابه
  • اتوماسیون مخازن تولید بهداشتی

    اتوماسیون مخازن تولید بهداشتی

    همواره آب یکی از ترکیبات اصلی است که در محصولات بهداشتی مانند تولید شامپو استفاده میشود میزات ترکیب آب در مخازن با تگزاپون که ماده اصلی ساخت شامپو است مورد توجه تولید کنندگان بوده و غلظت شامپو به میزان تزریق آب یه مخازن وابسته است در سیستم های سنتی اندازه آب برای مخلوط سازی توسط باسکول اندازه گیری میشد که مشکلاتی از قبیل 1- کاهش و افزایش غلظت 2-خطاهای انسانی 3-مصرف زیاد تگزاپون 4-مدت زمان زیاد توزین آب 5-مدت زمان طولانی برای پروسه تولید را بهمراه داشت پیشران صنعت ویرا به درخواست شرکتهای محصولات بهداشتی از محصولی رونمایی میکند که قادر است همه مشکلات فوق را یکجا رفع نماید این سیستم یک مکانیزم اتوماسیون بارگیری آب مخازن بهداشتی است که میتواند مشکلات فوق را یکباره حل و فصل نماید سیستم اتوماسیون بارگیری مخازن یک مکانیزم تماما صنعتی است که قابلیت پرکردن مخازن بصورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت انسان را دارد قابلیتهای این سیستم عبارتند از 1-تنظیم میزان آب قابل بارگیری درهرمخزن به لیتر 2-محاسبه مدت زمان بارگیری هرمخزن و تمامی مخازن 3-قطع اتوماتیک پمپ وشیر پس از بارگیری 4-ذخیره اطلاعات بارگیرها درحافظه سیستم برای رجوع دوباره 5-ذخیره اطلاعات بارگیری ها برای محاسبه سوابق بصورت فایل اکسل 6-صفحه تاچ اسکرین و راحت برای کارکردن افراد مختلف 7-تغییرمیزان ظرفیت درهرمخزن قبل ازشروع بارگیری روی مخزن 8-آلارم نوری و صوتی پس از اتمام هر مرحله ازکار واتمام تمام مراحل پرکردن این سیستم صنعتی قابلیت کنترل و بارگیری 8 مخزن یکجا را دارد و میتواند برای 1 مخزن تا 8 مخزن بکار گرفته شود و نصب این سیستم در محل کارگاهی و یا کارخانه مورد نظر بدون تغییرات اساسی قابل انجام است برای اطلاعات بیشتر به وبسایت این شرکت رجوع نمایید www.pishrans.com

    بهداشتی و آرایشی تهران
  • پرفروش ترین پد آنتی فریز کرایولیپولیز، بکو(BECO)

    پرفروش ترین پد آنتی فریز کرایولیپولیز، بکو(BECO)

    پد آنتی فریز بکو(BECO) با بهترین کیفیت و ارسال به تمام نقاط ایران. پدهای کرایولیپولیز بکو، پرفروش‌ترین محصول در کرایولیپولیز هستند. این پدها قابلیت دارند که تا دمای منفی 40 درجه از پوست محافظت کنند؛ با دستگاه های مختلف سازگارند. در بازه های زمانی طولانی مقاوم اند و پارچه آنها بسیار با کیفیت است. _____________________________ مزایای پد آنتی فریز بکو(BECO) 1- ژل محافظتی این محصول با توجه به فرمولاسیون بسیار قوی که دارد و تولید کشور مالزی می‌باشد برای افزایش رسانایی سرما به بافت چربی و در نتیجه افزایش میزان کاهش سایز چربی بسیار موثر است. 2- وزن زیاد ژل، بیش از 97 درصد وزن این محصول که 130 گرم است و 110گرم آن متعلق به وزن ژل می‌باشد. 3- با توجه به ویسکوزیته بالایی که دارد برای کار در زمانهای بالای 60 دقیقه مناسب می‌باشد. 4- حفاظت کامل از پوست و جلوگیری از نکروز پوستی در زمان‌های بالای یک ساعت 5- پوشش وسیع پد با توجه به سایز محصول، 34*42 سانتیمتر 6- با توجه به سایز بزرگی که دارند به راحتی قابلیت استفاده برای دو ناحیه را دارند. 7- تحمل دما تا 40- درجه سانتیگراد 8- با توجه به غلظت مناسب ژل مانع از وارد شدن به هندپیس و خراب شدن دستگاه کرایومی‌شود. تاریخ تولید:2022 تاریخ انقضا:2025 با بهترین کیفیت و به صرفه‌ترین محصول در میان محصولات مشابه تماس و دریافت مشاوره : 6519-603-0922 قیمت :75000 تومان توجه : در هنگام خرید به نام و نشان BECO بر روی بسته بندی توجه فرمایید!

    بهداشتی و آرایشی تهران
  • کرم ضد لک و جوش

    کرم ضد لک و جوش

    کرم ضد لک و جوش با تاثیر بالا و کیفیتی فوق العاده ارسال به تهران و شهرستانها 09194260919 مشاوره رایگان

    بهداشتی و آرایشی تهران
  • پودر دکلره لیزانو

    پودر دکلره لیزانو

    پودر دکلره 3 کیلویی لیزانو قیمت مناسب و سالنی دستیابی به رنگ دلخواه دکلره بدون اسیب رساندن به ساختار مو ایده ال برای بی رنگ کردن مو با هرگونه تکنیک وانایی روشن کنندگی تا پایه بی رنگ قابلیت دستیابی به حداکثر قدرت روشن کنندگی قابل تنظیم بدون گرد و غبار سفید و آبی ارسال در تهران و کرج پرداخت در محل ارسال به سراسر کشور از طریق باربری جهت استعلام قیمت و دیدن دیگر محصولات آرایشگاهی پیام دهید.

    بهداشتی و آرایشی البرز